צבעי בפתח תקווה

צבעי בפתח תקווה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

תושבי פתח תקווה, אם אתם גרים בשכירות או בעלי דירה זקוקה לצביעה, אם יש לכם משרד בעיר או אם אתם מחפשים צבעי בפתח תקווה לצורך צביעה של מוסד ציבורי, יש לנו פתרון מושלם עבורכם. סופר צבע, משרתת כבר שנים רבות לקוחות בפתח תקווה, ובכל הארץ, ומסייעת לאנשים פרטיים ולארגונים, בכל עבודת צבע אפשרית. העבודה שלנו היא המקצועית והאיכותית ביותר שניתן להזמין, והמחירים שלנו הם הטובים בשוק.

צבעי בפתח תקווה – היתרונות בעבודה עם סופר צבע

מחפשים צבעי מומלץ בפתח תקווה? לפניכם היתרונות בעבודה איתנו

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

העבודה שלנו היא המקצועית והאיכותית בארץ

כאשר אתם מזמינים אצלנו צבעי בפתח תקווה אנחנו שולחים אליכם איש מקצוע מנוסה, המשתמש בצבעים האיכותיים ביותר (לרוב צבעי טמבור).

אייקון זמן
אייקון וי

אנחנו לא מעגלים פינות ולא מוסיפים עלויות

בכל הצעת מחיר שאנחנו נותנים לכם, אתם מקבלים הסבר מפורט מה היא כוללת, וכיצד היא מתאימה לעבודת הצבע הדרושה לכם. אין אצלנו עלויות נסתרות, ואנחנו לא מוסיפים עלויות לא מקובלות, מרגע שקיבלתם את ההצעה. המחיר של סופר צבע הוא הזול בשוק, מבלי לפגוע באיכות החומרים ובעבודה. אתם מוזמנים לבדוק אותנו. אצלנו אתם מקבלים מחירים ואיכות ללא תחרות.

אייקון וי

יש לנו ניסיון של שנים

אתם מוזמנים לשאול על צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, ועל העבודה שאנחנו מבצעים. נשמח לתת לכם רשימה של ממליצים אשר יעידו על איכות העבודה והשירות המסור שלנו.

אייקון ארנק
אייקון וי

אנחנו נותנים לכם אחריות על העבודה

עבר חודש מסיום הצביעה וגיליתים פגם בצבע? נחזור אליכם לבצע תיקונים, ללא תשלום נוסף. קבלים מחירים ואיכות ללא תחרות.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

רוצים להזמין צבעי בפתח תקווה עוד היום? מחפשים צבעי מקצועי בפתח תקווה אשר מציע מחירים מעולים? התקשרו אלינו עכשיו, ונוכל לעזור לכם.

צבעי בפתח תקווה – מענה לכל עבודות הצבע שתרצו להזמין

צובעים דירה בפתח תקווה

אנחנו בסופר צבע משרתים לקוחות רבים המעוניינים בצבעי בפתח תקווה לצורך צביעת דירה, בבעלות פרטית או שכורה. לקוחות אלה מחפשים איש מקצוע אמין, שיעשה את עבודת הצבע במקצועיות, במהירות ובמחיר טוב.

כעקרון- צביעת דירה מתחלקת בין שלושה סוגים עיקריים:

  1. צביעת דירה מאוכלסת.
  2. צביעת דירה ריקה/שכורה.
  3. צביעת דירה חדשה מקבלן.

ההבדלים העיקריים בין שלושת הסוגים, הם בזמן העבודה, ובמתי כדאי להזמין אותנו, כדי לחסוך במחיר.

אם אתם צריכים לצבוע את הדירה בה אתם גרים- כאשר אתם מזמינים אצלנו צביעת דירה בפתח תקווה, אנחנו מספקים את שירותי הכיסוי וההזזה של הרהיטים, וגם מחזירים את הכל לקדמותו בסוף העבודה. נוכל לתאם אתכם את הזמנים ואת סדר צביעת החדרים, לפי נוחיותכם.

צביעת דירה

אם אתם רוצים לצבוע דירה שכורה, עדיף להתקשר אלינו בעת חילופי הדיירים כאשר הדירה ריקה. כך המחיר יורד, משום שאין צורך בהזזה של רהיטים ופינוי שטח עבודה לצבעי. בנוסף, אין צורך להתעכב ולתאם את שעות העבודה מול הדיירים- ולכן העבודה לוקחת זמן קצר יותר מצביעת דירה מאוכלסת.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם מהם הם המחירים שלנו להזמנת צבעי בפתח תקווה לצורך צביעת דירה. אם כן, כדי להתאים את השירות שלנו לצרכים ולתקציב של הלקוחות, הפרדנו בין ארבעה תמחורים בסיסים:

צביעת דירה ריקה, ללא צביעת התקרה; צביעת אותה דירה כולל צביעת התקרה; צביעת דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה; ומחיר לצביעתה של הדירה כולל התקרה.

תוכלו לצפות במחירים שלנו באתר, והם משתנים לפי מספר החדרים בדירה. שימו לב לשני דברים:

א. צביעת התקרה היא עבודה מורכבת המצריכה כיסוי והגנה של החלל, כמו גם צבע ייחודי, וזמן עבודה נוסף. משום כך, היא מייקרת את העבודה במעט. אם אין לכם צורך בכך- תוכלו לחסוך מאות שקלים

ב. דבר שני- המחיר נוגעים לצביעת קירות באותו גוון שהיה עליהם לפני כן. לצורך שינוי גוון הקיר, יש צורך ביותר שכבות צבע, יותר זמן עבודה, ולכן המחיר הוא 50% יותר מצביעת קירות באותו גוון.

צביעת לובי של מבני מגורים וצביעת חדרי מדרגות

ועדי בתים רבים וקבוצות של דיירים, המעוניינים בצבעי בפתח תקווה שייתן להם מענה לצביעת חללים משותפים בבניין, פונים אלינו כל הזמן. אנחנו מציעים לדיירים של בנייני דירות שירות של צביעת הלובי- חדר הכניסה. לכולם חשוב שחלל זה יהיה מטופל כיאות, וללא הזנחה. משום כך, אנחנו עובדים בשיתוף עם הדיירים, ומציעים מגוון של פתרונות צבע.

צביעת חדר מדרגות

בנוסף- אנחנו מנוסים מאוד בצביעת חדרי מדרגות, מתמחים בצביעת תקרות וחללים עם זוויות ו”חיתוכים”, ונותנים מענה מצוין וזול, לאלו הרוצים לשמור על חדר המדרגות אסטטי ונעים לשימוש.

צבעי בפתח תקווה לבית פרטי:

צביעת בית צמוד קרקע היא בדרך כלל עבודה יותר ארוכה מצביעת דירות, בעיקר בגלל כמות החדרים ושטח הקירות, אשר בחלק מהמקרים יהיה נרחב יותר מאשר בדירה פשוטה. מעבר לכך, לאלו המעוניינים להזמין צבעי בפתח תקווה לצביעת ביתם, אנו מציעים גם שירות של צביעת הקירות החיצוניים. ולבסוף- אנחנו מתמחים גם בטיפול בקירות עם רטיבות וצבע מתקלף, תופעה מאוד נפוצה בקומות התחתונות של בתים פרטיים. בניגוד לדירות בבניין משותף, הבתים יושבים על הקרקע, וחשופים ללחות והצפות, או למפגעים אחרים.

צביעת המשרד

בפתח תקווה לא מעט מבני משרדים, משרדים היושבים בתוך מבני מגורים, וגם שטחי מסחר רבים הזקוקים לצביעה כל כמה שנים. בעלי עסקים רבים פונים אלינו לצורך הזמנת צבעי בפתח תקווה, ויכולים לסמוך על השירות שלנו, המאפשר גם צביעה של המשרד, החנות, או העסק, בימים ובשעות אשר הינם מחוץ לזמני העבודה. אם אתם רוצים להזמין צבעי מקצועי בפתח תקווה לצורך צביעת המשרד, נוכל גם להגיע בשעות הערב, או בימי שישי. לנוחיותכם.

חשוב לזכור, שצביעה של משרד, או ארגון, לעיתים צריכה להיעשות תוך התחשבות בצבעי המותג והלוגו. ישנן גם חברות בעלות משרדים גדולים המעוניינות בגוונים שונים של הקירות, לפי השימוש של החדרים: גוון אחד לחלל בו נמצאים הלקוחות, וגוון אחר לחללים של העובדים. אנחנו רגילים לעבוד מול משרדים, וגאים לספר שבית ההשקעות פסגות הוא אחד הלקוחות שלנו. נוכל גם לעבוד מול מעצב הפנים במידה ויש לכם, ולייעץ ולסייע בכל שאלה ובקשה.

צבעי בפתח תקווה לצורך צביעת מוסדות ציבוריים

הכוונה במוסדות ציבוריים היא לכל מבנה, מתקן, או חלל, המשמש את הציבור. אנחנו משרתים גני ילדים ובתי ספר המזמינים צבעי בפתח תקווה, צובעים משרדי ממשלה ועירייה, מתמחים בצביעת מתקני ספורט, תיאטראות, ומתקנים אחרים, ומציעים לא רק צביעה פנימית כמו כיתות לימוד, מסדרונות וכדומה, אלא גם צביעה חיצונית של המבנים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!