צבעי במרכז

צבעי במרכז

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מזמינים צבעי במרכז

מרכז הארץ, הכולל את האזור מחדרה ועד גדרה, גוש דן ומודיעין, הוא האזור ממנו מגיעים רוב הלקוחות של סופר צבע. אלו המזמינים צבעי במרכז ישראל, נהנים משפע של בעלי מקצוע מצד אחד, אך מעומס של מידע ואפשרויות בחירה מאידך, העשויים להקשות על ההחלטה באיזה צבעי לבחור, ומה המחיר המתאים לכל עבודה. לשם כך החלטנו לעשות לכם קצת סדר, ולכתוב בקצרה על עבודות הצבע שניתן להזמין אצלנו, ומה כדאי לחפש כאשר אתם מזמינים צבעי במרכז.

בוחרים בסופר צבע להזמנת צבעי במרכז

מדוע לבחור בנו להזמנת צבעי במרכז? הנה כמה סיבות אפשרויות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

איכות

הזמנתם צבעי במרכז מסופר צבע- אתם מקבלים תווית של איכות. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מעולים, ועובדים רק עם חומרי צבע איכותיים של טמבור. אצלנו אתם מקבלים התחייבות, לעבודה מקצועית ביותר בארץ.


אייקון זמן

זמינות

אנחנו יכולים לבצע כל עבודה, ובכל פרק זמן כמעט. יש לכם צורך בעבודה דחופה? רוצים להזמין צבעי מהיום להיום? אנחנו נשלח אליכם צוות של צבעים, שיסיים את המלאכה בזמן המינימלי האפשרי.

אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק

המחירים שלנו

אנחנו מציעים את המחירים הטובים בשוק. בדוק!

אייקון וי

אנחנו נותנים לכם אחריות!

כן. מצאתם פגם בצביעה, ועבר כבר חודש מאז שהצבעי היה אצלכם? לא נורא. תוכלו להתקשר אלינו, ונבוא לעשות תיקונים, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

ובסופו של דבר, לקוחות מחפשים שירות אדיב, קשוב, ומותאם להם. אנחנו בסופר צבע, מלווים אתכם משיחת הטלפון הראשונה, ועד שאתם חוזרים לחלל נקי, צבוע למופת, בדיוק כפי שהזמנתם.

 

מחפשים צבעי במרכז? רוצים להזמין עבודת צבע עוד היום? צרו איתנו קשר, ונתאים לכם את הפתרון הנכון, והמושלם בשבילכם.

מגוון שירותי צבעי במרכז שניתן להזמין דרכינו

לפניכם פירוט על מגוון שירותי צבעות שאנחנו מציעים. אם יש ישנו שירות שפספסנו- בוודאי נוכל לעזור לכם, לתת לכם עצה, ולשלוח אליכם צבעי, המסוגל לעשות את העבודה בהתאם לבקשתכם.

צביעת דירות

הזמנת צבעי במרכז, היא לרוב לצורך צביעת הדירה. זו יכולה להיות דירה שכורה שאתם גרים בה, דירה חדשה מקבלן או כזו שקניתם מדיירים קודמים, דירה ריקה, או דירה מאוכלסת. לכל האפשרויות הללו, אנחנו מציעים מענה ספציפי ומותאם אישית. זאת בכדי שנוכל לשרת את הלקוחות בהתאם לדרישותיהם, וכדי שנוכל להוריד בעלויות, ולהציע רק את השירות הדרוש.

העלות של צבעי במרכז לצביעת דירה, מתחלקת בין צביעת דירה ללא צביעת התקרה, או צביעה הכוללת את התקרה. צביעת התקרה היא מורכבת, מצריכה חומרי צבע ייחודיים, וזמן נוסף, ולכן היא מייקרת את העבודה.

דבר נוסף המשפיע על המחיר, הוא גוון הצבע. כמובן שלצביעה בצבעיים ייחודיים בעלי מרקם שונה, יש מחיר בהתאם לצבע, אך לא מדובר בכך. הכוונה היא לגוון המקורי של הקירות והאם יש צורך בחידוש הגוון בלבד, או צביעה בגוון אחר. חידוש צבע הקירות הוא פשוט וקצר יותר, לעומת צביעה בגוון שונה (בעיקר במעבר מגוון מכהה לבהיר), המצריך שכבות צבע רבות, וזמן עבודה ממושך יותר.

דרך מעולה לחסוך עלויות בהזמנת צבעי במרכז לצביעת הדירה, היא להשאיר אותה ריקה. אנחנו כמובן משרתים גם לקוחות הנשארים לגור בדירה בעת העבודה, ונוכל להציע פתרונות מעולים לצביעת דירה מאוכלסת, כמו התאמת שעות העבודה, וסדר צביעת החדרים לבקשות של הדיירים. אנחנו גם אחראים על הזזה וציפוי של רהיטים לפני הצביעה, והחזרתם למקומם המקורי, בסוף העבודה. אך אם אתם זקוקים לצבעי לצורך סיוד דירה שכורה, אם אתם הבעלים או הדיירים שעוזבים, כדאי לעשות זאת בין חילופי הדיירים, כאשר הדירה ריקה. כך תחסכו מאות שקלים, משום שאין צורך להזיז רהיטים רבים, או להתאים את צורת העבודה, לדיירים שנשארים לגור בנכס.

קניתם דירה חדשה מקבלן? צרו איתנו קשר מבעוד מועד- נוכל להציע לכם פתרון מעולה שיחסוך לכם כסף, בעיקר אם הקבלן המבצע עוד לא צבע את הקירות של הדירה החדשה.

צבעי במרכז- לצביעת בית פרטי:

במרכז הארץ, למרות הצפיפות היחסית, ישנם בתים צמודי קרקע רבים. עם ישראל אוהב לגור בבית משלו, ולכן לקוחותינו המזמינים צבעי במרכז לצורך צביעת ביתם, הם רבים. היתרון של סופר צבע הוא היכולת והניסיון הרב בצביעת בתים פרטיים. אנחנו מכירים את הבעיות הנפוצות של רטיבות והשפעה של הצפות על הקומות התחתונות או על הגגות של הבתים, ומסוגלים לטפל בכך עבורכם. אנחנו גם מציעים שירות של צביעה חיצונית של הבית, בנוסף לצביעת החדרים, הדלתות והמשקופים, המדרגות, חדרי האמבטיה, וכל מה שקשור לצביעת פנים הבית.

צביעת הלובי וחדרי המדרגות של בניינים

חברות ניהול וועדי בתים רבים, פונים אלינו לצורך צביעת חדר הכניסה למבנה, וצביעת חדרי המדרגות. אנחנו מנוסים בייעוץ ובעבודה עם מעצבי פנים, לצורך עיצוב וצביעה של חדרי לובי, במבני דירות ובמבני משרדים. אנחנו צובעים בזויות חדות, משתמשים בחומרי צבע המתאימים לצביעת חדרי מדרגות, ויודעים כיצד להפוך אזורים משותפים מוזנחים, למקומות ייצוגיים ונעימים לשימוש.

צביעת חדר מדרגות

צבעי לצביעת משרדים

רוב המשרדים בארץ נמצאים באזור המרכז. משום כך, אנחנו מקבלים מספר רב של פניות, להזמנת צבעי במרכז לצורך צביעת משרד, חנות, עסק קטן, או קומות משרדים שלמות. אחד מהלקוחות הבולטים של סופר צבע, הוא בית ההשקעות פסגות, אשר מזמין אותנו בכל פעם שיש צורך בעבודה מול מעצב פנים, בעבודות של צביעה לפי הצבעים של המותג, בצביעה של משרדים, קירות גבס, חללים משותפים, ועוד. אחת הסיבות הבולטות לכך שאנחנו פופולריים אצל לקוחות מהמעוניינים בצבעי במרכז לצורך צביעת המשרד היא, שאנחנו מסוגלים לעבוד גם בשעות הערב, ואפילו בימי שישי. אין צורך לסגור את המשרדים לצורך צביעת הקירות- דבר החוסך לעסקים כסף רב.

צביעת בתי ספר וגנים, ומתקנים ציבוריים

מחפשים צבעי מקצועי במרכז המתמחה בצביעת גני ילדים ובתי ספר? רוצים לשמוע על צבעי מומלץ במרכז היודע גם לצבוע מתקנים ציבוריים, ועובד מול משרדים ממשלתיים? אנחנו מציעים לכם את כל היתרונות של צבעי במרכז, ואת הניסיון רב השנים שלנו בעבודה מול מוסדות חינוך ומשרדים ציבוריים. כמו בעבודה מול עסקים פרטיים, אנחנו מציעים גם כאן, עבודה בימי שישי ובשעות הערב, בהתאם לצורך, ונותנים שירות הכולל צביעה של קירות חיצוניים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!