צביעת דירה ברמת גן

צביעת דירה ברמת גן

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דירה היא דרך נהדרת ומקובלת מאוד כדי לחדש את סביבת המגורים הפנימית של הדירה, ולשדרג את עיצוב הפנים. דיירים ובעלי דירות רבים, מתקשרים אלינו ליעוץ ולעבודת צביעת דירה ברמת גן, ובכל אזור מרכז הארץ.

מדוע לבחור בנו לצביעת דירה ברמת גן?

במהלך השנים צברנו ניסיון, ידע, ולקוחות רבים, אשר לימדו אותנו מה הם רוצים כאשר הם מחפשים צבעי ברמת גן:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

צביעת דירה היא עניין לבעלי מקצוע. אנחנו מתחייבים לעבודת הצבע המקצועית ביותר, באיכות הגבוהה ביותר האפשרית. אצלנו משתמשים בצבעים איכותיים בלבד של טמבור, ובאנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם. אנחנו אף פעם לא פוסחים על תיקוני טיח בקירות לפני הצביעה, ועל פינישים ותיקונים בסוף הצביעה. אנחנו מסוגלים לבצע את כל סוגי עבודות הצבע: צביעת דירה קומפלט, צביעת בתים פרטיים, צביעת חדרי מדרגות, ועוד. אנחנו גם מבצעים צביעה של קירות בודדים, במידת הצורך. תוכלו להזמין אצלנו צביעת תקרה, צביעת חדר אמבטיה, צביעה של החלונות, המשקופים והדלתות, ועוד עבודות צבע, כחלק מצביעת הדירה, או מבלי לצבוע את הדירה כולה.

אייקון זמן

זמינות ומשך העבודה

אנחנו עומדים לרשותכם לכל עבודת צביעת דירה ברמת גן, כבר מהיום להיום. אנחנו מודעים לכך שלעיתים ללקוחות שלנו יש צורך בצביעה דחופה, או בצביעה רחבת היקף, הדורשת מספר צבעים בו זמנית. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, נתאם מתי נוכל להגיע אליכם לדירה, ולהתחיל במלאכת הצביעה. ניתן כאמור להזמין מאיתנו צבעי ברמת גן תוך שעות ספורות, או תוך יום יומיים, בהתאם לבקשתכם.

אייקון וי

אמינות

השקיפות בהצעת המחיר ובעבודה מול הלקוח, הם אלה שגורמים ללקוחות לתת בנו אמון. שביעות הרצון של הלקוחות, היא חשובה לנו ביותר, ולכן, כל הצעת מחיר שתקבלו, תכלול את ההכנה לצביעה, את עלות העבודה, עלויות הצבע, ואת הניקיון. המחיר כולל גם את התיקונים במידת הצורך. אצלנו אין עלויות נסתרות!

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן הוא צבעי בעל ניסיון רב, בצביעת דירות ברמת גן, ובכל גוש דן. אנחנו מספקים שירות לא רק לבעלי דירות רבים בעיר, אלא גם מבצעים עבודות צבע במשרדים, מבנים ציבוריים ברמת גן, ואפילו בתי חולים ובתי ספר.

אייקון ארנק

מחיר

המחירים שלנו הם ללא תחרות. מחפשים צבעי ברמת גן, איש מקצוע אמין הנותן שירות במחיר הוגן ושקוף? התקשרו אלינו להצעת מחיר, ולא תצטערו.

אייקון וי

אחריות מלאה על כל עבדוה

כל לקוח שלנו, מקבל אחריות מלאה על כל עבודת הצבע שנעשתה. כשנסיים את עבודת הצבע, נעבור יחד אתכם על הקירות, ונוודא שאין חלקים לא אחידים, או פגמים, ושאתם קיבלתם בדיוק את מה שהזמנתם. גם במידה וגיליתם בעיה לאחר תום הצביעה, אנחנו מתחייבים לחזור ולעשות תיקונים. אפילו חודש אחרי סיום הצביעה.

אייקון לייק

שירות וליווי אישי

התקשרו אלינו ותקבלו מענה אדיב מאיש מקצוע. אנחנו מבינים את המורכבות של הכנסת אנשים אליכם לדירה, ומצד שני הצורך להיעזר באדם חיצוני כדי לעצב את הדירה או הבית מחדש. אנחנו כאן כדי לתת לכם שירות ללא דופי, לייעץ לכם בכל סוג של עבודת צבע, ולענות על כל בקשה ושאלה לאורך העבודה.

אייקון מטאטא

ניקיון

עבודת צביעת דירה ברמת גן, דורשת הכנות חשובות לפני עבודת הצבע עצמה: ציפוי והגנה על הריהוט, על הרצפה ועל הקירות, ועל הפריטים בדירה. בנוסף, חשוב שהצביעה תעשה בצורה מדויקת, תוך הקפדה על עבודה עדינה בפינות וחיתוכים. לבסוף, חובה להשאיר את החלל נקי ומצוחצח, מבלי להשאיר יריעות ניילון, מסקינטייפ או שאריות צבע בדירה. עבודת ניקיון מדוקדקת בסוף העבודה, היא אחת הסיבות שהלקוחות שלנו חוזרים אלינו שוב ושוב, וממליצים עלינו למכריהם.

מחפשים צבעי ברמת גן והסביבה? מעוניינים בצביעת דירה ברמת גן? צריכים איש מקצוע שייתן לכם יעוץ ושירות סבלני, שיעשה עבודה מקצועית, מדויקת ונקייה, ובמחירים ללא תחרות?

אנחנו כאן בשבילכם.

מה חשוב לדעת לפני שפונים לצבעי ברמת גן?

לקוחות הפונים אלינו בנוגע לצביעת דירה ברמת גן, מעוניינים בשירות אדיב, אמין ובעבודה מקצועית ומהירה. לפניכם כמה טיפים לגבי בחירת איש מקצוע לצביעת דירה ברמת גן:

מקצועיות ומוניטין- לפני שתשכירו את שירותיו של צבעי ברמת גן, כדאי לבדוק איזה סוג עבודות הוא מתמחה, ומה הלקוחות אומרים עליו. אנחנו נוכל לתת לכם רשימת ממליצים לצביעת דירה ברמת גן. אנחנו משוכנעים שברגע שתדברו איתם, תבינו שאתם בידיים טובות.

התייעצו עם הצבעי- בעת השיחה הראשונה, הבהירו את הצרכים שלכם, את הבקשות והחזון שלכם. שלחו תמונות מהנכס או בקשו פגישה בדירה, לפני תחילת הצביעה. אל תהססו להתייעץ עם הצבעי לגבי סוגי צבעים, גוון הצבע, ושלל אפשרויות הצביעה. צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הינו צבעי מנוסה אשר ישמח לתרום לכם מניסיונו. צחי יוכל להציע לכם רעיונות, ולעזור לכם להחליט כיצד לצבוע את הדירה.

קביעת המחיר נעשית ביחס לשטח הדירה ומרוכבות הצביעה-  כדי להבין את קביעת מחיר העבודה הדרושה, צריך לחשב את גודל החלל הדורש צביעה. בנוסף, צריך לדעת האם דרושה צביעה של התקרה, של דלתות וחלונות, או שמדובר רק בצביעת הקירות. פרט חשוב נוסף המשפיע על המחיר, הוא האם הצבעי אחראי על ציפוי, הזזה, פינוי והחזרה של רהיטים. אם כן, הוא צריך להוסיף זאת למחיר. אם ברצונכם לחסוך בעלות, בצעו זאת בעצמכם.

ולבסוף- האם יש לכם רצפת פרקט או שטיחים מקיר לקיר, העושים את העבודה של הצבעי לממושכת יותר, ולכן מעלים את המחיר. התייעצו איתנו לגבי האפשרויות לתת לכם שירות מקיף, או לחילופין להוזיל את המחיר.

מחפשים צבעי מקצועי לצביעת דירה או צביעת בית ברמת גן? מעוניינים בבעל מקצוע אמין ומנוסה?

צרו איתנו קשר!

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!