צביעת דירה בנתניה

צביעת דירה בנתניה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בנתניה?

צביעת דירה בנתניה מעולם לא היתה קלה כל כך. אתם גרים בדירה הזקוקה לצביעה של הקירות? החלטתם לשדרג את הבית ולהזמין צבעי? עברתם לגור בנתניה ואתם מחפשים איש מקצוע לצביעת הדירה? סופר צבע היא הפתרון בשבילכם!

נתניה, "בירת השרון", היא העיר הגדולה באזור השרון, עם למעלה מ-220 אלף תושבים. העיר הקרובה לחוף הים, למרכזי תעסוקה ובילוי, קיבלה בשנים האחרונות זריקת מרץ מבחינת בניה מואצת של בתי דירות וגדילת האוכלוסייה. אנחנו בסופר צבע מבצעים עבודת צביעת דירה בנתניה במספרים גדלים והולכים. אנחנו משרתים לקוחות מהשכונות הוותיקות של העיר כמו גם לקוחות מהשכונות החדשות כמו קריית השרון ורמת פולג.

הלקוחות של סופר צבע בנתניה הם רבים. גם בעלי דירות הגרים בעיר, וגם שוכרים או בעלי דירות שרכשו דירה להשקעה בעיר, פונים אלינו כאשר הם מחפשים צבעי בנתניה. ל"עיר היהלומים" אופי מיוחד, והרבה עולים חדשים-ישנים שהפכו את העיר לביתם בישראל, מחפשים איש מקצוע אמין, אדיב ובמחיר ללא תחרות, לצביעת דירה בנתניה.

צביעת דירה היא דרך מעולה לשדרג את העיצוב הפנימי של הדירה או הנכס, "להקפיץ" את המראה של החלל בו אנחנו גרים, ולהכניס אנרגיה חיובית לבית. צביעת דירה בנתניה אינה שירות יקר אלא להיפך. היא יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בחלום שלכם לשנות את פני הדירה, ולעצבה מחדש. לפעמים קצת צבע, אפילו צביעה של קיר אחד או של התקרה, יכולים לשנות לגמרי את האוירה בבית.

צביעת דירה בנתניה אינה עסק יקר, אך חשוב לעשותה בצורה מקצועית, ולדבר עם איש מקצוע.

מעוניינים בצביעת דירה בנתניה? מחפשים צבעי בנתניה, אמין, מקצועי ובמחיר ללא תחרות? סופר צבע היא הפתרון שבשבילכם. אנחנו תמיד נותנים לכל לקוח יחס אדיב, יעוץ סבלני, ומספקים שירות מקצועי, ועבודה מדויקת ונקיה.

צבעי בנתניה – מדוע לבחור בסופר צבע?

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, מספר:

"אנחנו מבצעים את כל סוגי עבודות צביעת הדירה: אנחנו משרתים בעלי בתים פרטיים, צובעים בתי דירות כולל חדרי מדרגות, משרתים לקוחות המעוניינים פתרון כולל של צביעת הדירה כולה, כמו גם כאלה המעוניינים רק בצביעת קירות יחידים. אנחנו תמיד שמים לב לכל הפרטים הקטנים, עובדים בצורה נקיה, ומבצעים גם צביעה של החלונות, של המשקופים ושל הדלתות ושל סלון בפרט."

הערכים של סופר צבע:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

צביעת דירה בנתניה היא עבודה למומחה. אנחנו בסופר צבע מעסיקים אנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחום, המכירים את כל סוגי עבודות הצבע. אם אתם מעוניינים לצבוע בצבעים מיוחדים, באזורים ובחיתוכים בעייתיים, ולא לפסוח גם על המשקופים, הדלתות והחלונות, עדיף לפנות לאיש מקצוע. בסופר צבע משתמשים אך ורק בצבעים איכותיים של טמבור. אנחנו מתחייבים לעבודת הצביעה המקצועית ביותר, כולל פינישים ותיקונים עד לפרט האחרון. אצלנו תקבלו יעוץ מקצועי מאנשים מנוסים אשר יסייעו לכם להגשים את החזון שלכם.

אייקון זמן

זמינות

יש לקוחות המחפשים עבודת צבעי בנתניה בטווח זמן של מהיום למחר. לפעמים אפילו תוך כמה שעות. אצלנו בסופר צבע תקבלו מענה מהיר והצעת מחיר מעולה ומהירה. אנחנו זמינים בטלפון בכל עת, ועומדים לרשותכם לכל עבודת צביעת דירה בנתניה. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, נקבע פגישה אצלכם בבית, לפי הזמנים הנוחים לכם. כחלק מהשירותים שלנו, ניתן להזמין עבודות דחופות, אשר אותן נוכל לבצע על ידי צוות של צבעים שיגיע אליכם, ויעשה את עבודת הצבע בהקדם האפשרי.

אייקון וי

אמינות ושקיפות

בסופר צבע אין עלויות נסתרות! מבחינתנו, השקיפות בהצעת המחיר ובעבודה עצמה, הם הדבר החשוב ביותר בתקשורת עם הלקוח. אנחנו מחויבים לשביעות הרצון של הלקוחות שלנו. בכל פגישת ייעוץ והצעת מחיר שתקבלו מאיתנו, כלולה ההכנה לצביעה, כלולות עלויות הצבע והעבודה, וכלולה כמובן עבודות הניקיון, והתיקונים.

אייקון וי

ניסיון


צחי דהן הוא צבעי בעל ניסיון רב בצביעת דירה בנתניה, ובאזור השרון בכלל. תוכלו לדבר עם צחי, או אם אחד הנציגים שלנו, להתייעץ לגבי גוון הצבע, החומרים הדרושים, וכיצד ניתן לפתור בעיות ואתגרים כדי להגיע לתוצאה המבוקשת. בנוסף, סופר צבע מעסיקה אך ורק אנשי מקצוע מיומנים, ועובדת על פרויקטים מגוונים. אנחנו מספקים שירותי צביעה לבעלי דירות, למלונות ולבתי חולים, למשרדים ציבוריים, ולחברות גדולות במשק. יש לכם שאלות? תוכלו להתייעץ איתנו.

אייקון ארנק
מחירים

המחירים של צבעי בנתניה לא צריכים להיות גבוהים! המחיר שתקבלו בסופר צבע הם ללא תחרות. מבקשים למצוא איש מקצוע אמין, במחיר מעולה? התקשרו אלינו.

אייקון וי

אחראיות ואמינות

החלטתם להשתמש בשירותנו לצביעת דירה בנתניה? בסופר צבע תקבלו אחריות על העבודה. בתום עבודות הצבע, נעבור יחד אתכם ונבדוק את הקירות ואת הצביעה (אנחנו כמובן עושים זאת בעצמנו לפני שנסיים את המלאכה). יחד נראה אם יש לכם הערות, ונוודא שאתם מרוצים. בנוסף לכך- לפעמים מתגלים פגמים רק לאחר כמה ימים או שבועות. אצלנו בסופר צבע אתם מקבלים התחייבות לתיקונים, גם אם גיליתם אותם חודש אחרי סיום העבודה.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

מחפשים צבעי בנתניה? רוצים לקבל מענה אדיב ומקצועי? מעוניינים באיש מקצוע אמין המנוסה בצביעת דירה בנתניה? צרו איתנו קשר:

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!