צביעת בית ספר וגנים

צביעת בית ספר וגנים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מנהלי/ות בתי ספר וגני ילדים יקרים,

צריכים צבעי לצביעת בית ספר? לקירות, לתקרות או לכל עבודה אחרת בבית הספר או בגן הילדים? אנחנו בסופר צבע נמצאים כאן בכדי לעזור לכם אז צרו איתנו קשר עוד היום!

בתי ספר, גני ילדים וצהרונים, הם לקוחות מיוחדים. אנחנו מודעים לצרכים של המנהלים ושל הילדים, מבינים את הצורך בעבודה נקיה, בשירות ובמענה אדיב, וברצון לעבוד מול אנשי מקצוע אמינים ומיומנים. אנחנו מבצעים עבודות צבע רבות עבור גני ילדים ומסגרות חינוכיות, ומנוסים בעבודה מקצועית רחבת היקף, אשר ברוב המקרים, שונה מאוד מעבודות צבע רגילות, כמו צביעת בית או דירה.

מה הלקוחות שלנו מחפשים, כשהם פונים אלינו לצורך צביעת בית ספר או צביעת גנים?

צחי דהן, צבעי מנוסה והבעלים של סופר צבע, עובד כבר שנים רבות עם בתי ספר וגני ילדים.

צחי מספר על העבודה עם גורמים במערכת החינוך:

"רוב בתי הספר וגני הילדים אשר פונים אל סופר צבע, עושים זאת לקראת החופש הגדול, או לפני חופשות החגים, כאשר הילדים אינם נמצאים במסגרת החינוכית. לעיתים אנחנו נדרשים גם לעבודות בזמן שנת הלימודים, ובמקרים רבים, מבקשים מאיתנו עבודות נרחבות ודחופות. ישנם גם מקרים, בהם ההזמנות הן של עבודות ייחודיות, אשר מספקות אוירה צבעונית ונהדרת לבית הספר או כמו צביעת גן ילדים מעוצב. בכל המקרים, אנחנו מספקים ללקוחותינו הרבים יעוץ מקצועי, מענה וזמינות מהירים, ומכירים את האתגרים של צביעת בית ספר או צביעת גן. אנחנו בסופר צבע ערוכים תמיד לעבוד עם גופים ציבוריים, כמו גם עם גופים פרטיים".
15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

האתגרים בצביעת בתי ספר וגני ילדים

קירות בתי הספר והגנים, צוברים לכלוך רב בזמן שנת הלימודים. ילדים אוהבים להשתולל ולהוציא אנרגיה, במשחקים ובפעילות שבין השיעורים. בדרך זו נוצרים הרבה פעמים פגמים בצבע על הקירות. רוב המנהלים או הגננות, פונים אלינו לעבודת צביעה אשר כוללת צביעת קירות עם ציפוי נגד לכלוך ושריטות, צביעת תקרות ומסדרונות, צביעה בתוך המבנה ומחוצה לו. בהרבה מקרים, לפני עבודת הצבע, דרושים תיקונים בקיר או במעקים, מדרגות ואפילו בתקרה.

גני ילדים רבים, וגם חלק מבתי הספר, מבקשים מאיתנו לצבוע יצירות וציורים צבעוניים שיקשטו את החלל, ויתנו לילדים הרגשה של מקום נעים וכיפי, כאשר הם מחוץ למסגרת המשפחתית. בנוסף, בבתי הספר יש צורך לצבוע בתוך המבנה, ולעיתים אף מחוצה לו. דרושה עבודת צבע מקצועית, והיכרות עם סוגי צבעים החשופים לשמש ולמשקעים, כמו גם עבודה על משטחים הסובלים מרטיבות ועובש, או מחלודה אפשרית.

אנחנו סופר צבע ערוכים ומנוסים בכל הפרטים הקטנים של צביעת בית ספר וצביעת גנים. תוכלו להתייעץ איתנו לגבי אתגרים ובעיות שאתם

למה לבחור בסופר צבע לצביעת בית ספר או לצביעת גן ילדים?

  • ניסיון– סופר צבע משרתת לקוחות רבים במערכת החינוך, כמו גם משרדים ציבוריים, בתי חולים, חברות עסקיות ולקוחות פרטיים. אנחנו מכירים וערוכים לכל האתגרים של צביעת בית ספר או צביעת גנים.
  • מקצוענות– אנשי המקצוע של סופר צבע מחויבים לעבודה יסודית ונקייה. אנחנו משתמשים בצבעים הייחודיים לכל משטח ואזור, וצובעים אך ורק בצבעים עמידים, העומדים בדרישות המחמירות של משרד הבריאות.
  • שירות מגוון ומותאם עבורכם- תוכלו להיעזר בנו לצביעה מיוחדת ויצירתית, לצביעה של קיר בצבע אשר ניתן לכתוב עליו עם גיר, צביעה של ציורים צבעוניים, צביעה של לובי הכניסה, של אולמות ושל חדרי מורים. אנחנו צובעים תקרות, קירות עם צבע נגד שריטות ולכלוכים, מעקות וחללי מדרגות. נוכל גם לצבוע רהיטים, ומשקופים ודלתות.
  • אדיבות ושירות אמין- נשמח לפגוש אתכם בבית הספר או בגן, לעבור איתכם על הבקשות והצרכים שלכם, ולתת לכם יעוץ והצעת מחיר אטרקטיבית.
  • מחיר- המחירים של סופר צבע הם ללא תחרות! מכיוון שכל עבודת צביעה היא שונה ומורכבת, נצטרך לראות את החללים ואת כמות העבודה, בכדי לתת לכם הצעת מחיר. אנחנו מבטיחים שתהיו מרוצים גם מן העבודה, וגם מהמחיר.
  • זמינות ומהירות העבודה– ניתן להזמין עבודת צביעת בית ספר שלם. אנחנו ערוכים לעבודות בסדרי גודל נרחבים. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר לנו זמן יעד להשלמת המלאכה, והצוות שלנו יעשה הכל כדי לסיימה בזמן, ולשביעות רצונכם.

מעוניינים בצביעת בית ספר? מחפשים חברה לצביעת גנים וצהרונים? צרו איתנו קשר

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!