האם ניתן לצבוע תקרה לאחר רטיבות?

האם ניתן לצבוע תקרה לאחר רטיבות?

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אם אתם לקראת צביעת הבית וגם גיליתם על הדרך רטיבות בתקרה ובקירות, הגיע הזמן לטפל בכך. בסופו של דבר, לא באמת תוכלו להנות מבית צבוע בצורה מספקת אם לא תייבשו את החלקים הרטובים ותטפלו בהם. השאלה היא, מהיכן מגיעה הרטיבות?

לא פעם, צינורות פנימיים בקירות מתפוצצים, או נוזלים בתוך הקיר. דבר זה מוביל בסופו של דבר להתפוררות של הקירות המקיפים את צינור המים הדולף. עד שהקיר יתפורר, בינתיים אתם תסבלו מרטיבות שיובילו אתכם לצבוע מחדש את הקיר שוב ושוב. אם כך, רגע לפני שאתם צובעים את הבית, אנחנו ממליצים לבדוק מהיכן מגיעה הנזילה. הנה כל מה שצריך לדעת לגבי נזילות בקירות, צביעת תקרה לאחר רטיבות בה, השוואת מחירים בין צבעי דירות ועוד.

מה לאחר שגילינו רטיבות בתקרה? מיד לצבוע אותה?

לאחר שאתם מגלים רטיבות בתקרה או בקירות הבית, יהיה עליכם לטפל בה. רק כשתסיימו עם הסיוד ותמתינו שהכול יתייבש, תוכלו לצבוע מחדש את המקום שבו הייתה רטיבות קודם לכן. צביעת תקרה בבית מצריכה ממכם כמובן סולם וכלי צביעה מקצועיים, אבל יותר חשוב מכך – אתם צריכים ידע בנושא.

אם אתם תצבעו את הקירות ואת התקרה כשהם רטובים, אתם לא תצליחו להגיע לתוצאה של צביעת תקרה לאחר רטיבות בצורה נכונה. מה שיקרה זה הדבר הבא – הצבע יסרב להתייבש. מדוע? מכיוון שמרחתם אותו על גבי משטח רטוב. אם כך, קודם כל מתקנים את הנזילה ורק אחר כך מסיידים את האזור שהתפורר והיה רטוב.

מה לאחר ייבוש וסיוד של המקום הרטוב בתקרה?

לאחר סיוד של האזור הבעייתי, ממתינים שכל האזור יתייבש. ברגש שהסיוד מתייבש, אתם יכולים לגשת למלאכת הצביעה מחדש של הקיר. אם אתם מסתבכים, כמובן שתוכלו להתייעץ עם דוקטור גוגל. אתם יכולים להקליד צירופי מילים כמו צביעת תקרה במחיר למטר, מה שיוביל אתכם לאנשי מקצוע בתחום.

עוד כדאי לדעת, בימינו יש לכם גם מחירוני צבע מומלצים לצרכן. ממש בקלות, תוכלו לסקור באינטרנט מחירון צביעת בתים מומלץ לצרכן ל-2021. צביעת תקרה לאחר רטיבות אמנם עשויה להיות מעט מורכבת, אבל אין ספק שבעזרת סיוע מקצועי אתם תהנו מקיר צבוע נכון.

השוואת מחירים לצביעת תקרה בבית אחרי רטיבות בה

עוד אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, גם את הנושא של השוואת מחירים לצביעת תקרה אחרי רטיבות. אם אתם עורכים השוואת מחירים בין צבעים לצביעת תקרה אחרי רטיבות, אתם כנראה זוכים להנות מעסקה אטרקטיבית.

תמיד יהיה חשוב לקבל מספר הצעות מחיר ממספר אנשי מקצוע, מה שיאפשר לכם להוזיל עלויות. רק שימו לב, שאתם לא מוזילים בעלויות על חשבון איכות ומקצועיות הצביעה של התקרה. אל תתפשרו על מקצועיות אנשי המקצוע שבהם תסתייעו.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!