צבעי ברמת גן

צבעי ברמת גן

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

חברת סופר צבע מתמחה במתן שירותי צביעה ברמת גן וזאת בידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים המספקים עבורכם תוצאות עבודה מעולות, איכותיות ועמידות לאורך זמן.

פרמטרים חשובים בעבודת הצביעה – בחירת סוג צבע איכותי ועמיד

תהליך הזמנת צבעי ברמת גן מתחיל בייעוץ מקצועי מוקדום ותיאום ציפיות מול הלקוח וזאת במטרה להתאים את סוג הצבע, הגוון ואת הליך העבודה מבחינת מספר החדרים הדורשים צביעה והתאמה ייעודית לחללים מסוימים הדורשים התייחסות מיוחדת דוגמת חדר האמבטיה. בשלב זה, חשוב לבחור בסוג צבע איכותי ועמיד שיספק לנו תוצאות איכותיות לאורך זמן ושקט נפשי.

חברת סופר צבע עושה שימוש בחומרי הצביעה האיכותיים והמתקדמים ביותר בענף הכוללים צבעי טמבור אקריליים וצבעים בעל עמידות ללחות ורטיבות לצורך מניעת היווצרות עובש, פטריות ועיבוי שכבת הצבע בחללים בהם ישנה לחות. לאחר התאמת סוג הצבע, תוכלו לבחור את הגוון המועדף עליכם. צבעי ברמת גן של חברת סופר צבע יוכל לספק לכם טיפים מקצועיים ולהגשים עבורכם כל רעיון וחלום עיצובי לביטוי וטאץ' אישי שלכם

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

הכנות לקראת צביעת דירה ברמת גן

בשלב הבא, יש להכין את הדירה לקראת עבודת הצביעה. העבודה עם צבעי ברמת גן של סופר צבע כוללת סידור וארגון מקום הצביעה טרם תחילת העבודה ולאחר סיומה. ההכנות כוללות כיסוי הרכוש, החפצים והריהוט שלכם ביריעות ניילון על מנת להגן עליהם במהלך העבודה.

במידה ואתם צובעים את הדירה או הבית – הכנת קירות ותקרת הבית לצביעה, כוללת ביצוע תיקונים שונים במידת הצורך, בהם תיקוני טיח, יישור והחלקה לשם קבלת משטחי עבודה חלקים. בשלב זה, יש להסיר את כל החפצים התלויים על גבי קירות הבית וכן להסיר מסמרים או ברגים מהקירות. כעת אנחנו מוכנים להתחיל במלאכה.

היתרונות והחשיבות בעבודת צביעה מקצועית – תמורה מלאה לכספכם

צבעי ברמת צריך להיות בעל מומחיות וניסיון. ישנם כאלה המנסים לבצע את העבודה באופן עצמאי, אולם עבודת התעסקות בכלי צביעה בידי מי שאינו מיומן, עלולה להוביל למפח נפש ולתוצאות מאכזבות שיחייבו סיוע של איש מקצוע. צבעי ברמת גן של חברת סופר צבע משלב מיומנות, מומחיות, ידע וניסיון עם כלים יעילים וטכניקות עבודה מתקדמות. תוצאות עבודת צביעה מקצועית הינן איכותיות ומספקות תמורה מלאה לכספכם.

עבודת הצביעה הינה רב שכבתית ונועדה ליצור שכבת צבע עמידה, אחידה, בעלת מרקם חלק ומראה אסתטי, נקי ונעים לעין. צביעה מקצועית יכולה להביא לידי ביטוי את הטעם האישי שלכם וליצור מגוון רחב של סגנונות עיצוב. צבעים הינם בעלי השפעה רבה על התחושות והרגשות שלנו ולכן בחירה המתאימה לכם, תביא ליצירת תחושה חיובית ואווירה נעימה בסביבת המגורים.

צביעת דירה ברמת גן

עבודת צביעת דירה ברמת גן מתייחסת באופן ממוקד וספציפי לכל חלל בהתאם לאופי השימוש והצרכים האישיים של בני הבית. בעת צביעת המטבח חשוב לבחור בצבע עמיד המספק אפשרות לרחיצה קלה של כתמי שמן. צביעת חדר הילדים מהווה הזדמנות לשתף את הצעירים שבינינו בקבלת ההחלטות ובאפשרות לבטא את רצונותיהם וטעמם. בחדר הילדים ניתן לשלב כמה גוונים של צבע האהובים על הילד ובכך ליצור עניין וסביבה ידידותית. צביעת חדר האמבטיה חייבת לכלול מענה ללחות ולרטיבות באמצעות שימוש בצבעים דוחי עובש ובעלי יכול אוורור גבוהה.

טרנדים חמים בעולם הצביעה והעיצוב

מבחינת סגנון עיצובי, הרי שמגוון האפשרויות לבחירת הצבע הינן רבות למדי וניתן ליצור אפקטים שונים תוך שילוב צבעים ומרקמים. הטרנדים החמים בתחום זה כוללים את אפקט הבטון המתקבל באמצעות מריחת צבע במראה אפרפר ומחוספס המקנה לקיר מראה תעשייתי ועכשווי.

אפקט הספארי כולל שימוש בכמה טקסטורות וגוונים ליצירת מראה לא אחיד, ייחודי ומעניין. האפקט מושג בעזרת שילוב גוונים של חום ואפור.

עבור חובבי הסוויד שבינינו, ניתן לקבל אפקט ומראה של זמש במגוון צבעים ובשילוב של נקודות וצבעים מנצנצים. המראה התעשייתי הפך למבוקש ופופולרי למדי בשנים האחרונות ואפקט החלודה מאפיין את קו עיצובי זה היטב.

אפקט החלודה מושג בעזרת שימוש בגוונים חומים אפרפרים למראה תעשייתי. אפקט מטאלי יושג בעזרת שימוש בצבעי זהב וכסף וטקסטורה עדינה בעלת מראה מבריק ומתכתי.

מחפשים אחר צבעי מנוסה ומיומן ברמת גן? הגעתם למקום הנכון!

חברת סופר צבע הינה חברה מקצועית ומובילה המתמחה במתן שירותי צביעה ברמת גן. אם אתם מחפשים אחר צבעי ברמת גן, הרי שסופר צבע היא התשובה והכתובת הנכונה עבורכם. החברה מספקת תוצאות עבודה איכותיות ומושלמות, תוך שימוש בחומרי צבע איכותיים וטכניקות צביעה ייחודיות, יעילות ומתקדמות. חברת סופר צבע מקפידה על עמידה בזמנים ומציעה ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים, שירות ביחס אישי ואדיב ואחריות מלאה על כל עבודה לשביעות רצון הלקוח.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!