צבעי ברמת השרון

צבעי ברמת השרון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צריכים צבעי ברמת השרון ולא יודעים למי לפנות? חברת סופר צבע תשמח לבצע עבורכם את העבודה במחיר הזול בישראל ובסופר מקצועיות.

אילו שירותים אנחנו מספקים ברמת השרון?

סופר צבע היא חברה ותיקה שכבר צברה מספיק שנות ניסיון בתחום, כך שאנחנו מסוגלים לספק מגוון רחב מאד של שירותים בתחום הצבע בעיר. בין אם מדובר בצביעת דירה שכורה, דירה חדשה מקבלן, דירה מאוכלסת, משרדים, מוסדות ציבור ועוד.

בשנים האחרונות, שוק השכירות ברמת השרון תפס תאוצה ואין ספק שאחת העבודות הנפוצות שאנחנו מבצעים בעיר היא צביעת דירה שכורה. אז במידה ואתם עומדים להיכנס לדירה שכורה או אולי לפנות אותה לשוכרים הבאים שיגיעו אחריכם, אנחנו נשמח להיכנס לתמונה ולצבוע לכם את הדירה על מנת להחזיר אותה למצב המקורי שלה ושתיראה מנצנצת מתמיד.

בנוסף לתאוצה בשוק השכירות בעיר, גם שוק הדירות החדשות תופס תאוצה ואנחנו מקבלים המון פניות מלקוחות לצבעי ברמת השרון עבור צביעת דירה חדשה מקבלן. זה נכון, אמנם מדובר בדירה חדשה ורובכם אולי לא מבינים מדוע צריך לצבוע אותה שוב. אולם, כשהלקוחות כבר נכנסים לדירה, לא מספיקה לעבור שנה עד שהצבע מתקלף שוב מהקיר.

אנחנו בסופר צבע נשמח לצבוע לכם דירה חדשה מקבלן באמצעות הצבעים האיכותיים ביותר כיום בשוק של חברת טמבור, ורק אז באמת תוכלו לראות את ההבדלים באיכות העבודה.

כשאיכות ושירות נפגשים

הסוד של חברת סופר צבע הוא השילוב בין איכות העבודה ורמת השירות הגבוהה שאנחנו מעניקים ללקוחות. זה לא משנה כמה העבודה שנבצע עבורכם תהיה מקצועית, אם לא ניתן לכם את השירות שמגיע לכם ולא נלווה אתכם לאורך כל התהליך, פשוט לא עשינו בזה שום דבר. לכן, כשאתם פונים לסופר צבע, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים שירות ברמה הכי גבוהה שתוכלו לקבל בארץ.


באשר לאיכות, אנחנו לא משחקים משחקים ולא חוסכים על הלקוחות שלנו בעלויות של חומרים. אנחנו מתחייבים לעבודה איכותית שתתבצע על ידי בעל מקצוע שהוא לא פחות ממומחה בתחום.

בנוסף, אנחנו עושים שימוש אך ורק בצבעים של טמבור, שידועים כצבעים האיכותיים והעמידים ביותר שיש כיום בשוק. זו בדיוק הסיבה שבזכותה אנחנו מעניקים אחריות מלאה ללקוחות שלנו על הצביעה ולא נהסס להגיע אליכם שוב גם לאחר חודש, במידה ולא תהיו מרוצים מהעבודה.

צביעה מקצועית - כך אנחנו עושים את זה

האמת היא שזה אולי יפתיע אתכם, אבל הסוד שמסתתר מאחורי צביעה מקצועית של דירה הוא דווקא בעבודת ההכנה. הכלל הוא פשוט, אם עבודת ההכנה לא מתבצעת כראוי או לו מתבצעת כלל, סביר מאד להניח שכך גם תיראה התוצאה הסופית שתתקבל בסוף הפרויקט.

אז מה זה אומר עבודת הכנה? לפני שאנחנו בכלל ניגשים לעבודת הצביעה עצמה, חשוב לנו לכסות ולהגן על התכולה שבבית על מנת שלא נגרום לה לנזקים. לאחר מכן, נזיז אותה למרכז החדר על מנת שהיא לא תבוא במגע עם הצבע הטרי.

כעת זה בדיוק הזמן שבו נתחיל לבצע את עבודת ההכנה לקירות בבית. מה עבודת ההכנה הזו כוללת? אנחנו נוציא מהקירות את כל המסמרים והדיבלים שיש על הקיר וכמובן נמלא את החורים עם שפכטל כדי שנוכל לצבוע.


זהו, כל שנותר לנו לעשות זה להחליק את הקיר במקומות שצריך ולצבוע אותו באמצעות שכבה אחת של צבע איכותי מבית טמבור. בתום העבודה, כשהצבע על הקיר מתייבש בינתיים, אנחנו נחזיר לכם את הדירה למצבה המקורי וננקה את כל הלכלוך שהצטבר כתוצאה מהעבודה שעשינו אצלכם.

חשבתם לצבוע לבד? תחשבו שוב

כפי שאתם ודאי יודעים, זמן שווה כסף ובעידן הנוכחי הוא שווה המון כסף. בהתחשב בעובדה שלאנשים לא מיומנים בעבודה יקח בערך פי 3 זמן לצבוע את הדירה ביחס לבעל מקצוע מיומן, סביר להניח שאתם תבזבזו לא מעט זמן וימי חופש על הפרויקט הזה. במקרה הטוב זה יגמר בבזבוז זמן, במקרה הרע תצטרכו להזמין צבעי ברמת השרון ולשלם לו כדי שימזער את הנזקים שעשיתם.


לכן, ההמלצה החד משמעית שלנו עבורכם היא להיעזר בשירותיה של חברת צביעה מקצועית ומנוסה כמו סופר צבע, על מנת שלא תצטרכו להיכנס לפרויקט שאתם ממש לא יודעים איך תצאו ממנו. עצה שלנו, תנו למקצוענים לעשות את העבודה ונצלו את הזמן שלכם לדברים חשובים יותר.

‏איך בוחרים צבעים מקצועי?

‏לפני שאתם ממהרים להתקשר לצבעי אנחנו ממליצים לכם לוודא שאכן מדובר בצבעי מקצועי ומנוסה. לפני הכל, קיראו את חוות הדעת והביקורות עליו וודאו שמדובר בבעל מקצוע אמין, כזה שמבצע את העבודה שלו במקצועיות וגובה מחיר הוגן על העבודה.

‏לאחר מכן, בצעו סקר שוק על העבודה ובדקו שהמחיר שבעל המקצוע מתכוון לגבות מכם הוא אכן מחיר סביר והגיוני על העבודה. אנחנו ממליצים לכם לקחת לפחות שלוש הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולבסוף להמשיך עם הצבעי שנותן לכם את הצעת המחיר המפורטת והמקצועית ביותר, לאו דווקא הזולה ביותר. זכרו, הצעת המחיר שאתם מקבלים יכולה ברוב המקרים להעיד על המקצועיות של הצבעי וגם על איך שהעבודה תראה בסוף הפרויקט.

עם סופר צבע אתם יכולים להיות שקטים

כשאתם מזמינים צבעי ברמת השרון מסופר צבע, אתם יכולים לסמוך עלינו שכבר יישמנו עבורכם את כל הטיפים שציינו עבורכם פה. אנחנו ניתן לכם הצעת מחיר מקצועית ומשתלמת, כך שתוכלו להרגיש הכי רגועים לסגור איתנו. ללא כל קשר לעובדה שסגרתם איתנו או לא, אנחנו נשמח לייעץ עבורכם תמיד ונענה לכם על כל שאלה מקצועית.

זה הכל, לא מתמהמים, סוגרים עם סופר צבע ומחזירים את הדירה לחיים!

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!