צבעי בנס ציונה

צבעי בנס ציונה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים צבעי בנס ציונה?

אנחנו בסופר צבע, מקבלים פניות רבות מהתושבים המחפשים צבעי בנס ציונה. תושבי העיר אשר שמים דגש על איכות חיים, סביבה ירוקה, השכלה וחינוך, מצפים לסטנדרט גבוה של אמינות, שירות, ומקצועיות, ולכן הם פונים אלינו להזמנת צבעי בנס ציונה. 

למחפשים צבעי בנס ציונה, אנחנו מציעים מגוון שירותים:

שירותי צבעי בנס ציונה שניתן להזמין אצלנו

צביעת דירות בנס ציונה

צביעת דירה קומפלט בנס ציונה: רוב הלקוחות המזמינים צבעי בנס ציונה לצביעת הדירה, הם כאלו הגרים בדירות בנות 3 עד 6 חדרים. אנחנו צובעים בדרך כלל את כל הדירה, ללא קשר למספר החדרים. אתם יכולים להזמין אצלנו צביעת דירה קומפלט, כולל חדרי האמבטיה, כולל חדרי השינה, כולל הסלון והמטבח, ואפילו כולל משקופים ודלתות, ורצפות פרקט.

ישנם מספר עבודות הקשורות לצביעת דירה:

צביעת דירה שכורה בנס ציונה: צביעת דירות שכורות, תהיה לרוב זולה יותר מצביעת דירוץ מאוכלסות בנס ציונה. כאשר מתקבלת אצלנו הזמנה של צבעי בנס ציונה לצורך צביעת דירה שכורה, לרוב יהיה זה בין חילופי דיירים, כאשר הדירה ריקה. כשהדירה ריקה, לצבעים קל יותר לבצע את המלאכה, ואין כמעט צורך להזיז או לכסות רהיטים. גם אין הגבלה שעות הצביעה. כך ניתן לחסוך מאות שקלים בעלות העבודה.

צביעת דירה מאוכלסת בנס ציונה: לצביעת דירות מאוכלסות בנס ציונה, כאשר הדיירים ממשיכים לגור בדירה, דרושה היארכות. יש צורך לתאם איתנו את שעות העבודה המתאימות לכם, ובאיזה סדר תרצו שנצבע את החדרים. אנחנו אלה שדואגים לכסות ולהזיז את הרהיטים (ולהחזירם חזרה למקום, בסוף העבודה). צביעת דירה מאוכלסת היא מורכבת יותר מצביעת דירה ריקה, ויש לבצעה ביעילות ובמהירות, תחת מגבלות ברורות. לכן היא גם מעט יותר יקרה מצביעת דירות ריקות.

צביעת חדרי מדרגות בנס ציונה

 ועדי בתים ולקוחות פרטיים אשר מחפשים צבעי בנס ציונה, מבקשים מאיתנו גם שנצבע את חדר המדרגות בבניין. צביעה זו היא מורכבת מעט, וחשוב שתיעשה על ידי צבעי מנוסה. חדרי המדרגות מהווים את הכניסה לבניין, ומקרינים על כל המבנה. הדיירים מעוניינים שחדרי המדרגות יהיו נקיים, מסודרים, וייצוגיים, ולכן יש לשים לב לכל פרט. אנחנו גם מבצעים צביעה של הקירות והתקרה בין המדרגות, תוך עבודה בזויות ושיפועים, ותוך שימוש בחומרים לצביעת תקרות, והגנה מפני טיפות צבע.

צביעת בית פרטי בנס ציונה

כמות הבתים הפרטיים בנס ציונה אינה קטנה, ואנחנו שמציעים גם שירות של צביעת בתים צמודי קרקע בנס ציונה, משרתים לקוחות רבים בעיר. צביעת בית פרטי, היא עבודה מורכבת וגדולה יותר מצביעת דירה. היא מחייבת בדיקה של לחות העלולה להגיע מן הקרקע, ומצריכה התמקצעות נוספת- בצביעה של הקירות החיצוניים של הבית. אנחנו מתמחים בצביעת בתים פרטיים, בטיפול בבעיות רטיבות, ובצביעת קירות חוץ. נוכל אף לתת לכם ממליצים שצבענו עבורם את הבית.

צביעת משרדים, מתקנים ציבוריים ומוסדות חינוך

נס ציונה אמנם אינה עיר של מגדלי משרדים רבים, אך אנחנו מקבלים פניות רבות ממשרדים המעוניינים להזמין צבעי בנס ציונה. בעלי עסקים וחברות המשכירים משרדים באזור, הם לקוחות טובים שלנו. בצביעת משרד, אנחנו מתבקשים לעיתים לעבוד עם מעצב הפנים, בהתאם לבקשת הלקוח, ולהתאים את הצבעים לצבעי המותג.

אנחנו בסופר צבע עובדים גם עם מוסדות חינוך רבים בנס ציונה, כמו גם עם מבנים קהילתיים. כאשר מדובר בגני ילדים ובבתי ספר, ברוב הפעמים העבודה נעשית בשעות ובימים שהמוסדות אינם פעילים. בנוסף, אנחנו מבצעים צביעת קירות בציפוי נגד שריטות ולכלוך, צביעה של מסדרונות, ואפילו צביעה של הקירות החיצוניים של המבנה.

מדוע להתקשר אלינו להזמנת צבעי בנס ציונה?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

אנחנו מעסיקים רק אנשי מקצוע מנוסים, ומשתמשים אך ורק בחומרי הצבע האיכותיים של טמבור. אצלנו תמיד דואגים להגנה על רהיטים, משקופים ורצפות, ולא משאירים אף טיפה. בסוף המלאכה נשאיר לכם חלל שטוף, נקי ומסודר.

אייקון זמן

זמינות לעבודות דחופות

ניתן להזמין אצלנו צבעי בנס ציונה, גם מהיום להיום. אנחנו מציעים שירות של צביעה מהירה, ומסוגלים לשלוח אליכם צוות של צבעים, אשר יסיים את העבודה בזריזות וביעילות.

אייקון וי
אייקון וי

ניסיון ומוניטין

 אנחנו מנוסים ומכירים כל עבודת צבע אפשרית, ובעלי ותק רב שנים בשירות לקוחות המזמינים צבעי בנס ציונה. נוכל לתת לכם גם שמות של ממליצים.

אייקון ארנק

מחירים ללא תחרות!

התקשרו אלינו ולא תתאכזבו.

אייקון וי

נותנים לכם אחריות על העבודה

 מצאתם פגם לאחר שהצבעים סיימו? אתם מקבלים מאיתנו אחריות על כל העבודה. אנחנו מתחייבים לשוב אליכם בכדי לעשות תיקונים, ללא עלות נוספת. גם אם התקשרתם כחודש לאחר סיום העבודה.

אייקון לייק

שירות אדיב

 אנחנו כאן לשירותכם בכל בקשה, שאלה או רעיון. נוכל לייעץ ולסייע לכם לעשות החלטות, ונלווה אתכם למן הרגע הראשון, ועד לסיום העבודה.

אייקון מטאטא

מחפשים צבעי בנס ציונה לכל עבודת צבע שהיא? התקשרו אלינו עוד היום, ונתחיל לעזור לכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!