צביעת משרד בחולון

צביעת משרד בחולון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

חולון, הסמוכה לתל אביב, יפו, בת ים, ולראשון לציון, בנתה את עצמה כמרכז עסקי ותעסוקתי. כמות המשרדים בעיר, גדולה ביחס ליתר הערים בישראל, ומיקומה המרכזי בסמוך לעורקי תחבורה ומרכזי מגורים, הופכת את העיר למקום פופולרי לקניית והשכרת משרד.

אנחנו בסופר צבע, משרתים עשרות לקוחות המעוניינים בצביעת משרד בחולון, ומספקים שירותים מגוונים לעסקים קטנים, לחברות גדולות, למשרדים הממוקמים בבניינים חדשים, ולמשרדים הנמצאים במבנים ותיקים בעיר.

לכל משרד צרכים משלו, ולכל בעל עסק הקורא לנו לצביעת המשרד, חשוב שעבודות הצבע יעשו שלא בשעות העבודה במשרד, ותוך דגש על הניקיון של הלובי או הכניסה.

אנחנו נותנים ללקוחות הפונים אלינו בנוגע לצביעת משרדים בחולון, פתרון מלא, מתוך ניסיון של שנים בעבודה בעיר. יצירת קשר.

מה הגורמים המשפיעים על מחיר צביעת משרד בחולון?

מחיר צביעת משרד בחולון אינו מחיר קבוע, ויכול להשתנות בהתאם למספר גורמים:

  • גודל המשרד במטרים רבועים.
  • צפיפות המשרד- ככל שיש בו יותר רהיטים, השטח הפנוי לעבודת הצבעים קטן יותר ומאריך את זמן העבודה.
  • שטח הקירות והמחיצות, אשר משפיע על כמות חומרי הצבע הדרושה.
  • התקרה- ברוב המשרדים החדשים אין צורך לצבוע את התקרה. במשרדים הנמצאים בתוך בניין דירות, במקרה של צורך בצביעת התקרה, העבודה הנוספת עשויה לייקר את העלות.
  • הרצפה- רצפת פרקט, או שטיחים מקיר לקיר מצריכים עבודה ארוכה ומדויקת יותר של כיסוי והגנה.
  • מיקום חניה קרובה- כאשר יש חניה בבניין, אין צורך לנייד את הציוד מחניה רחוקה, או להוסיף הוצאות על חניה.
צביעת תקרה

מדוע לקוחות בוחרים בסופר צבע לצביעת משרד בחולון?

הניסיון רב השנים של צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, בצביעת משרדים ובעבודות צבע בכלל, מביא לקוחות רבים לבחור בנו לצביעת משרדם. הנה כמה סיבות טובות לכך:

היתרונות בהזמנה של צביעת משרדים בחולון דרכנו:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

צבעות זה המקצוע

אנחנו מעסיקים את אנשי המקצוע הטובים בארץ, ועובדים אך ורק עם הצבעים האיכותיים של טמבור. נוכל לבצע עבודות צבע מבלי לפגוע בזמן העבודה של המשרד. אצלנו תוכלו להזמין את הצביעה לשעות הערב או לימי שישי, לאחר סיום שעות העבודה של המשרד.

אייקון זמן

זמינות עבודות הצבע

אנחנו תמיד זמינים עבורכם בטלפון. בסופר צבע תקבלו הצעת מחיר תוך זמן קצר, ונוכל אף להתחיל במלאכה תוך יום יומיים. ניתן להזמין מאיתנו עבודות דחופות באותו יום, בהתאם לצרכים שלכם. במקרים של צביעת משרד גדול או עבודות דחופות, אנחנו יכולים לשלוח אליכם צוות מיומן של מספר צבעים, כך שצביעת המשרד תסתיים במהירות, מבלי לפגוע באיכות העבודה.

אייקון וי

שקיפות ואמינות

הצעות המחיר שלנו כוללות את כיסוי הרהיטים והזזתם, את עבודת התשתית על הקירות לפני הצביעה, את עלות זמן העבודה ואת חומרי הצבע. אין עלויות נסתרות! המחיר כולל כמובן גם את הניקיון, בסוף העבודה.

אייקון וי

מומחים בצביעת משרד

אנחנו מנוסים בצביעת משרדים בחולון, ובעבודה עם עסקים וחברות בכל הארץ. בין לקוחותינו נמצאים, חברות גדולות ומשרדים של עסקים קטנים, משרדי ממשלה, בתי חולים, ועוד. אחד הלקוחות הגדולים שלנו היא חברת ההשקעות פסגות.

אייקון ארנק

המחירים של סופר צבע

תבדקו אותנו- המחירים שלנו הם מהזולים בשוק! וכל זאת מבלי לפגוע באיכות העבודה.

אייקון וי

אחריות על העבודה שעשינו

אנחנו נותנים לכם אחריות מלאה על כל עבודת הצבע שעשינו עבורכם. אנחנו מתחייבים לשוב אליכם כדי לפתור כל הבעיה, או פגם בצביעה, ללא עלות נוספת, וגם אם עבר כבר חודש מסיום העבודה.

אייקון לייק

ליווי אישי

אנחנו מלווים אתכם בכל שאלה ובקשה, מרגע שהתקשרתם אלינו, ועד לסיום מלאכת הצביעה והפינישים האחרונים. בסוף הצביעה, נוכל לעבור איתכם על הקירות, ולוודא שאתם שבעי רצון מהעבודה.

אייקון מטאטא

ניקיון

הצבעים של סופר צבע שמים דגש על צביעה מדויקת, הגנה על הרהיטים במשרד, על הרצפה, ועל האזורים המאתגרים בחלל. בסוף העבודה נבצע עבודת ניקיון מלאה ונחזיר לכם את המשרד כמו חדש.

צביעת משרד חולון- חשוב לדעת לפני הזמנת איש מקצוע

לפני שאתם מזמינים צביעת משרד בחולון הנה כמה פרטים שיעזרו לכם בתהליך:

  • כל בעל עסק המזמין צביעת משרד בחולון, ישמח שהמשרד ימשיך לעבוד תוך כדי עבודות הצבע. סגירת המשרד ושליחת העובדים לחופש או לעבודה מהבית יכולה לגרום נזק כלכלי לעסק. המשרד הוא גם הפנים של העסק או הארגון, ולכן חשוב שימשיך לפעול, לקבל לקוחות, ולהיות זמין.
  • לכל משרד עיצוב ואופי משלו- בעת צביעת משרד בחולון, עיצוב החלל הקיים בנכס מחייב בהתייחסות של הצבעי. צורת התיכנון והעיצוב של החדרים, צפיפות הרהיטים, מיקומם של הציוד והחיבורים לחשמל ולרשת, ועוד פרטים רבים, צריכים לבוא בחשבון לפני תחילת הצביעה. במשרדים רבים ישנן מחיצות, ושטיחים מקיר לקיר. פרטים אלה מצריכים עבודות הכנה, כיסוי והגנה מצבע.
  • במשרדים רבים מותקנת רצפת פרקט התורמת לאלגנטיות וליוקרתיות של המשרד. לפני שאתם בוחרים צבע למשרד, התייעצו עם הצבעי כדי להתאים את צבע הקירות לצבע הפרקט. אנחנו בסופר צבע מתמחים בצביעת משרדים בחולון עם רצפת פרקט. יש לכם רצפת פרקט במשרד, ואתם רוצים לצבוע אותה? חוששים מפגיעה של צבע מהקירות, ברצפה היוקרתית שהתקנם? אנחנו תמיד מגנים על הפרקט מפני טיפות צבע, ומציעים גם שירותים של צביעת רצפת הפרקט עצמה.
  • צביעת המשרד והצורך בעבודה מהירה ומקצועית, מצריכים שימוש בשירותיו של איש מקצוע מנוסה. עסקים רבים הפועלים מתוך משרד, מתקשרים אלינו כאשר הם מחפשים צביעת משרד בחולון. אם גם אתם מתעניינים בצביעת משרדכם- אנחנו כאן לשירותכם.

כמה מילים אחרונות על צביעת משרדים בחולון

צביעת משרד בחולון תמיד מצריכה תכנון מוקדם. רצוי לבחור גוונים המתאימים ללוגו ולצבעי המיתוג של העסק.

אתם כבעלי המשרד ודאי יודעים איזו אוירה תרצו ליצור במשרד, אם המשרד צריך להיות יוקרתי, או דווקא בעל אווירה עממית. ישנם משרדים הבוחרים בקו אומנותי, ויש כאלו הבוחרים עיצוב קלאסי ופשוט. במידה ועוד לא החלטתם כיצד לצבוע את המשרד, צחי ישמח לייעץ לכם, ואף לשבת עם מעצב הפנים שלכם אם תרצו, כדי לחסוך לכם זמן והתעסקות בצביעה של המשרד.

מחפשים איש מקצוע לצביעת משרד בחולון? רוצים לעבוד מול חברה בעלת ממליצים רבים, הנותנת פתרון מושלם המותאם עבורכם? צרו איתנו קשר עוד היום.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!