צביעת משרד בתל אביב

צביעת משרד בתל אביב

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

תל אביב, הבירה הכלכלית, הפיננסית, והתרבותית של ישראל, היא גם העיר עם שטח המשרדים הגדול בארץ. בשנות ה- 2000, ועוד לפני כן, בניית מגדלי משרדים מודרניים תפסה תאוצה מסחררת, ושינתה לחלוטין את קו הנוף של העיר. כמות המשרדים החדשים בעיר גרמה גם אצלנו בסופר צבע, לעליה משמעותית של לקוחות המזמינים צביעת משרד בתל אביב. כיום אנחנו נחשבים לאחת החברות המובילות המבצעות צביעת משרדים בתל אביב.

בתל אביב ניתן למצוא מגוון רחב של משרדים. כאשר אתם מזמינים צביעת משרד בתל אביב, יכול להיות שהמשרד הוא במגדל משרדים חדיש, בבניין המיועד במקור לדיור, או באחד ממרכזי התעשייה של העיר. לכל משכיר או בעלי משרד צרכים משלו, וחשוב שעבודת הצבעי תעשה בהתאם לשעות העבודה במשרד, לפי אופי הבניה והעיצוב של משרד, תוך התחשבות בניקיון של הלובי או הכניסה, ואפילו תוך התחשבות במיקום חניה קרובה.

אנחנו בסופר צבע מאפשרים לכל הלקוחות המעוניינים בצביעת משרדים בתל אביב, פתרון שלם, מתוך ניסיון של שנים בעבודה בעיר.

מדוע לבחור בנו לצביעת משרד בתל אביב?

אצלנו עבודת הצבע אינה פוגעת בזמן העבודה של המשרד. אנחנו מבצעים לרוב את הצביעה בשעות הערב או בימי שישי, לאחר שעות העבודה של המשרד.

כל היתרונות בהזמנה של צביעת משרדים בתל אביב דרכנו:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות של סופר צבע

אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום, ומשתמשים אך ורק עם הצבעים האיכותיים של טמבור.

אייקון זמן

זמינות לעבודה

אנחנו זמינים בטלפון בכל עת. נוכל לתת לכם הצעת מחיר ללא דיחוי, ולהתחיל במלאכה תוך יום יומיים. תוכלו גם להזמין עבודות דחופות באותו יום. במקרה של משרד גדול או עבודה דחופה, אנחנו מעסיקים צוות מיומן של צבעים, שיוכל לצבוע את המשרד במהירות.

אייקון וי

אמינות

הצעת המחיר שלנו כוללת הכל. אין אצלנו עלויות נסתרות! ההצעה שקיבלתם מאיתנו תכלול את כיסוי הרהיטים והזזתם, את עבודות התשתית על הקירות, את עלות העבודה וחומרי הצבע, וגם את הניקיון, בסוף העבודה.

אייקון וי

התמחות

אנחנו מומחים בצביעת משרדים בתל אביב, וגם בעבודה עם עסקים וחברות בכל הארץ. בין לקוחותינו תמצאו משרדי ממשלה, בתי חולים, חברות גדולות ומשרדים של עסקים קטנים.

אייקון ארנק

מחיר

אתם מוזמנים לבדוק אותנו- המחירים שלנו הם ללא תחרות!

אייקון וי

אחריות על עבודות הצבע

אנחנו בסופר צבע נותנים אחריות מלאה על כל עבודת הצבע. עבר כבר חודש מסיום העבודה ורק עכשיו גיליתם בעיה בצביעה? אנחנו נשוב אליכם כדי לפתור את הבעיה, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי אישי

מרגע שאתם מתקשרים אלינו ועד סיום המלאכה, אנחנו מלווים איתכם בכל שאלה ובקשה שיש לכם. בסוף הצביעה נעבור איתכם יחד על הקירות, כדי לוודא שכל בקשותיכם נענו ואתם שבעי רצון מהעבודה.

אייקון מטאטא

ניקיון

אצלנו הצביעה נעשית בצורה מדויקת, תוך התחשבות רבה והגנה על הריהוט, הרצפה והאזורים המאתגרים בחלל. בסוף העבודה אנחנו מבצעים עבודות ניקיון ומחזירים לכם את המשרד כמו חדש.

מה משפיע על מחיר צביעת המשרד?

מחיר צביעת משרד בתל אביב משתנה בהתאם למספר גורמים:

  • גודל המשרד ושטח הקירות הזקוקים לצבע
  • צפיפות המשרד- רהיטים רבים ומחסור בחלל בו הצבעים יכולים לנוע, מצריכים הזזה תכופה של הרהיטים, זמן עבודה רב יותר, ולכן משפיע על המחיר
  • סוג הרצפה במשרד. ההגנה על רצפות פרקט ושטיחים מקיר לקיר היא שונה ממשרד עם מרצפות סטנדרטיות. עלות צביעת רצפת הפרקט מוסיפה לעלות.
  • שימו לב שבצביעת משרדים, לרוב לא צובעים את התקרה. עובדה זו מוזילה את מחיר העבודה.

מעוניינים לצבוע את המשרד במחירים ללא תחרות? התקשרו אלינו עוד היום וניתן לכם הצעת מחיר מעולה המותאמת עבורכם. יצירת קשר

צביעת משרד תל אביב – מידע חשוב לפני הזמנת איש מקצוע

ישנם מספר פרטים שחשוב שתדעו לפני שאתם מזמינים צביעת משרד בתל אביב:

  • בעת צביעת משרד בתל אביב, צריך הצבעי להתייחס לעיצוב של החלל הקיים בנכס. לכל משרד אופי משלו-  עיצוב ייחודי של חדרי העבודה והישיבות, צפיפות וסוג הריהוט, מיקום הציוד והחיבורים לחשמל ולרשת, ועוד פרטים בהם צריך להתחשב. במשרדים רבים ישנם מספר מחיצות, רהיטים פונקציונליים, שטיחים מקיר לקיר או רצפות פרקט. כל הפריטים הללו, והעיצוב של החלל, חשובים לצבעי בכדי להעריך את עבודת ההכנה הטכנית שנדרשת לשם צביעת המשרד.
  • בעל עסק המזמין צביעת משרד בתל אביב, ישמח שהמשרד שלו ימשיך לעבוד תוך כדי עבודת הצבעים, מבלי צורך לסגור את המשרד ולשלוח את העובדים לחופש או לעבודה מהבית. המשרד הוא הפנים של העסק או הארגון, ולכן חשוב שימשיך לעבוד, גם תוך כדי הצביעה.
  • במשרדים רבים מותקנת רצפת פרקט. רצפת הפרקט תורמת לאלגנטיות וליוקרתיות של המשרד. לפני שאתם בוחרים צבע למשרד, חשוב להתאים את צבע הקירות לצבע הפרקט. אנחנו בסופר צבע מתמחים בצביעת משרדים עם רצפת פרקט. אם יש לכם רצפת פרקט במשרד, היו בטוחים שאנחנו מגנים על הפרקט מפני טיפות צבע, ותוכלו להזמין מאיתנו את צביעת הפרקט עצמו, כדי להוסיף צבע וברק.

בגלל רגישות צביעת המשרד והצורך בעבודה מהירה ומקצועית, רובם המכריע של העסקים הפועלים מתוך משרד, נעזרים בשירותיו של איש מקצוע. אנחנו בסופר צבע ערוכים לכל בקשה שיש לכם. מחפשים חברה לצביעת משרד בתל אביב- אנחנו כאן בשבילכם.

צביעת משרדים בתל אביב- איך זה נעשה?

צביעת משרד בתל אביב ובכל הארץ מצריכה תכנון מוקדם:

בעלי המשרד צריכים להחליט בנוגע לאווירה של המשרד. האם לבחור באווירה יוקרתית, או אווירה עממית? האם להוסיף קו אומנותי, או לשמור על משרד עם עיצוב שמרני ופשוט.

על הלקוח לבחור גוונים המתאימים ללוגו ולצבעי המיתוג של העסק.

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, עובד עם משרדים רבים, בתל אביב, ואף עם חברות בעלי מספר רב של משרדים, דוגמת חברת ההשקעות פסגות. צחי ישמח לייעץ לכם כיצד לצבוע את משרדכם, לשבת עם מעצב הפנים שלכם ולבצע את כל התהליך בהתאם לצרכים ולבקשות שלכם

מחפשים איש מקצוע לצביעת משרד בתל אביב? צרו איתנו קשר עוד היום.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!