צביעת משרדים

צביעת משרדים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

זמנים המודרניים בהם אנו חיים, המשרד נחשב כמעט לבית השני שלנו. אנחנו, המנהלים, והעובדים שלנו, מבלים במשרד את מרבית שעות היום. גם הלקוחות שלנו מבקרים אותנו במשרד, ובאים לקבל בו שירות.

בעלי חברות ועסקים משקיעים מחשבה וכסף רב בעיצוב המשרד, משום שהמשרד הינו מקום המאכלס מגוון צרכים: המשרד הוא מקום שאמור להיות נעים לשהייה יומיומית במשך שעות העבודה. מצד שני, הוא גם אמור לייצג אותנו, ולהיות הפנים של העסק. לכן, כל כך חשוב לנו להשקיע בעיצוב הפנים של המשרד. הצבע של הקירות, של המסדרונות, ושל הריהוט, משפיע על האוירה במשרד.

כאשר אנחנו רוצים לשדרג את התחושה שהמשרד מעניק לנו, לא תמיד צריך לשלם כספים רבים. לעיתים, ניתן להשקיע תקציב קטן, ובאמצעות קצת צבע בעלות משתלמת, ושיטות צביעה חדשניות ומיוחדות, לתת למשרד את השדרוג שיהפוך אותו למרשים ומזמין יותר.

למה לבחור בנו לצביעת המשרד?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

אתם יכולים להישאר בראש שקט. בסופר צבע אתם מקבלים שירות ממומחה, וצביעת משרד המתבצעת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

אייקון זמן

מוכנים לכל עבודה

כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, נתאם פגישה אצלכם במשרד, ונוכל להתחיל במלאכה תוך יום יומיים.

אייקון וי

אמינות

שביעות הרצון של הלקוחות חשובה לנו. כאשר אנחנו נותנים הצעת מחיר, היא כוללת את הייעוץ וההכנה, את עלויות הצבע, את הניקיון, ואת התיקונים אם צריך. אין עלויות נסתרות!

דלי צבע

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע ,הוא צבעי בעל שם וניסיון של שנים רבות. סופר צבע עובדת עם חברות גדולות במשק, משרדים ציבוריים, וכמובן עם המגזר הפרטי ובעלי עסקים קטנים.

אייקון ארנק

מחיר

המחירים של סופר צבע הם ללא תחרות, בין אם העבודה היא עבור מספר משרדים, משרד עם חלל גדול, או משרד קטן.

אייקון וי

אחריות מלאה

אנחנו נותנים אחריות מלאה על כל עבודת הצבע שבוצעה. גם אם תגלו בעיה לאחר הצביעה, אפילו חודש אחרי – אנחנו זמינים כדי לפתור את הבעיה, לבצע תיקונים ולסייע.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

ניקיון

מלאכת הצביעה נעשית תוך התחשבות רבה בריהוט, ברצפה ובעיצוב של החלל. אנחנו עשים מלאכה מדויקת, ועבודת ניקיון מושלמת בסוף העבודה.

לפני מלאכת הצביעה, נשב איתכם, או עם מעצב הפנים, ניתן לכם את כל המידע הדרוש ונציג בפניכם אפשרויות. תוכלו לשאול ולהתלבט איתנו, ולקבל הצעת מחיר במקום. צרו איתנו קשר

צביעת משרדים – איך זה נעשה?

כשמדברים על צביעת משרד, יש מספר גורמים שחשוב להתייחס אליהם:

  • משרד הוא מקום עבודה, שצריך להמשיך לעבוד. קשה מאוד לסגור את המשרד ולשלוח את העובדים לחופשה כדי לבצע עבודות צביעה.
  • גורם חשוב בצביעת משרדים הוא החלל הקיים, אופי החדרים והריהוט, ועבודת ההכנה הטכנית שנדרשת לשם הצביעה. כל משרד שונה בעיצוב הפנים שלו, ולפני הצביעה, חובה להתייחס לשטיחים, לריהוט הקבוע או הנייד, למחיצות, לחדרים, ולחללים השונים.
  • בנוסף, צריך להביא בחשבון את סוג הקיר- חלקם הרב של המשרדים כיום משתמשים בקיר גבס כדי לבנות מחיצה או לסגור משרד. צביעת קיר גבס אינה זהה לצביעת קיר בטון רגיל.
  • בחלק מהמשרדים קיימת רצפת פרקט. במקרה כזה, חשוב להתאים את הצבע לצבע הפרקט, ובמיוחד חשוב להגן על הפרקט. כיום גם פונים אלינו לא רק לגבי צביעת הקירות במשרד, אלא אפילו לצורך צביעת הפרקט עצמו, ולהוספת צבע וברק.
  • ולבסוף – נרצה שצביעת המשרד לא תהיה כרוכה בנזקים ובלכלוך שנשאר לאחר העבודה. לעובדים וללקוחות מגיע לשהות בחלל נקי ומסודר, מבלי צורך להתלכלך, להיות אלו שמנקים אחרי ,או חס וחלילה להיפצע מכלי עבודה ושאריות שנשארו לאחר העבודה.

בגלל סיבות אלו, חשוב כל כך להיעזר בשירותיו של איש מקצועי המתמחה בצביעת משרדים.

צביעת משרדים שונה מצביעת בית

צביעת משרד היא עניין מורכב. כרוכות בו מספר החלטות ותכנון מוקדם:

ראשית צריך להחליט בנוגע לעיצוב והתחושה שאנחנו רוצים שצביעת המשרד תייצר. לצבע ולעיצוב הפנים יש השפעה רבה על האווירה במשרד, ולכן, בטרם נתחיל במלאכת הצביעה, יש להחליט איזה צבע לבחור, אילו גוונים חופפים ומתאימים ללוגו ולצבעי הפרסום של המותג. צריך לקבוע האם כדאי לצבוע את כל הקירות בגוון אחד, או לשלב בין מספר צבעים.

בנוסף, לפני צביעת המשרד, דרוש לדעת מה אנחנו רוצים שהמשרד ישדר ללקוחות. האם נבחר בקו אמנותי? האם חשובה לנו אוירה יוקרתית, או שדווקא נרצה לתת תחושה של משרד עממי עם אוירה חמה ופשוטה של בית ומשפחה? במשרדים מסוימים  נרצה ליצור שוני בין החדרים השונים: בין המשרדים של ההנהלה לבין האזור של העובדים, בין המשרדים הפנימיים לבין האזור בו מבקרים הלקוחות. צביעת המשרדים אם כן, תעשה לפי הפונקציונליות של החלל.

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, עובד עם חברות, עסקים קטנים, עורכי דין, רואי חשבון, ובעלי משרדים רבים, בכל רחבי הארץ. תוכלו להתייעץ עם צחי לגבי הגוון של הצבעים, סוג הצבע, העיצוב הפנימי וההשפעה של הצביעה על החלל. צחי מכיר את הצרכים המיוחדים של בעלי משרדים, ויוכל לייעץ ולסייע לכם לקבל החלטות, עוד לפני תהליך הצביעה.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!