צביעת דירה לבד – איך לצבוע דירה בעצמכם בשנת 2023?

צביעת דירה לבד – איך לצבוע דירה בעצמכם בשנת 2023?

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

עוברים לדירה חדשה ורוצים לצבוע אותה? הקירות בבית צריכים ריענון? חשבתם לצבוע בעצמכם את הבית ולא יודעים כיצד? לפניכם הסבר וטיפים שיעזרו לכם לצבוע את הדירה בעצמכם.

החלטתם לצבוע את הדירה. איפה מתחילים?

לפני שאתם מפנים זמן לעבודת הצבע, מזיזים את הרהיטים, והולכים לקנות צבעים, חשוב לא רק לדעת כיצד צובעים קיר או תקרה, אלא גם איך עובדים כמו צבעי מקצועי.

לצביעת דירה, או כל חלל אחר, ישנו סדר שהופך את המלאכה למדויקת, נקייה, ומקצועית. לנוחיותכם, חילקנו את סדר הצביעה לשלבים. כך יהפכו העבודות הקשות ביותר לפשוטות, ואתם תוכל להגיע לתוצאות מרשימות, אף יותר ממה שדמיינתם:

לפני תחילת הצביעה

הכנת השטח לפני צביעת הקיר

לא משנה אם החלטתם לשנות גוון, או רק לחדש צבע קיים, כאשר עובדים עם צבע טרי תמיד צריך להקפיד על הכנה יסודית של השטח. בואו נתחיל:

· התחילו בפריסת ניילון, קרטון, או יריעת בד עמיד על הרצפה.

· רכזו את הרהיטים במרכז החדר ודאגו לכיסוי הולם שלהם, או הוציאו אותם מהחדר אותו אתם עומדים לצבוע.

· הדביקו סרט מסקינטייפ בקצוות הניילון, ובמקומות הזקוקים להגנה מפני טפטוף ופסים של צבע. עשו זאת בצורה מדויקת, ובצעו זאת גם על השקעים, מפסקי החשמל והטלפון, על המשקופים והצירים של הדלתות, ועל החלונות והמסגרות שלהם, במידה וישנם.

עבודות התשתית על הקירות, לפני עבודת הצבע

לפני הצביעה, יש לעבוד על המשטח אותו אתם צובעים:

· יש להסיר ציפויים רופפים עם שפכטל או מברשת, ליישר בליטות, לפתוח חלקים מתפוררים, ולמלא סדקים וחורים בחומר המתאים לכך, עם שפכטל ייעודי. כל צביעה איכותית, מחייבת החלקה יסודית של הקיר, ושימוש בחומרי מילוי מקצועיים וכלי עבודה אמינים. התייעצו אם המוכר בטמבוריה- הוא ישמח לעזור לרכוש כלים אלה.

לקריאה נוספת: המדריך המלא על כלי צביעה

· ניקיון הקיר- לפני שמתחילים לצבוע, כדאי מאוד לנקות את הקיר באמצעות מטלית מעט לחה, זאת בכדי להסיר אבק ולכלוך. האבק על הקיר, עלול להתערבב עם הצבע, ובכך לפגוע במרקם הצבע ובמראה הסופי.

· בחירת סוג הצבע – יש לבחור את הצבע המתאים לכל משטח ולכל אזור ספציפי אותו תרצו לצבוע. קיימים מספר סוגי צבע שונים, אשר לכל אחד מהם תכונות ייחודיות, ומרקם שונה. סוגי הצבעים מתחלקים לפי הייעוד שלהם. לדוגמה- צבע לתקרה, צבע נגד עובש לאמבטיה, צבעי יסוד לפי אופי הקיר הנצבע, צבעים מבריקים או בעלי מרקם מיוחד, צבע נגד שריטות ולכלוך, צבע עליו ניתן לתלות מגנטים, ועוד רבים אחרים.

· הגעה לגוון מדויק - לפני שאתם צובעים את כל הקיר, חובה לנסות את הצבע שתרצו על חלק קטן בקיר. זה פחות הכרחי עם צבעי סוד (תיכף נגיע למה הם צבעי יסוד), ויותר חשוב עם הצבעים הסופיים. לא ניתן כמעט לדייק בבחירת הגוון של הצבע, מבלי לבדוק אותו קודם בשטח. הגוון הסופי, תמיד יהיה שונה במעט, ממניפת הצבעים שהיצרן או בעל חנות הצבעים מציג לכם. הגוון של אותו פח צבע, יכול אף להיראות שונה בין חדר לחדר. זאת בהתאם לאופי הקיר וכמות האור שנכנסת לחלל ומגיעה אל הקירות בחדר. מסיבה זו, לפני שאתם רצים לצבוע את כל הקיר, תמיד חשוב להתחיל בצביעת חלק קטן, כדי לבחון האם זהו הגוון שרציתם. נסו מקטע בגודל של כמטר על מטר בפינת החדר, או אפילו השתמשו בצבע על משטח קרטון. פעולה זו תספיק בכדי להבין האם בחרתם בגוון הנכון. אל תשכחו להמתין לייבוש הצבע, כדי להבין מהי באמת התוצאה הסופית.

קריאה נוספת: צביעת קיר

תהליך הצביעה

תשתיות- צבע יסוד

לפני צביעת כל קיר בצבע העיקרי, יש לצבוע בשכבת צבע יסוד. שכבת יסוד זו, הנקראת גם פריימר, מקשרת בין הקיר לצבע. צבעי היסוד חודרים לקירות, ויוצרים תשתית יציבה לצבע העיקרי הבא מעליהם. כל צבע יסוד חייב להיות מתאים לסוג המשטח עליו הוא נצבע.

צביעת התקרה

בצביעת חדר, חשוב להתחיל את מלאכת הצביעה מהתקרה, ולאחר מכן לעבור לצביעת הקירות. התחלה בתקרה נועדה בכדי למנוע טפטוף של טיפות צבע, מהתקרה על הקירות.

בכדי לצבוע את התקרה יש להשתמש במגש לצבע, וברולר עם מוט ארוך. בנוסף, חובה לבחור צבע המתאים לתקרה, וכאמור לבדוק את התאמת הגוון שלו, על ידי צביעת משטח קטן.

מהו צבע תקרה? צבע תקרה הוא צבע דביק, המתאים ביותר לצביעה כאשר הפנים של הקיר פונים כלפי מטה, ומאפשר צביעה אחידה ומושלמת של התקרה. מומלץ להשתמש בפוליסיד של טמבור, העשוי מסיד סינתטי ואיכותי, ומיוצר על בסיס מים.

לאחר שבחרתם ויצקתם את צבע התקרה למגש, טבלו את הרולר בצבע, וגלגלו אותו לאט קדימה ואחורה, באזור המיועד במגש. כך תסירו ממנו עודפי צבע.

התחילו בצביעה בסמוך לפינות החדר. עבדו לרוחב התקרה, ולא לאורכה. זאת בכדי לא לעייף את הידיים והצוואר יתר על המידה.

בסוף הצביעה חכו לייבוש התקרה, לפני המשך העבודה.

קיראה נוספת: צביעת תקרה

צביעת חיתוכים מאתגרים

לאחר שהתקרה יבשה, תוכלו להמשיך לצביעת האזורים הבעייתיים, הנקראים בשפה המקצועית "חיתוכים". אלו הם האזורים הקרובים לחלונות, לפאנלים ולדלתות.

כמובן שלכל קיר יש להתחיל בצביעת צבע היסוד, ולהתאים את סוג וגוון הצבע המתאים. באותה שיטה שעשינו זאת בתקרה.

השתמשו במברשת, ועבדו מלמעלה- כלפי מטה, בזהירות ובצורה מדויקת. צבעו כך את מסגרות הקיר, ואת החיבורים של התקרה עם הקירות. השתמשו במברשת גם בצביעת פינות פנימיות, חלונות ומשקופים, וצביעת תחתית הקירות מעל הפנלים.

אל תשכחו לצבוע עם מברשת את המתגים והשקעים. לעיתים יש לחתוך את סרט המסקינטייפ מסביבם, בכדי להגיע לדיוק מלא.

לפני שאתם ממשיכים, חכו לייבוש מלא.

צביעת יתרת הקיר

אחרי שסיימתם לתחום את האזורים המאתגרים, המשיכו לצביעת החלק העיקרי של הקיר. בכדי לצבוע בצורה יעילה, מומלץ לעבוד על הקירות לפי מקטעים של מטר על מטר. צבעו כל מקטע בעזרת רולר מתאים, מלמעלה למטה בתנועה המזכירה את האות ""W', בצורה רציפה, ומבלי להרים את הרולר.

לאחר השלמת צביעה של שכבה ראשונה, תנו מספיק זמן לצבע להתייבש, והמשיכו בצביעת השכבה הבאה.

שכבת צבע שנייה ושלישית

צביעה של מספר שכבות, נוגעת לכל חלק בחלל. היא חשובה בכדי שהצבעים יהיו מלאים ואחידים. כאשר מחדשים צבע קיים באותו גוון, בדרך כלל דרושה שכבה שנייה בלבד. אם תרצו לשנות את הקיר לצבע אחר לחלוטין, חשוב להוסיף שכבות בהתאם לצורך.

פינישים אחרונים

לאחר סיום צביעת השכבות, צבעי מקצועי עובר עם מנורה על הקירות, ובודק אם נשארו מקומות שבהם הצבע אינו אחיד. כדאי שתעשו זאת גם אתם. פינישים אחרונים, חובה לעשות לפני שהקיר מתייבש, כדי שלא תצטרכו לצבוע את הקיר מחדש.

צביעת משקופים ודלתות

השלב הבא הוא לא חובה אך אנחנו מאוד ממליצים על צביעת המשקופים והדלתות. הפעולה הפשוטה הזאת יכולה להשפיע מאוד על המראה הכללי של הבית, אפילו אם אתם בוחרים שלא לצבוע את כל הבית.

לקריאה נוספת: צביעת משקופים ודלתות

ניקיון

הגעתם לשלב האחרון. לאחר ייבוש מלא בלבד, הורידו את כל הכיסויים וניירות הדבק מהדלתות, מהחלונות ומהפנלים. הסירו את הציפוי מהרצפה ומהארונות. במידה ואתם מתקשים להסיר את סרט המסקינטייפ, תוכלו להשתמש בפן לשיער בכדי לחמם את הדבק, ולהסיר כך את הסרט. אם המסקנטייפ גלש מעט על הקיר, השתמשו במברשת קטנה בכדי לעשות תיקונים בחיבורים.

בצעו את השלבים הללו על כל חדר וחדר. וכך תסיימו לצבוע את הדירה בעצמכם, בצורה מקצועית, נקיה ומדויקת.

בהצלחה!

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!