צביעת דירה שכורה

צביעת דירה שכורה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

עוברים דירה וצריכים להשאיר אותה צבועה ומסוידת? הדיירים של דירה שבבעלותכם עוזבים ואתם צריכים איש מקצוע לצביעת הדירה לפני כניסת דיירים חדשים? מחפשים צבעי אמין ומקצועי לצביעת דירה שכורה במחיר אטרקטיבי? אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל עבודה של צביעת דירה שכורה.

מי מזמין צביעת דירה שכורה?

הלקוחות שלנו המתעניינים בצביעת דירה שכורה מתחלקים בדרך כלל לשלושה סוגים:

  1. דיירים השוכרים דירה ועומדים לעזוב, ומחויבים על פי החוזה להשאירה נקיה וצבועה, אחרי שהם יוצאים ממנה.
  2. דיירים החיים בדירה שכורה, או עומדים לעבור אליה, ורוצים לשנות את הצבע של הקירות או לשדרג את העיצוב הפנימי על ידי צביעת הקירות.
  3. בעלי דירה שכורה המשכירים את הנכס, ולקחו על עצמם לסייד ולצבוע את הדירה, לפני כניסת דיירים חדשים.

ברוב המקרים, הדיירים העוברים מהדירה הם אלה שפונים אלינו. זאת משום שברוב חוזי השכירות, מופיע סעיף המחייב את הדיירים העוזבים, למסור את הדירה בדיוק כפי שהם קיבלו אותה.

אם אתם צריכים לצבוע דירה שכורה ומעוניינים בצבעי אמין, מהיר, מקצועי וזול, שיבוא לצבוע עבורכם את הדירה- הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם. צרו קשר

מה לבדוק לפני צביעת דירה שכורה?

במידה ואתם עומדים לעזוב את הדירה, לפני שאתם מחליטים להזמין צבעי, כדאי שתבדקו את החוזה מול בעלי הדירה. האם רשום בחוזה שאתם אחראים על הצביעה, ואם כן, באיזה מצב אתם צריכים להחזיר אותה? חשוב להבהיר מול הבעלים באיזה צבע דרוש לצבוע את הקירות, ואילו חדרים צריך לצבוע. מקרה נפוץ אליו כדאי לשים לב, הוא כאשר אתם קיבלתם את הדירה עם קירות בצבע מסוים, והחלטתם לשנות את הצבע, עם הכניסה לדירה. חשוב להגיע להסכמה האם עליכם להחזיר את הדירה צבועה באותו צבע שהבעלים מסר לכם אותה, או האם צבע לבן ופשוט הוא מספיק.

דבר נוסף, בחוזים מסוימים ישנו סעיף המחייב את הדיירים היוצאים, לצבוע רק את החדרים בדירה שבהם נעשה שימוש רב. כדאי להבהיר שאינכם מחויבים לצבוע חדר שלא נעשה בו כלל שימוש.

מידע נוסף על צביעת דירה בסיום שכירות.

מדוע לקוחות בוחרים בנו להזמנת צביעת דירה שכורה?

לסופר צבע לקוחות מגוון לקוחות המזמינים מאיתנו את כל סוגי עבודות הצבע. אנחנו מבצעים צביעת דירות, צביעת בתים פרטיים, צביעת משרדים ומוסדות ציבוריים. בכל עבודה שאנחנו מוזמנים לבצע, הלקוחות תמיד נהנים מהשירות ומהיתרונות שלנו:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

עבודה של מקצוען

עבור צביעת דירה שכורה, ובעצם כל דירה, מומלץ להזמין איש מקצוע שמסוגל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובצורה היעילה ביותר.

צבעי מומלץ

אנחנו מתחייבים לעבודת הצבע האיכותית והמקצועית ביותר בארץ. כדי לשמור על איכות העבודה, אצלנו תמיד משתמשים בצבעים איכותיים של טמבור, ואנחנו מעסיקים אך רק צבעים מנוסים.

אייקון זמן

זמינות לצביעת דירה שכורה

אצלנו תקבלו הצעת מחיר ללא עיכובים. צריכים לעזוב את הדירה במהירות? הדיירים החדשים כבר רוצים להיכנס? מחפשים צבעי המסוגל לבצע צביעת דירה שכורה בדחיפות? מרגע שתיצרו איתנו קשר נוכל להתחיל לעזור לכם, ותוך זמן קצר נתחיל בעבודה.

במידה ועבודת הצבע הדרושה לכם הינה דחופה מאוד, נעמיד לרשותכם צוות של צבעים מקצועיים, שיבצע את צביעת הדירה במהירות האפשרית.

אייקון וי

אמינות מעל הכל

אמינות ושקיפות חשובות בכל קשר בין לקוח למספק שירותים. אנחנו תמיד ישירים, ישרים ומקצועיים. כאשר נראה את החלל המבוקש לצביעה, בפגישה או בטלפון, נוכל לפרט בפניכם את כל הפרטים הדרושים לעבודת צביעת הדירה. נעבור איתכם על האפשרויות העומדות בפניכם, כדי שתוכלו לחשוב עליהן, ולחזור אלינו מוכנים.

הצעת המחיר שלנו, כוללת הכל- ייעוץ, עבודת אנשי המקצוע, הכנות של הדירה לצביעה, עלויות חומרי הצבע, ועבודת הניקיון בסוף המלאכה. היא כוללת כמובן גם את הפינישים, והתיקונים, במידת הצורך.

אצלנו אין עלויות נסתרות!

אייקון וי

ניסיון של שנים

צחי דהן מסופר צבע, הוא צבעי מנוסה ומיומן המבצע כבר שנים רבות עבודות צבע, ובמיוחד צביעת דירה שכורה. צחי תמיד פנוי לכל שאלה ובקשה שיש לכם. הוא ישמח לסייע לכם בנושאים של צבע וגוון המתאים, ולשאול את השאלות הנכונות לגבי הצרכים שלכם, במידה ואתם עוזבים דירה שכורה ומחפשים עבודת צביעה זולה ומהירה.

אייקון ארנק

המחירים של סופר צבע

המחירים שלנו הם ללא תחרות. בכל עבודת צבע, אנחנו מתאימים את המחיר לגודל ומורכבות העבודה. עבודה של צביעת דירה שכורה היא כאמור עבודה פשוטה ואמורה להיעשות במהירות ומחיר זול ונוח. מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה שכורה במחיר מעולה? נסו אותנו. המחיר של סופר צבע הוא הזול בשוק!

אייקון וי

אחריות על כל עבודה

כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת דירה שכורה, או כל עבודת צבע אחרת, אתם מקבלים מאיתנו אחריות מלאה. בתום העבודה, נעבור איתכם על הקירות ונוודא שאין תקלות. נבדוק את המשקופים, את התקרות ואת כל המשטחים שנצבעו.

במידה וגיליתם בעיה לאחר תום הצביעה, נגיע אליכם בחזרה, ונבצע תיקונים ללא תוספת בעלות.

אייקון לייק

שירות ללא דופי

בכל הזמנת צביעת דירה מאיתנו, תמיד תקבלו מענה אדיב ומקצועי. אנחנו כאן כדי להקשיב לכם, וללוות אתכם בכל התהליך. אנחנו עושים הכל כדי לשמור על הקירות והחדרים מלכלוך ומפסי צבע שאינם במקום, ודואגים גם לעשות תיקוני טיח לפני כל עבודה, ולבצע פינישים מדוייקים בסוף המלאכה. אצלנו אתם מקבלים שירות, מרגע שהתקשרתם, ועד הסיום של העבודות לשביעות רצונכם.

אייקון מטאטא

כמה עובדות על צביעת דירה שכורה

צביעת דירה שכורה היא בעצם כמו צביעת דירה רגילה. אך יש לה יתרון, והיא עשויה להיות זולה יותר מצביעת דירה שמוזמנת על ידי דיירים הנמצאים בדירה. סביר להניח שצביעת הדירה תהיה בין חילופי דיירים, ולכן הדירה תהיה ברוב המקרים ריקה בעת עבודות הצבע. במידה ואתם הדיירים שעוזבים את דירה והצביעה היא באחריותכם- תוכלו לחסוך עשרות אחוזים על עלות העבודה, אם תזמינו אותנו אחרי שעברתם מהדירה והוצאתם כבר את הרהיטים.

צביעת דירה מאוכלסת

צביעת דירה שכורה ריקה, מקלה מאוד על הצבעים לבצע את המלאכה. אין צורך להגן על הרהיטים, להתייחס לזמנים בהם הדיירים מאפשרים לבצע את העבודה, ולכן העבודה תיעשה במהירות רבה יותר. זה כמובן משפיע על המחיר, ולכן צביעת דירה ריקה, זולה יותר מצביעת דירה מאוכלסת.

דבר נוסף- בצביעת דירה שכורה אשר הקירות שבה נשארו באותו צבע שבהם הדיירים קיבלו אותם, הצבע החדש לא יהיה שונה בגוון מהצבע המקורי. עובדה זו גורמת לכך שאין צורך לצבוע את הקירות במספר רב של שכבות, כדי לחפות על צבע מקורי שונה. זאת כמובן כל עוד הקירות נמצאים במצב טוב וללא פגמים, קילופים, או רטיבות ועובש.

זאת ועוד, בצביעת דירה בין מעברים של דיירים, כמעט ולא צריך לצבוע את התקרה. צביעת תקרה כשלעצמה היא עבודה מורכבת יותר מצביעת קיר אנכי רגיל. לכן, אם פוסחים על צביעת התקרה, ניתן להוזיל משמעותית את מחיר עבודות הצבע.

אם אתם הדיירים שיוצאים מהדירה ואתם מחויבים לצבוע את הדירה לאחר יציאתכם, אתם יכולים לסיים את הצביעה בקלות ובמחיר זול. אם אתם שוקלים לבצע את הצביעה בעצמכם, כדאי שבכל זאת תצרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר. צביעת דירה שכורה בין מעברי דיירים היא בדרך כלל צביעה בסיסית ופשוטה ולכן אינה יקרה. אנחנו משוכנעים שתרצו להזמין צבעי מקצועי ומיומן, לצביעת הדירה, לאחר שתשמעו את המחיר שלנו. ככה תוכלו לחסוך זמן וכאב ראש.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!