צביעת דירה בתל אביב

צביעת דירה בתל אביב

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מעוניינים להזמין עבודות צביעת דירה בתל אביב? מחפשים צבעי מקצועי בתל אביב? רוצים לעבוד עם חברה אמינה, עם תודעת שירות גבוהה, המציעה מחירים ללא תחרות? הגעתם למקום הנכון!

לקוחות יקרים, ברוכים הבאים לאתר של סופר צבע, החברה המובילה לצביעת דירה בתל אביב.  אנחנו משרתים לקוחות רבים בתל אביב, ועובדים עם דיירים השוכרים דירה, בעלי דירות ובעלי בתים פרטיים, מוסדות ציבוריים וגם עם בעלי ומשכירי מבנים מסחריים. אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עבור ייעוץ והכוונה, ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

למצוא צבעי בתל אביב, איש מקצוע אמין, מקצועי, ובמחיר טוב, יכולה להיות משימה לא פשוטה. התחרות אמנם לא קטנה, אך לעיתים צריך לבחור בין מספר רב של מפרסמים, מבלי לדעת איזה מהם הוא המתאים לכם. אם אתם תושבי תל אביב הגרים באחת מהדירות הוותיקות במרכז העיר, בדרומה, או בצפון הישן, אתם ודאי מודעים לעבודה המורכבת של צביעת דירה אשר קירותיה מתקלפים, המשקופים והדלתות בה הם בני עשרות שנים, והלחות באוויר משפיעה על הצבע בפנים הדירה, ומחוצה לה.

מחפשים צבעי בתל אביב? היתרון של סופר צבע:

אנחנו מבצעים את כל סוגי צביעת דירה בתל אביב: צביעה של הדירה כולה קומפלט, או צביעת קיר יחיד בדירה. צביעה של בתים פרטיים וצביעה של מבני דירות. צביעת חדרי מדרגות, צביעת סלון, צביעת חלונות, משקופים, דלתות ועוד. אנחנו מתמחים בצביעת תקרות, בצביעת חדרי אמבטיה בצבע נגד עובש, ואפילו בצביעת רצפות פרקט.

הלקוחות שלנו המזמינים צביעת דירה בתל אביב, ממליצים עלינו מכמה סיבות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

בכל צביעת דירה בתל אביב, אנחנו מתחייבים לבצע את העבודה בצורה המקצועית ביותר. אצלנו מבצעים הכנות חיוניות לפני כל עבודת צבע, ומבצעים גם תיקוני טיח במידה וישנם כאלה.הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מיומנים, המקפידים על צביעת שכבת יסוד, ומשתמשים בצבעים האיכותיים של טמבור. אנחנו שמים לב לכל פרט, מקפידים על הפינישים הקטנים, ועל עבודה נקיה ומדויקת.

אייקון זמן

אפשרות להזמין צבעי בתל אביב לעבודות דחופות

אתם זקוקים לעבודה מהיום להיום? אנחנו תמיד זמינים בטלפון, ומוכנים בכל עת לעבודות צביעת דירה בתל אביב. מעוניינים לעבוד אך ורק עם צבעי מקצועי? התקשרו אלינו. כבר בשיחה הראשונה נתאם פגישה אצלכם בדירה, ונוכל להתחיל את העבודה תוך מספר שעות. מעוניינים בעבודה מורכבת וגדולה? נוכל לשלוח אליכם צוות שלם, שיסיים את העבודה תוך זמן קצר.

אייקון וי

אמינות ומוניטין

"טוב שם טוב משמן טוב". במשך שנים רבות, צברנו מוניטין נהדר בזכות העבודה ובזכות האמינות שאנחנו מחויבים לה. חשוב לנו לשמור על הלקוחות שלנו, ולכן אנחנו פועלים תמיד בשקיפות ובפתיחות. כאשר אתם מזמינים מאיתנו הצעת מחיר, תקבלו תמיד הצעה הכוללת את הייעוץ, את העבודה, את ההכנות המקדימות לעבודות הצבע, את עלות הצבע עצמו, וכמובן את הניקיון והפינישים בסוף העבודה. אצלנו לא תמצאו עלויות נסתרות! לאחר שנראה את החלל של הדירה, נוכל לפרט עבורכם את פרטי המלאכה הדרושה. קחו בחשבון שבחישוב עלות צביעת דירה בתל אביב, חשוב להתייחס למספר גורמים: הימצאות חניה קרובה, מי אחראי על ציפוי והזזתם של רהיטים בדירה, האם ישנה רצפת פרקט או שטיח מקיר לקיר, איזה צבע רוצים לבחור, ועוד.

אייקון וי

ניסיון

הצוות שלנו מיומן בכל עבודת צבע. אנחנו משרתים במשך שנים, לקוחות רבים המזמינים צבעי בתל אביב. אנחנו נותנים שירות לא רק לבעלי דירות ובתים פרטיים, אלא גם לחברות גדולות במשק, ולבעלי עסקים וחנויות. למבני משרדים, ולגופים ציבוריים כמו בתי חולים ובתי ספר.

אייקון ארנק

צביעת דירה בתל אביב מחיר

מחפשים צבעי בתל אביב במחיר אטרקטיבי? מעוניינים באיש מקצוע שיעשה עבודה מעולה במחיר מעולה? נסו אותנו. אצלנו תקבלו הצעת מחיר מצוינת, מבלי להוריד באיכות העבודה או באיכות חומרי הצבע.

אייקון וי

אחריות על כל עבודת צבע

הזמנתם אצלנו צביעת דירה בתל אביב? תקבלו מאיתנו אחריות מלאה! בתום העבודה, נעבור איתכם על הקירות, ונוודא שאין חלקים שאינם אחידים או חוסרים של צבע. גיליתם בעיה לאחר הצביעה? אנחנו מגיעים לבצע תיקונים, אפילו אם עבר כבר חודש מתום הצביעה.

אייקון לייק

ליווי ושירות אישי

כאשר אתם מתקשרים אלינו, אתם מיד מקבלים מענה אדיב ומקצועי. לפני תחילת העבודה, נוכל לייעץ לכם, לפגוש אתכם בנכס עצמו, ולתת לכם שירות ויחס מקצועי לכל אורך העבודה. אנחנו מודעים לכך שלהכניס אדם זר לעבודה משמעותית בביתכם, זה אינו דבר של מה בכך. בנוסף, אתם מעוניינים שבעל המקצוע יקשיב ויבין את הבקשות והרעיונות שלכם. אנחנו ערוכים לבצע כל רעיון שיש לכם, להכווין אתכם, ולפעול בהתאם לצרכים שלכם.

צבעי מומלץ
אייקון מטאטא

ניקיונות בסוף הצביעה

אנחנו תמיד מבצעים עבודת צביעה נקייה ומדויקת. הצבעים שלנו מקפידים על תשומת לב רבה בפינות ובחיתוכים, ואינם שוכחים להשאיר את הדירה נקייה ומסודרת בסוף המלאכה.

לסיכום- אם אתם מתכוננים לצביעת דירה בתל אביב, ומחפשים איש מקצוע אמין, קשוב ומקצועי- סופר צבע כאן בשביל לעזור לכם.

צרו איתנו קשר, ומיד תקבלו שירות אדיב, ובמחיר מעולה.

קצת מידע על תהליך צביעת דירה בתל אביב

קבעתם איתנו זמן להגיע לדירה כדי לבצע את הצביעה? אתם מעוניינים בצביעה של הדירה כולה או רק של חדר או קיר מסויים? לפניכם מידע שיעזור לכם להבין את צורת העבודה:

לכל צביעה יש סדר ושלבים. השלבים הללו עוזרים לנו הצבעים, להגיע לתוצאות המבוקשות, מבלי לפספס אף טיפה:

מידע על הדירה

לפני שנגיע אליכם לצביעת דירה בתל אביב, חשוב לנו לדעת מתי הכי נוח לכם שנגיע לצבוע. האם הדירה מאוכלסת או ריקה? האם דרוש להזיז או לכסות רהיטים? האם ישנה חניה במבנה, ומה מצב הקירות? אלו דברים שכדאי שנדע לפני תחילת העבודה. אך אל דאגה- נוכל ללוות אתכם גם עם ההגעה לדירתכם.

הכנת השטח לפני צביעת הקירות

לפני הצביעה דרושה עבודת הכנה:

  • הזזת רהיטים במידה וישנם, ומיקומם במרכז החדר או מחוץ לחלל שנצבע.
  • פריסת ניילון, יריעת בד עמיד, או קרטון, על הרהיטים ועל הרצפה. חשוב לדעת האם ישנה רצפת פרקט או שטיח מקיר לקיר.
  • הדבקת סרט מסקינטייפ כדי להגן מפני טפטוף של צבע. נצפה במסקינטייפ את השקעים ומפסקי החשמל והטלפון, את המשקופים והצירים של הדלתות, ואת המסגרות של החלונות, והחלונות עצמם.
צביעת דלתות ומשקופים

עבודת תשתית על כל קיר

  • לפני עבודת הצבע, חובה לוודא יישור של בליטות, הסרת ציפויים מתקלפים, ומלוי של סדקים וחורים, בחומר מילוי ושפכטל.
  • ננקה את הקיר מאבק או לכלוך, כדי שלא יתערבבו עם הצבע. ערבוב של אבק עם נוזל הצבע, עלול לפגוע במרקם ובמראה הסופי שלו.
  • בחירת הצבע, והגעה לגוון המדויק- נבחר את הצבע שבחרתם לאותו משטח. בטרם נצבע את כל הקיר, ננסה את הצבע הספציפי על חלק קטן בקיר, או על משטח נפרד. נתחיל בצביעת חלק קטן, ונבחן האם זהו הגוון המדויק.

צביעת הקירות

צבע יסוד

לפני צביעת כל קיר בצבע העיקרי, דרוש לצבוע אותו בשכבת צבע ראשונית ייחודית. שכבה זו מקשרת בין הקיר לצבע, ומאפשרת קליטה טובה יותר של הצבע הסופי. זהו צבע הפריימר, או שכבת היסוד. הוא חודר לקיר ויוצר משטח יציב עליו נצבע הצבע העליון. סוג הפרמייר, צריך להתאים לסוג המשטח, ולצבע שבא מעליו. לדוגמה -לתקרה פרמייר משלה הצריך להיות עמיד וחזק בכדי לעמוד בכוח המשיכה. למשטחים חלקים, נשתמש בדרך כלל בצבע פרימייר אפוקסי, שהוא בעל כושר הידבקות מעולה.

התקרה

נתחיל את הצביעה, גם של צבע היסוד, מהתקרה.

בסיום צביעת התקרה נחכה לייבושה, לפני המשך העבודה. זאת כדי שטיפות הצבע מהתקרה לא יטפטפו על יתר הקירות, ויפגמו בעבודה.

צביעת תקרה

חיתוכים ומשטחים בעייתיים

נמשיך את העבודה בצביעת האזורים המאתגרים, או "החיתוכים", כפי שהם נקראים בשפה המקצועית. נצבע את האזורים הקרובים לפאנלים, לחלונות, ולדלתות. נעבור לעבוד על מסגרת הקיר ועל החיבור בין התקרה לקירות. נצבע פינות פנימיות, חלונות ומשקופים, ואת התחתית של הקירות, מעל הפנלים. נסיים בצביעה סביב המתגים והשקעים, ונחכה לייבוש מלא לפני שנמשיך.

צביעת החלק העיקרי של הקיר בשכבה ראשונה

אחרי שסיימנו לתחום את האזורים הבעייתיים, נמשיך בעבודה הקלה יותר- צביעת המשטחים הגדולים של הקיר בשכבה הראשונה של הצבע העיקרי. נעבוד במקטעים של מטר על מטר, כדי לשמור על יעילות ועל דיוק של גוון הקיר.

שכבות נוספות

לאחר סיום הצביעה של השכבה הראשונה, נחכה לייבוש, ואז נמשיך בצביעת השכבה הבאה. אם אנחנו בסך הכל מחדשים צבע קיים, לעיתים דרושה רק שכבה שנייה בלבד.

שימו לב- שינוי של צבע קיר מכהה לבהיר, מצריך מספר שכבות צבע, ולכן מעלה את מחיר הצביעה. כאשר אנחנו רוצים לשנות את צבע הקיר לצבע אחר לחלוטין, חשוב מאוד להוסיף שכבות מעבר לשכבה הראשונה.

פינישים אחרון

לאחר סיום מלאכת הצביעה, חשוב לעבור על הקירות ולבדוק האם נשארו מקומות שבהם הצבע אינו אחיד. אלו הם הפינישים האחרונים. אסור לפספס אותם, וחובה לעשותם לפני שהקיר מתייבש.

ניקיון, וזהו

לאחר שהקירות התייבשו לחלוטין, נעבור לחלק החשוב ביותר- הניקיונות. נוריד את הכיסויים וניירות הדבק מהדלתות, מהחלונות, ומהפאנלים. נסיר את הציפויים מהרצפה, ונפנה את כל הלכלוך מהדירה.

בתום הצביעה, אתם מקבלים דירה נקייה ומוכנה למגורים.

תל אביב- עיר ללא הפסקה

תושבי תל אביב מעריכים את איכות החיים והשפע שיש לעיר להציע. תל אביב, העיר העברית הראשונה, היא ללא ספק בירתה הכלכלית והתרבותית של ישראל. העיר שכמעט כל תושבי ישראל נוהגים לבלות בה, וחלקם אפילו לגור בה במהלך חייהם, היא מגנט לתושבים צעירים, לאנשים צבעוניים, לתיירים רבים מחו"ל, ולאנשים אשר רוצים לחיות סמוך לחוף ים נהדר, ובמרכז העניינים.

במידה ואתם חלק מברי המזל אשר החליטו לעבור לגור באחת מאלפי הדירות החדשות הנבנות בעיר, גם לכם ישנם וודאי אתגרים במציאת צבעי מומלץ. צבעי אשר יוכל "להיכנס לראש שלכם", ולהבין כיצד לצבוע את הדירה, לפי החזון והבקשות שלכם.

בין אם אתם תושבים ותיקים, חבר'ה צעירים שעברו לגור בעיר, משכירי דירה, או בעלי הנכס- אנחנו בסופר צבע כאן, בכדי לעזור לכם בכל אתגר הקשור לצביעת דירה בתל אביב.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!