צביעת דירה חדשה מקבלן

צביעת דירה חדשה מקבלן

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מתכננים להיכנס לדירה חדשה? צריכים להזמין צבעי לשם צביעת דירה חדשה מקבלן? מעוניינים בהצעת מחיר אטרקטיבית מאיש מקצוע אמין ומנוסה? אנחנו יכולים לעזור לכם.

מה צריך לדעת לפני הזמנת איש מקצוע לצביעת דירה חדשה מקבלן?

צביעת דירה חדשה מקבלן היא לרוב צביעת דירה קומפלט. ברוב המכריע של המקרים, מדובר על דירה אשר צריך לצבוע את כולה, מא’ ועד ת’.

זה כולל צביעת התקרה, צביעת חדר האמבטיה, צביעת כל חדרי השינה, צביעת הסלון, ולעיתים גם צביעת משקופים ודלתות, או צביעת רצפת פרקט. רוב הדירות החדשות בישראל, הן דירות בעלות 3 עד 6 חדרים, אך ישנן גם דירות גדולות או קטנות יותר. אנחנו בסופר צבע, מבצעים כל צביעת דירה חדשה מקבלן, ללא קשר לגודלן.

צביעת דירה חדשה מקבלן, או לחלופין צביעת בית חדש, שונה במקצת מצביעת דירה קיימת או בית קיים, שהיו כבר מאוכלסים. בביצוע עבודת צביעה דירה חדשה מקבלן, דרוש לרוב להתחשב בשני גורמים:

1. גורם אשר רוב הלקוחות אינם מודעים לו, הוא מצב הדירה בעת מסירת המפתחות. בדרך כלל, ימסור הקבלן המבצע את הדירה, כאשר הקירות צבועים בגימור סיד לבן. לכאורה זה נשמע אידאלי שהקבלן הוא זה שביצע עבורכם כבר את עבודת צביעת הקירות, אך לא כך הדבר. צביעה של הקירות בסיד לבן אשר אין לכם רצון להשאירו כך, מצריכה מהצבעים לבצע שכבת יסוד (צבע פרימייר) מעל הסיד. במקרים כאלה, דרוש להשתמש כפרימייר בצבע אקריל מסוג בונדל.

צביעה נוספת זו מייקרת את העבודה, ויכולה להגיע לתוספת של 50% במחיר. לכן, כדאי שתיצרו איתנו קשר עוד לפני המסירה של הדירה, ונוכל להסביר לכם מה כדאי לבדוק, לפני הזמנת צביעת דירה חדשה מקבלן.

מחפשים צבעי מקצועי לצביעת דירה חדשה מקבלן? אנחנו מקווים שהמידע שכתבנו עבורכם כאן, עזר לכם להבין מה חשוב לדעת על צביעת הדירה. למידע נוסף, לייעוץ והכוונה, אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון, ולקבל שירות מהרגע הראשון. צרו קשר.

2. גורם נוסף אשר נפוץ בצביעת דירה חדשה מקבלן, הוא הצורך להיוועץ עם מעצב/ת הפנים או עם הדיירים, במיוחד כאשר מתוכננת התקנה של ארונות קיר או מכשירי חשמל, שימוש בריצוף של הקירות לצורך דקורציה, וקדיחה או שינוי מתכונן של קירות בחלל.

בחלק מהמקרים של צביעת דירה חדשה מקבלן, הלקוחות מעוניינים בעבודות מיוחדות. לכולנו יש רעיונות עיצוביים בנוגע לדירת החלומות שלנו, ונרצה להגשימם, בכניסה לדירה החדשה. ישנם הרוצים לצבוע את חדר הילדים בגוון מיוחד, ולהוסיף איורים לקירות, או לצבוע בצבע המאפשר לילדים לצייר על הקיר. יש לקוחות המעוניינים להוסיף לסלון סגנון ייחודי, ומבקשים שנצבע את החדר המרכזי בבית במרקם שונה, בשימוש בשליכט אמנותי או בצבע דומיננטי ובולט.

לשם כך כדאי להיוועץ עם הצבעי, אשר בוודאי יוכל לתת לכם טיפים ורעיונות מניסיונו. לפעמים אף נציע לכם לצבוע רק קיר אחד בחלל בצבע דומיננטי, כדי ליצור את האפקט הדרוש.

מהם היתרונות להזמין דרכנו צביעת דירה חדשה מקבלן?

לסופר צבע לקוחות רבים בכל הארץ, ובמיוחד לקוחות המעוניינים בצביעת דירה חדשה מקבלן. לקוחותינו מזמינים מאיתנו שוב ושוב עבודות צבע, וממליצים לקרוביהם על השירות שלנו, בגלל מספר סיבות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות שלנו

לקוחות מנוסים מבינים, שעבור צביעת דירה חדשה מקבלן, כדאי להזמין איש מקצוע מיומן. אנחנו מספקים את עבודת הצבע האיכותית והמקצועית ביותר בארץ.

אנחנו מעסיקים רק צבעים מקצועיים. בכל הגעה של צבעי לביתכם, תמיד נשמור על הקפדה בכל פרט, גדול כקטן. במידה וצריך, נבצע עבודות שפכטל, ניקוי ויישור הקירות, לפני עבודת הצבע. אנחנו תמיד מתחילים לצבוע שכבת צבע יסוד לפני הצבע העיקרי, במיוחד אם אתם רוצים לשנות את הצבע הלבן שהקבלן המבצע מספק. אצלנו תמיד מתאימים את סוג הצבע לקיר- צבע ייעודיי לתקרה, צבע מיוחד נגד עובש לאמבטיה, וגם צבעים נגד לכלוך או צבעים עם אפקטים מיוחדים. תוכלו להזמין מאיתנו צבעים עם מרקם ייחודי, עבודות מורכבות, ועוד. אנחנו משתמשים רק בצבעים איכותיים בלבד של טמבור.

בסוף כל עבודה תמיד נסיים עם פינישים ותיקונים, עד לפס הצבע האחרון. אתם מקבלים דירה עם קירות הצבועים באופן אחיד וללא דופי.

אייקון זמן

זמינות לבצע את עבודות הצבע

אנחנו כאמור ממליצים לכם ליצור איתנו קשר עוד לפני קבלת המפתחות, אך אם אתם מחפשים צבעי בדחיפות, אנחנו נעזור לכם. צריכים לעבור כבר לדירה ואין לכם זמן להשתהות? קיבלתם הצעות מחיר אך אתם מעוניינים לדבר עם צבעי אמין ומקצועי שיצבע את דירתכם כבר מחר? מרגע שאתם יוצרים איתנו קשר, אנחנו מתחילים לעזור לכם. במידה ועבודת הצבע היא דחופה, אפילו עם הדירה גדולה מאוד, נוכל להעמיד לרשותכם צוות של אנשי מקצוע, שיגיע לדירה ויבצע את עבודת הצבע במהירות האפשרית. אפילו מהיום להיום.

אייקון וי

אמינות בעבודה מול הלקוח

אמינות ושקיפות הן חיוניות, מעל לכל עסקה או רווח. הצעת המחיר שאתם מקבלים מאיתנו, כוללת את הייעוץ, את עבודות התשתית על הקירות והכנתם לצביעה, את עלות הצבע, ואת עבודת הצבעים המקצועיים. היא כוללת כמובן את הפינישים, וגם את הניקיון בסוף המלאכה.

אין אצלנו עלויות נסתרות!

אנחנו תמיד ישרים, ישירים, ועובדים בצורה מקצועית. עם הטלפון הראשון, או כאשר נראה את הדירה, נוכל להעריך את פרטי העבודה. נפרט בפניכם מה דרוש לעבודת צביעת הדירה או הבית, ונספר לכם על האפשרויות העומדות בפניכם, כדי שתוכלו לחשוב עליהן, ולהחליט. אנחנו נותנים לכם ייעוץ כיצד כדאי לבצע את עבודת הצבע, בהתאם לחזון ולבקשות שלכם.

אייקון וי

הניסיון שלנו

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, מבצע כבר שנים רבות עבודות של צביעת דירה חדשה מקבלן. אל תהססו להתייעץ עם צחי, לגבי כל שאלה ובקשה שיש לכם. נוכל לסייע לכם בבחירת הצבע והגוון המתאים לקירות של כל חדר. תוכלו להעלות בפנינו כל רעיון שיש לכם לעיצוב של החלל.

אנחנו מספקים שירותים לא רק לבעלי דירות רבים, אלא גם עובדים עם מוסדות ציבוריים, מלונות, בתי ספר, בנייני משרדים, ועוד. נוכל לסייע לכם בכל עבודת צבע אפשרית, ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ללא עיכובים.

אייקון ארנק

מחיר מעולה

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה חדשה מקבלן, במחיר ללא תחרות? אתם במקום הנכון. המחירים של סופר צבע הם הזולים בשוק! אל דאגה, המחיר לכל עבודות הצבע אף פעם לא יבוא על חשבון השירות, האיכות של העבודה, והמקצועיות של הצבעי. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו, ולקבל הצעת מחיר לצביעת דירה חדשה מקבלן, עוד לפני שקיבלתם את המפתח, ושהדירה מוכנה למסירה.

אייקון וי

אחריות על עבודת הצבע

הזמנתם מאיתנו צביעת דירה חדשה מקבלן? אתם מקבלים אחריות על העבודה. בתום הצביעה, נוכל לעבור יחד איתכם על הקירות ולוודא שאין תקלות, בריחות צבע, או גוונים ושכבות צבע לא אחידות. נבדוק איתכם גם את המשקופים, את התקרות, ואת כל המשטחים שנצבעו.

מעבר לכך-  אנחנו נותנים לכם אחריות מלאה. במידה וגיליתם בעיה לאחר תום העבודה, אפילו כחודש אחרי הצביעה, אנחנו מתחייבים להגיע חזרה אליכם הביתה, בכדי לעשות תיקונים.

אייקון לייק

שירות ללא תחרות

חשוב לנו שתדעו שאנחנו מספקים גם מספר שירותים נוספים, כמו צביעת חלקי דירה, וצביעת חדרי מדרגות. אך במקרה של דירה חדשה, לרוב יהיה צורך בשירותים אלה רק לאחר מספר שנים.

אנחנו מבינים את הצורך של לקוחות המזמינים צביעת דירה חדשה מקבלן, לעבוד מול איש מקצוע שמקשיב לבקשותיהם, ומגשים את הרעיונות והחלומות שלהם. מרגע שאתם מתקשרים אלינו, תקבלו מאיתנו מענה אדיב ומקצועי. אנחנו כאן כדי לעזור לכם, וללוות אתכם בכל התהליך של צביעת דירה חדשה מקבלן, מבחירת צבע הקירות, ועד הסיום המוצלח של צביעת הדירה לשביעות רצונכם.

אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!