צביעת משרד בפתח תקווה

צביעת משרד בפתח תקווה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

פתח תקווה היא גם מרכז עסקי משגשג, עם אזורי תעשיה ומרכזי תעסוקה מפותחים. אנחנו בסופר צבע, משרתים חברות רבות כמו גם עסקים קטנים, הזקוקים לצביעת משרד בפתח תקווה.צ

בשנים האחרונות, אנשים מבלים במשרד את מרבית שעות היום. גם כעובדים, וגם כלקוחות המבקרים במשרד, ובאים לקבל בו שירות. משום כך, בעלי חברות ועסקים משקיעים מחשבה ומשאבים רבים בעיצוב המשרדים.

מדוע לבחור בסופר צבע לצביעת משרד בפתח תקווה?

בסופר צבע, עבודת הצבע אינה פוגעת בזמן העבודה של המשרד. נוכל לבצע את הצביעה בשעות הערב או בימי שישי, לאחר שעות העבודה של המשרד. תאמו איתנו את הזמן הנוח לכם, ונוכל לעדכן אתכם לגבי הזמן הדרוש לצביעה, ולייבוש, ולפי פרטים אלה יהיה לכם קל להחליט מתי כדאי לצבוע.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מומחיות

אנחנו מתמחים בצביעת משרדים, ובעבודה עם עסקים וחברות בכל הארץ כבר שנים רבות. בין לקוחותינו תמצאו משרדים ממשלתיים, בתי חולים, חברות ענק כמו בית ההשקעות פסגות, וכמובן גם משרדים של עסקים קטנים.

אנחנו מעסיקים את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, ועובדים אך ורק עם הצבעים האיכותיים של טמבור.

אייקון זמן

זמינות

אנחנו זמינים בטלפון בכל עת. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם אלינו, נוכל לתת לכם הצעת מחיר, ולהתחיל במלאכה תוך יום יומיים. ניתן גם להזמין עבודות דחופות מהיום להיום. במקרה של משרד גדול או עבודה דחופה, נוכל לצבוע את המשרד במהירות. אנחנו מעסיקים צוות מיומן של צבעים העובד בטכניקות צביעה מתקדמות, כך שצביעת המשרד נעשית בצורה מהירה ויעילה.

אייקון וי

אמינות

כאשר אנחנו נותנים הצעת מחיר, היא כוללת את הכל. אין עלויות נסתרות! כל הצעת מחיר תכלול את הייעוץ, את כיסוי הרהיטים והזזתם, את עבודות ההכנה על הקירות, את עלויות העבודה והצבע, וגם את הניקיון, בסוף העבודה.

אייקון וי
אייקון ארנק

מחיר

המחירים שלנו הם ללא תחרות, בין אם העבודה היא עבור משרד עם חלל גדול, משרד קטן וצפוף, או מספר משרדים. נסו אותנו, ולא תתאכזבו.

אייקון וי

אחריות

אנחנו נותנים אחריות מלאה על כל עבודת הצבע שבוצעה. עבר חודש וגיליתים בעיה בצביעה? אנחנו מתחייבים לשוב כדי לפתור את הבעיה, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי אישי

מרגע שאתם מתקשרים אלינו ועד סיום המלאכה, אנחנו איתכם בכל שאלה ובקשה שיש לכם.

אייקון מטאטא

ניקיון

הניקיון במלאכת הצביעה הוא גורם חשוב ביותר בשביעות רצון הלקוחות. בסופר צבע, הצביעה נעשית תוך התחשבות רבה בריהוט, ברצפה ובעיצוב של החלל. אנחנו שמים דגש על מלאכה מדויקת, ועבודת ניקיון מושלמת בסוף העבודה.

צביעת משרדים בפתח תקווה – איך זה נעשה?

צביעת משרד בפתח תקווה מצריכה תכנון מוקדם:

יש להחליט בנוגע לעיצוב והאווירה שאתם רוצים שצביעת המשרד תיתן. בטרם נתחיל במלאכת הצביעה, על הלקוח לבחור גוונים החופפים ומתאימים ללוגו ולצבעי הפרסום של המותג. צריך להחליט האם כדאי לצבוע את כל הקירות בגוון אחד, או לשלב בין מספר צבעים.

בעלי המשרד צריכים לדעת מה הם רוצים שהמשרד ישדר ללקוחות. האם לבחור באווירה יוקרתית, או דווקא לתת תחושה של משרד עממי? האם להוסיף קו אומנותי, או לשמור על צביעה קלאסית.  משרדים מסוימים מעדיפים ליצור שוני בין צבעי החדרים השונים, לדוגמה בין המשרדים של ההנהלה לבין האזור של העובדים, או בין המשרדים הפנימיים לבין האזור בו מבקרים הלקוחות.

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, עובד כאמור עם משרדים רבים, דוגמת עורכי דין, רואי חשבון, עסקים קטנים, וחברות גדולות. צחי ישמח לייעץ לכם בנוגע לגווני הצבע, העיצוב, וההשפעה של הצביעה על החלל. אנחנו בסופר צבע מכירים את הצרכים המיוחדים של בעלי משרדים, ונשמח לסייע לכם לקבל החלטות, עוד לפני תהליך הצביעה. נוכל לשבת עם מעצב הפנים של המשרד ולעבוד מולו, כך שתחסכו לעצמכם זמן וכאב ראש הדרוש להחליט כיצד לצבוע.

מחפשים בעל מקצוע לצביעת משרד בפתח תקווה? רוצים לקבל הצעת מחיר מהירה ובמחיר מעולה לצביעת משרדכם? צרו איתנו קשר עוד היום.

צביעת משרד בפתח תקווה  – מה חשוב לדעת?

ישנם מספר גורמים שחשוב לדעת על צביעת משרד בפתח תקווה:

  • משרד הוא מקום עבודה שאנשים צריכים להמשיך לעבוד בו תוך כדי הצביעה. בעלי עסקים רבים לא מעוניינים לסגור את המשרד ולשלוח את העובדים לחופש, רק בכדי לבצע עבודות צביעה.
  • גורם חשוב שצבעי מקצועי צריך להתייחס אליו בצביעת משרדים בפתח תקווה, הוא עיצוב החלל הקיים. אופי חדרי העבודה והישיבות, כמות הריהוט, הציוד הטכני, והחיבורים לחשמל ולרשת, חשובים כדי להעריך את עבודת ההכנה הטכנית שנדרשת לשם צביעת משרד בפתח תקווה. בנוסף, לפני תחילת הצביעה, חובה לשים לב לכיסוי של שטיחים, של ריהוט קבוע או נייד, ולהגן על מחיצות, ארונות, פריטי אמנות, דקורציה, ועוד.
  • ישנם משרדים בהם מותקנת רצפת פרקט. רצפת פרקט תורמת רבות לאלגנטיות וליוקרתיות של המשרד, וחשוב להתאים את צבע הקירות לצבע הפרקט. עוד דבר חשוב במיוחד הוא הגנה על הפרקט מפני טיפות צבע.
  • צביעת המשרד צריכה להיות נקייה וללא לכלוך או נזק שנשאר לאחר עבודת הצבעי. העובדים והלקוחות מצפים לשהות בחלל נקי ומסודר, גם אם הוא עובר שיפוץ.

מסיבות אלו ועוד, רובם המכריע של העסקים הפועלים מתוך משרד, נעזרים בשירותיו של איש מקצועי המתמחה בצביעת משרדים.

מחיר צביעת משרד בפתח תקווה

מחיר צביעת משרד בפתח תקווה אינו מחיר אחיד, ומשתנה בהתאם למספר גורמים. כאשר אתם מתקשרים אלינו לקבלת הצעת מחיר לצביעת משרד בפתח תקווה, נצטרך לדעת מספר פרטים על החלל הזקוק לצביעה:

  • מה גודל המשרד במטרים רבועים, וכמה קירות, מחיצות, או חדרים יש בו?
  • כמה צפוף המשרד- האם יש בו רהיטים רבים או שיש מרחב לצבעים לעבוד?
  • איזו רצפה קיימת במשרד? האם אלו מרצפות סטנדרטיות, רצפת פרקט, או שטיחים מקיר לקיר? פרטים אלא חשובים כדי שנדע כיצד לצפות ולהגן על הרצפה, והאם דרושה צביעה של הרצפה גם כן.

התקשרו אלינו ונוכל לשאול אתכם את כל השאלות הדרושות כדי לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!