צבעי באשקלון

צבעי באשקלון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אשקלון היא עיר החוף הדרומית ביותר בישראל, ומונה כיום כבר למעלה מ-150 אלף תושבים. בעיר תנופת בניה של מגדלי דירות, מבני תיירות רבים, ואחוז גבוה של בתים צמודי קרקע. מבחינת עבודות צבע בעיר, אנחנו בסופר צבע מקבלים פניות והזמנות עבודה, ממגוון רחב של לקוחות הזקוקים לצבעי באשקלון. בין לקוחותינו נמצאים בעלי בתים פרטיים, המחפשים צבעי מקצועי באשקלון לצביעת הבית. אנחנו משרתים בתי מלון המבקשים לעבוד עם צבעי מומלץ באשקלון. וגם משרדים ובעלי דירות מתקשרים אלינו, כשהם מחפשים צבעי זול באשקלון.

צבעי באשקלון – השירותים שאנחנו מציעים

מחפשים צבעי מקצועי באשקלון? לפניכם מגוון העבודות שאנחנו מבצעים:

צביעת דירה

אצלנו תוכלו להזמין צביעת דירה או חלק הדירה. הצרכים של הלקוחות המזמינים צבעי דירות באשקלון הם מגוונים ומשתנים, ולכן אנחנו מציעים מספר שירותי צביעת דירות באשקלון:

  • צביעת דירה מאוכלסת באשקלון: לצביעת דירה מאוכלסת יש מספר אתגרים. הדיירים ממשיכים לגור בדירה, ויש צורך לתאם איתם את שעות הצביעה, ובאיזה סדר הם היו רוצים לצבוע את החדרים. יש לוודא שהרהיטים והמטבח מוגנים מלכלוך, ולבצע את העבודה ביעילות וללא עיכובים, כדי שהדיירים יוכלו לשוב לשגרת חייהם, כמה שיותר מהר.
  • צביעת דירה שכורה באשקלון: צביעת דירה שכורה, עשויה להיות זולה יותר מצביעת דירה רגילה באשקלון, משום שברוב הפעמים היא תהיה ריקה, בין חילופי הדיירים. בין אם אתם בעלי הנכס, או הדיירים הצובעים את הדירה, תוכלו לחסוך מאות שקלים אם תשאירו את הדירה ריקה בעת עבודות הצבע. לצבעים יהיה קל יותר לבצע את המלאכה, זמן העבודה יתקצר בצורה משמעותית, ולכן גם המחיר יהיה זול יותר.
  • צביעת דירה קומפלט באשקלון: אנחנו כמובן מציעים גם שירות של צביעת כל הדירה, כולל חדר האמבטיה, הסלון, המטבח, וכל חדרי השינה. אנחנו לא פוסחים על המשקופים והדלתות, ומבצעים גם צביעה של רצפות פרקט, למי שמעוניין. רוב הדירות שאנחנו צובעים הן בעלות 3 עד 6 חדרים, ואין הבדל משמעותי מבחינתנו, אם זו דירת קרקע, או דירה באחת הקומות העליונות.

צביעת בית פרטי באשקלון

אנחנו מתמחים גם צביעת בתים פרטיים, כולל צביעה של הקירות החיצוניים של הבית. באשקלון אחוז גבוה של בתים פרטיים, ולכן חושב לדעת שישנם הבדלים בין צביעת דירה לצביעת בית צמוד קרקע. צביעת בית פרטי היא עבודה נרחבת יותר מצביעת דירה, וכוללת לרוב גם צביעה של הקירות והמשטחים החיצוניים. בגלל שהקומה התחתונה של המבנה צמודה לקרקע, יש לבדוק ולפעול בהתאם ללחות ורטיבות שמגיעה מן המגע הישיר עם האדמה. באשקלון הסמוכה לים, ישנה גם השפעה של הלחות והמליחות שבאוויר, על הצבע החיצוני של המבנים. אנחנו מנוסים מאוד בצביעת בתים ובטיפול בבעיות של רטיבות, כמו גם בצביעה החיצונית של בתים פרטיים באשקלון.

צביעת משרדים

אנחנו מציעים שירות של צבעי באשקלון לבעלי עסקים קטנים, לעצמאים, ולחברות ולארגונים בעיר. צביעת משרד באשקלון מתאפיינת בצורך בהתאמת צבעים כחלק מהמיתוג של העסק, ובצביעה של חלקי המשרד לפי העיצוב הדרוש. צביעת משרדים נעשית בעיקר לאחר שעות העבודה, ובימי שישי, כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת של הארגון. ברוב המשרדים באשקלון קיימת תקרה אקוסטית אשר אינה מצריכה צביעה- עובדה המוזילה את העלות של העבודה.

צביעת מלונות, מוסדות ציבוריים, בתי ספר וגנים

באשקלון מלונות רבים, מוסדות ציבוריים, מוסדות חינוך ומבנים קהילתיים. כל אלה הם לקוחות טובים שלנו. אנחנו משרתים מלונות בעיר, בצביעת חדרים וצביעת של חללים ציבוריים. אנחנו עובדים מול מנהלי מתקנים ומבנים ציבוריים שנבנו עבור הקהילה, ומשרתים גם מוסדות חינוך. אחת ההנאות הגדולות ביותר שלנו כצבעים, היא לשתף את הילדים ולעודד את היצירתיות שלהם, של אנשי החינוך, ושל הצבעים שלנו, ולעצב עבור הילדים מקום צבעוני ונעים, שכיף לשהות בו. צביעת בתי ספר וגנים באשקלון, מצריכה עבודה עם חומרים שאינם מסוכנים, והגעה בשעות ובימים שהמוסדות החינוכיים סגורים. אנחנו מנוסים בצביעת קירות עם ציפוי נגד שריטות ולכלוך, בצביעת מסדרונות, וגם בצביעה של הקירות החיצוניים של המבנה, במידת הצורך.

מחפשים צבעי באשקלון, צבעי מקצועי, המסוגל לבצע כל עבודת צבע? מעוניינים לבחור איש מקצוע, אשר לקוחות רבים בחרו כצבעי מומלץ באשקלון? התקשרו אלינו.

יצירת קשר

בחירת צבעי באשקלון

כאשר אתם מחפשים צבעי מקצועי באשקלון, שימו לב לניסיון ולמוניטין שלו. שאלו אותו על ממליצים, ובררו איתו לגבי העבודה שאתם רוצים שיעשה. למצוא צבעי זול באשקלון זו רק חלק מהמשימה- חשוב שהצבעי ייתן לכם לא רק מחיר טוב, אלא גם שירות מצוין, יתאים את העבודה לצרכים שלכם, ישתמש בחומרים איכותיים, וייתן לכם אחריות על העבודה.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

אנחנו מחויבים לעבודה המקצועית ביותר בארץ. אנחנו משתמשים בצבעים של טמבור, הנחשבים לאיכותיים ביותר בשוק.

הצוות שלנו מורכב אך ורק מאנשי מקצוע, אשר שמים לב לכל פרט ומנוסים בכל אתגר. אצלנו תמיד מבצעים הכנות נחוצות ותיקוני טיח לפני כל עבודת צבע, מקפידים על הפינישים הקטנים, ושומרים על עבודה נקיה ומדויקת...

אייקון זמן
אייקון וי

שקיפות ואמינות

המוניטין שצברנו במשך שנים רבות, הוא בזכות העובדה שאנחנו עובדים בשקיפות ובפתיחות, לשביעות הרצון של לקוחותינו. אין אצלנו עלויות נסתרות!

הצעות המחיר שלנו כוללות את הייעוץ, את ההכנות לעבודות הצבע, את עלות חומרי הצבע והעבודה, וכמובן את הניקיון והתיקונים, בסיום המלאכה.

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן והצוות של סופר צבע, משרתים כבר שנים רבות לקוחות המחפשים צבעי באשקלון. אנחנו מוכרים בעיר בזכות הניסיון שלנו, ונותנים שירות לבעלי דירות ובתים פרטיים, לחברות עסקיות, לגופים ציבוריים, ולמלונות בעיר.

זמינות לעבודות דחופות

אנחנו תמיד זמינים ומוכנים, לכל עבודת צבע באשקלון. מחפשים צבעי מקצועי באשקלון המסוגל להגיע אליכם במהירות? התקשרו אלינו, וכבר בשיחה הראשונה נתאם אתכם את תחילת העבודה, אפילו מהיום להיום. מעוניינים בעבודה דחופה או עבודה מורכבת וגדולה? נוכל לשלוח אליכם צוות שלם, שיסיים את העבודה ביעילות ובמהירות, תוך שמירה על איכות העבודה.

אייקון ארנק

מחירים ללא תחרות

מחפשים צבעי זול באשקלון, שיעשה עבודה מקצועית במחיר אטרקטיבי? התקשרו אלינו ולא תצטערו. המחירים שלנו הם הזולים בשוק! אצלנו תקבלו הצעת מחיר מצוינת, מבלי להוריד באיכות העבודה, ובאיכותם של חומרי הצבע.

אייקון וי

אחריות על כל עבודות הצבע

הזמנתם מאיתנו צבעי באשקלון? אתם מקבלים אחריות מלאה על העבודה של איש המקצוע. בתום הצביעה, הצבעי יעבור איתכם על העבודה, כדי לוודא שאתם מרוצים. אם גיליתם בעיה לאחר הצביעה, אנחנו מתחייבים לחזור לבצע תיקונים, גם חודש מתום העבודה, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי והתאמה אישית

כאשר אתם פונים אלינו לצביעת דירה, בית או משרד באשקלון, תמיד תקבלו מאיתנו מענה אדיב ומקצועי. אנחנו איתכם מתחילת העבודה ועד סיומה, ומתייחסים לכל בקשה לאורך העבודה.

אייקון מטאטא

ניקיון

אנחנו בסופר צבע אף פעם לא שוכחים להשאיר חלל נקי ומסודר בסוף המלאכה. אנחנו מקפידים על צביעה מדוייקת, ועל פינישים אחרונים, ודואגים להחזיר לכם את הנכס, שטוף ונקי.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!