9 רעיונות יצירתיים לצביעת קירות הבית

9 רעיונות יצירתיים לצביעת קירות הבית

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אין ספק שצביעה מחדש של קירות הבית היא דרך מהירה, קלה, זולה ופשוט כיפית לרענן את עיצוב הבית. לפעמים, מספיקה צביעה של קיר אחד בגוון ייחודי כדי לשנות את כל האווירה בבית. ואכן, לזרוק שכבת צבע על קיר, כל אחד יכול ואין כל צורך שנהיה אמנים בנשמתנו. עם זאת, עם חשיבה יצירתית, מעט סבלנות והרבה דמיון, נוכל להפוך כל קיר ליצירת מופת. אם תמיד רצית לקחת את פרויקט הצביעה שלך עד לקצה ולהעניק מראה ייחודי לחללים שלך, כאן ריכזנו עבור כמה רעיונות מהממים וייחודיים שישדרגו כל צביעת קיר.

צביעה בדוגמת חלת דבש

יש משהו במבנה המשושים הזה שמיד מושך את העין ויוצר סקרנות. ניתן לעבוד עם שבלונה או לעצב עם סרט דביק את התבנית ופשוט לצבוע. מומלץ לפזר את המשושים באקראי במגוון אזורים על הקיר ולהעניק אווירה אחרת וייחודית ברגע לקיר. מומלץ להשתמש בצבעים משלימים שיעניקו קונטרסט לסכמת הצבעים בחללי הפנים שלך. 

צביעה בדוגמת חלת דבש

להכניס את הים הביתה עם גווני טורקיז

לאלו מאיתנו שמתים על הסגנון הים תיכוני ותמיד רצו לשוות לבית נראות של טברנה יוונית, אנו ממליצים להכיר מקרוב את כל מה שגווני הטורקיז יכולים לתת לנו. מניפות הצבעים של ספרי הצבע מציעות טווח רחב של אפשרויות ומומלץ לשלב כמה גוונים במעברי צבע, כדי לקבל את אפקט הים בצורה מיטבית. ניתן לשלב מגוון נגיעות נוספות כמו גווני זהב לאפקט החול של שפת הים.

צביעה בגווני טורקיז

קווים אלכסוניים

זהו ללא ספק אחד מרעיונות העיצוב הקלים והנוחים ביותר לעומת התוצאה שנקבל. קווים אלכסוניים מעניקים מראה מודרני, בולט ואופטימיסטי לכל קיר בו נבחר ליישם אותם. כל מה שנצטרך הוא רק סרט דביק לתחימת הקווים ולבחור צבעים שישלימו היטב ויחמיאו זה לזה. ניתן ליצור קונטרסט ישיר בין צבעים או לתחום את הצבעים עם רצועה דקה של צבע ניטרלי. בין אם נלך על כמה גוונים של אפור למראה שקט ומודרני, או נשתולל עם צבעים, מדובר בדרך מהירה וקלה לעשות משהו יצירתי ומיוחד.

קיר צבוע בקווים אלכסוניים

הדגשת אלמנטים בחדר באמצעות צבע

ניגודי צבע הם דרך נהדרת להדגיש את הפריטים שהכי היינו רוצים שהעין תתעכב עליהם. בדיוק כמו גופי תאורה שמשמשים אותנו לא פעם למסגור והבלטה, גם הצבע יכול לעשות פלאים במובן הזה. נוכל לצבוע נישה עם מדפים בצבע ניגודי לקיר המרכזי, למסגר בצבע את ראש המיטה שלנו או אפילו ליצור כתמי צבע שיעניקו מעטפת מיוחדת לציורים, יצירות אמנות וגופי תאורה. זו דרך נהדרת להעניק עומק נוסף לצבעים בבית ולעשות בצבע שימוש יצירתי שלרוב שמור רק לאנשי מקצוע.

חלוקה אנכית לשלושה גוונים

אם זה עובד בדגל צרפת, למה שזה לא יעבוד על הקיר שלנו? אם רק נבחר בחלל הנכון ובשילוב הצבעים המתאים, נוכל להעניק מראה יוצא דופן למגוון חדרים בבית. הקווים האנכיים מעניקים תחושת מרחב וכל עוד נבחר בצבעים משלימים שישתלבו בצורה חכמה עם צבעי פריטי הטקסטיל או קירות אחרים בחדר, מדובר באלמנט שיהיה קשה מאוד להתעלם ממנו. בנוסף, מדובר בפרויקט פשוט מאוד שניתן להשלים מאוד מהר, ככה שאנחנו מרוויחים מכל הכיוונים.

לחובבי האוונגרד – דוגמאות קווים אקראיים

למה לבהות כל היום בקיר משעמם עם צבע אחיד או עם דוגמאות גיאומטריות צפויות כשאפשר פשוט להשתולל עם הדמיון. אם יש חלל בבית שלך שחשוב לך שימשוך תשומת לב ויפגין את הייחודיות שבך, זהו ללא ספק אחד מהעיצובים המועדפים. פשוט תוחמים כמה אזורים בקיר וצובעים פסים בשלל צבעים. קו אלכסוני דק בנקודה אחת, דוגמאות מלבנים או משולשים בנקודה אחרת, שילוב של כמה צבעים או ניגוד בין שני צבעים – איך שלא נבחר לעשות את זה, מה שבטוח הוא שמשעמם לא יהיה. 

דוגמאות משולשים – הפתרון המושלם לחדרי ילדים

יש משהו בצורת המשולש שפשוט אומרת חגיגה. הדוגמא הזוויתית מרגשת, מלהיבה ועם הבחירה בצבע הנכון, יכולה לשנות ברגע את האווירה בחדר. זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת לעשות פעילות יצירתית עם הילדים. תוכלו לעצב יחד את דוגמת המשולשים המושלמת לחדר, להתחיל להניח את הסרט בכל הנקודות והצורות שבהן נרצה להניח משולש ואז פשוט לצבוע ביחד. אלו סוגי הפרויקטים שנשארים בזיכרון זמן רב אחר כך ושיהפכו את החדר ליוצא דופן ברגע. 

טקסטורת עננים

הנה עוד הזדמנות שווה במיוחד להביא לידי ביטוי את כל היצירתיות שבך. כל מה שנצטרך בשביל הפרויקט הזה הוא רק ספוג גדול וצבע במספר וריאציות של גוונים. לאחר צביעה של שכבה אחידה אחת, נוכל להתחיל לבצע תנועות מעגליות, טפיחות ומשיכות ארוכות עם הספוג כדי לקבל מרקמים ייחודיים עם גוון טיפה שונה. זו טכניקה שהולכת מעולה עם גוונים של אפור, עם שילוב של גוון ורדרד בהיר עם ורוד עתיק או אפילו עם כמה גוונים של לבן או אוף ווייט. הטכניקה הזו לא תעבוד מעולה רק עם קירות פנימיים, אלא תשתלב נהדר גם אם ננסה אותה על קיר חיצוני.

חגיגה של צבע מכל קצות הקשת

עיצוב ייחודי נוסף לאלו מאיתנו שלא מפחדים מקצת צבע, הוא ליצור קיר קשת בענן שמורכב ממגוון פסים וטקסטורות. אין ספק שזה יכול להיות יופי של עיצוב לחדר ילדים, אבל ממש לא רק. לאלו מאיתנו שאוהבים את המראה השמח, שמושך את העין ושממלא את הלב, יש משהו בנאיביות הזו של כל צבעי הקשת מרוחים על הקיר שקשה להישאר אדיש אליו. כל מה שנצטרך הוא רק גלגלת דקה פשוטה וכל הצבעים שרק נרצה ומפה – רק נשאר לתת לדמיון להשתולל.

עם קצת נכונות והרבה השקעה, נוכל להפוך את הבית שלנו ליצירת אמנות. גם אם אין לך את הכוחות או הידע כדי לבצע את העבודה בעצמך, אין שום צורך לוותר על שום דבר. סיוע של איש מקצוע המתמחה בטכניקות צביעה מגוונות, יבטיח לך שכל פרויקט עיצוב יסתיים בתוצאות ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה מדויקת לציפיות שלך.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!