כלי צביעה – מה לקנות, איך משתמשים ואיך מנקים אותם נכון

כלי צביעה – מה לקנות, איך משתמשים ואיך מנקים אותם נכון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מעולם לא היו בעבר כל כך הרבה אפשרויות שונות לצביעת הקירות כמו שזמינים עבורך היום. המוצרים החדישים הקיימים היום בשוק, יכולים לאפשר לך, כאשר משתמשים בהם נכון, ליצור גימור מושלם על כל משטח שנרצה לצבוע. הצבע והכלים הנדרשים לעבודה נעשו ממוקדים יותר ויותר לתחומי ההתמחות השונים ומאפשרות לעבודה בקלות, במהירות ובאופן נקי יותר.

על מנת ליהנות כמו שצריך מכלי צביעה ולמצות מהם את מרב הפוטנציאל, ריכזו כאן עבורך אנשי המקצוע של סופר צבע כמה דגשים שיסייעו לך לעשות בהם את השימוש המוצלח ביותר. שימוש נכון בכלים לפרויקט הצביעה שלך תבטיח לך בסופו של דבר תוצאה איכותית.

* אם אתם כאן בגלל שאתם מעוניינים לצבוע את הדירה או הבית שלכם בעצמכם - הכנו עבורכם מדריך מפורט לצביעת הדירה באופן עצמאי!

לפני הכל – לא להתפשר על האיכות – ובדיעבד להצטער

כל מי שנכנס בשני העשורים האחרונים לחנויות ולרשתות השונות מכיר את הסוגיה: ישנו מבחר עצום של מברשות צבע לבחירה. אלו נעות בין הזולות ביותר בהן משתמשים פעם אחת ולאחר מכן משליכים – ועד לכלי צביעה באיכות מקצועית שישרתו אותך בנאמנות במשך שנים, עם התחזוקה, הניקיון והאחסון הנכונים.

בחנויות המתאימות, ניתן גם לרכוש מברשות סינטטיות איכותיות ובעלות סיבים מחודדים נפרדים לגימור עדין יותר, אשר במקביל גם ממזערות את אובדן הסיבים. אם ברצונך להגיע לתוצאות ברמה גבוהה, לצביעה שלא משאירה שיערות וכדי ליהנות ממוצרים לאורך זמן – מומלץ להשקיע במברשות איכותיות.

כך נמנע ממברשות הצבע להתייבש

יש רק עוד כמה שעות עד שהמברשת שלך צריכה להמשיך לעבוד? ניתן בקלות למנוע את התייבשות המברשות או הרולרים שלך לאורך הלילה. כל שעליך לעשות הוא לעטוף אותם בניילון נצמד לאחר הניקוי. ככל שיהיה הניילון אטום יותר, כך יהיה באפשרותך לשמור את המברשות והרולרים רכים ולחים יותר למשך כל הלילה עד יום העבודה הבא ולהמשיך בדיוק היכן שהפסקת.

ניקוי ואחסון המברשות שלך

במידה והשתמשת במשימת הצביעה שלך עם המברשות שלך בצבע על בסיס מים, יש לרחוץ אותן במים. ניתן לעבור על הזיפים עם מעט סבון, לשטוף אותן עד שיהיו נקיות לחלוטין ואז להניח לייבוש. את המברשות, הרולרים והספוגים, ניתן לאחסן לאחר שניקינו וייבשנו אותם היטב על ידי עטיפתם בבד שאינו משאיר מוך, סיבים או שיערות, לארוז אותם אטומים היטב בשקית ניילון, בנייר כסף או בשקית נייר סגורה היטב. אם המברשות שלך מכוסות בשמן או בצבע על בסיס ממס, יש לאחסן אותן כאשר הן טבולות בטינר או בממס מתאים. על כל פנים, חשוב לזכור כי הנחת הסיבים על קרקעית הצנצנת עשויה להרוס אותם לאורך זמן, לכן חשוב לשים לב כמה זמן המברשות נשארות בהשריה במצב זה, או להשתמש במכל ניקוי ייעודי המונע את עיקום הסיבים.

מכל ניקוי ייעודי למברשות צבע

המכל הייעודי, כאשר הוא נרכש מיצרן אמין ואיכותי, הוא הפתרון האידיאלי לאחסון וניקוי מברשות שבהן נעשה שימוש עם צבע על בסיס שמן וממיסים.

  • בשלב הראשון, יש להצמיד את המברשות להתקן הייעודי.
  • בשלב השני, יש להוסיף את נוזל הניקוי עד למפלס שיאפשר לך לכסות את המברשת עד גובה הסיבים.
  • בשלב הבא, מהדקים את המכסה היטב ומנדנדים בעדינות את המכל אחורה וקדימה מספר פעמים, על מנת לסייע לנוזל לנקות את כל סיבי המברשות.
  • כשסיימנו עם ניקוי המברשת, יש לסלק את הנוזל בהתאם להוראות היצרן ולהחליף אותו בנוזל נקי עד לקו הסימון.
  • ולבסוף, כדאי לזכור: בעת אחסון המברשות, יש לוודא כי מכסה המכל סגור היטב.

שימוש נכון ברולר צבע

כלי הצביעה רולר מאפשר לך ליצור שכבה אחידה יותר בעת צביעת המשטחים השונים ולעבוד בצורה נקיה ונוחה, אם כי ייתכן שידרשו שכבות רבות יותר על מנת לכסות את המשטח היטב.

אם בחרת להשתמש ברולר למשימת הצביעה שלך, יש להשתמש במגש צביעה המלא בתערובת הצבע שלך.

  • לאחר שמילאנו את המגש בתערובת הרצויה עד לגובה כשלישי, יש לטבול את הרולר בצבע ולאחר מכן לגלגלו בחוזקה על שיפוע המגש על מנת שכמות הצבע על הרולר תהיה אחידה וכדי למנוע טפטופים.
  • את הרולר הצבוע, נגלגל לאורך המשטח אותו אנו מעוניינים לצבוע תוך הפעלת לחץ קל ואחיד. חשוב לעבוד בתנועה איטית וקבועה. גלגולים מהירים מדי יגרמו לפיזור בלתי אחיד של הצבע.
  • לאחר כל חידוש הרולר בצבע טרי, יש לעבוד מהאזור הצבוע האחרון אל האזור שטרם נצבע על מנת לשמור על אחידות ולשלב היטב בין מקטעי הצביעה.

לפעמים – דווקא יש צורך במענה מקצועי לצביעת הנכס

לעתים, ישנם פרויקטים שבמסגרתם כדאי דווקא להיעזר במקצוענים. סופר צבע מפעילה מערך שירותי צביעת מבנים ציבוריים ופרטיים אחד – ומספקת מגוון שירותי צביעה במקצועיות ללא תחרות ובמחירים המשתלמים בשוק. לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת שירות, היכנסו לדף יצירת קשר.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!