צביעת דירה ברעננה

צביעת דירה ברעננה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צבעים הינם בעלי השפעה רבה על התחושות, הרגשות והמחשבות שלנו. העולם סביבנו מלא בצבעים וכאשר אלה נקלטים על ידינו הם מייצרים אפקט מודע ובלתי מודע בעל משקל על חיינו. צביעת הדירה נועדה לספק לנו תחושה נעימה במרחב הפרטי שלנו, להעניק לבית מראה אסתטי, לבטא את טעמנו האישי בקו וסגנון עיצובי רצויים וכן להבטיח תחזוקה ראויה ונאותה של הבית. חברת סופר צבע מספקת שירותי צביעה ברעננה בידי אנשי מקצוע מומחים שיוכלו להגשים עבורכם כל חלום ורעיון עיצובי בהתאמה אישית. לפניכם כמה גורמים והיבטים חשובים לבחירת הצבע המתאים והנכון ביותר לכם ולבית שלכם ובחירת צבעי ברעננה שיספק לכם עבודה איכותית ותוצאות מושלמות.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

שדרוג וחידוש מראה הדירה בעלויות משתלמות

אזרחי ישראל מוצאים בעבודת צביעת דירה השקעה משתלמת וכדאית ולא בכדי. צביעת דירה ברעננה יכולה להוות תחליף זול, מהיר ומשתלם לשיפוץ כולל ונרחב העלול להגיע לעלויות גבוהות במיוחד. צביעת הדירה נועדה לריענון, התחדשות וליצירת מראה אסתטי ונעים לעין עבור בני הבית והאורחים. ההשקעה בצביעת דירה מחזירה את עצמה הן בטווח המיידי והן לטווח האורך ולכן מדובר בפעולה ומלאכה הנחשבת כיעילה, מועילה וחסכונית. תושבי ישראל רואים חשיבות רבה במראה הבית שלהם ומוכנים להשקיע משאבים ומאמצים על מנת ליהנות מדירה נעימה למגורים ושהייה. תחום שיפוץ הדירה הינו נרחב למדי וכולל מגוון פעולות ועבודות שברובן הן יקרות ולכן בולטת במיוחד היא עבודת צביעת הדירה המספקת תוצאות מעולות בעלות ערך מוסף וזאת בהשקעה סבירה.

צביעת משקופים בדירה ברעננה

החשיבות והיתרונות בצביעת דירה ברעננה בצורה מקצועית

צביעת דירה יכולה להתבצע גם באופן עצמי, אולם עבור מי שאינו מיומן במלאכה, מוטב לבחור בחברת שירותי צביעת דירה ברעננה בעלת ניסיון ומומחיות בתחום. עבודת צביעה מקצועית תבטיח לכם תוצאות איכותיות ותמורה מלאה לכספכם. עבודה עצמית, אמנם יכולה לחסוך בעלויות בשלב ראשון, אולם היא עשויה להוביל לתוצאות לא מספקות או איכותיות דיין והמחיר לכך עלול להיות גבוה בשל צורך בתיקונים ושיפורים המחייבים עבודה של איש מקצוע. צבעי ברעננה של חברת סופר צבע יאפשר לכם להגשים כל רעיון וחלום עיצובי בטעם וטאץ' אישיים וזאת בעזרת כלים, כישורים וטכניקות עבודה יעילות ומקצועיות. צבעי ברעננה יסייע בידכם לבחור נכונה את סוג הצבע המתאים לצרכיכם וכן את הגוון וזאת במטרה ליצור מראה אסתטי המשתלב באופן הרמוני עם הסגנון העיצובי של הבית.

בחירת סוג הצבע, הגוון והקו העיצובי – המגמות הבולטות בתחום

בחירת צבע נכונה מתחילה בסוג הצבע. חברת סופר צבע עושה שימוש אך ורק בחומרי צביעה איכותיים (טמבור) הכוללים צבעים אקריליים המספקים עמידות, איכות וגימור מושלם. בשלב הבא נותר לכם לבחור את הגוון של הצבע וכאן הטעם האישי הוא הקובע. בשנים האחרונות, ניתן לראות מגמה של חזרה לצבעים הקרים ובעיקר ללבן בצביעת הבית. לאחר שנים בהן ההעדפה של הקהל הישראלי הייתה לצבעים חמים, ההעדפה כיום היא למראה הקלאסי או המודרני הכוללים שימוש בצבע הלבן כמרכיב מרכזי. הבחירה בצבעים בהירים יוצרת תחושה של חלל מרווח וגדול יותר וכן היא משקפת סגנון אלגנטי ומהודר. המגמה של בחירה בצבעים בהירים כוללת שימוש רב בצבעי שמנת המעניקים נופך נוסף ושוברים מעט ובאלגנטיות את המראה הלבן והנקי.

צביעה אומנותית ברעננה

טרנדים נוספים בתחום צביעת הדירה

צביעת דירה ברעננה בידי צבעי ברעננה של חברת סופר צבע מבוצעת בתיאום ציפיות מלא מול הלקוח. טרם תחילת העבודה, אנו מקיימים פגישת ייעוץ ראשונית בו נספק בידכם טיפים מקצועיים שישרתו אתכם ובשילוב ההעדפות והרצונות האישיים שלכם, ניתן להגיע לתוצאה אופטימלית הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. לצד המגמה לחזרה למראה קלאסי ולאלגנטי, ישנם טרנדים נוספים שעדיין בולטים בתחום צביעת הבית. רבים בוחרים בסגנון צביעה במראה כפרי. תוך שימוש בצבעים חמים, טבעיים וצבעי אדמה. צביעת דירה בצבעים חמים מתאימה במיוחד לחובבי הריהוט והאלמנטים העיצוביים העשויים מעץ טבעי והתוצאה הינה בית באווירה חמימה ונעימה.

צביעת הדירה כביטוי לטעם אישי, ייחודי ומקורי

בשנים האחרונות נוספו סגנונות עיצוב וצביעה חדשים שהם הסגנון המודרני והאקלקטי. עיצוב הבית בסגנון מודרני כוללת שימוש בצבעי שחור ולבן ליצירת ניגודיות, תוך שילוב של צבעים נוספים באלמנטים שונים היוצרים עניין וגיוון. בחירה במראה אקלקטי מתאפיינת בשילוב של כמה סגנונות עיצוב ובחירת צבעים מגוונות המושפעת ממגוון סגנונות ולוקחת את הטוב שבכל אחד מהם. צביעת דירה ברעננה בעיצוב אקלקטי מספקת אפשרות לביטוי אישי, תוך שילוב של מגוון רחב של צבעים היוצרים מראה מקורי, ייחודי ומעניין.

צביעת דירה מקצועית באחריות ובמחירים אטרקטיביים

חברת סופר צבע מספקת שירותי צביעת דירה ברעננה בידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. אם אתם מחפשים אחר צבעי ברעננה, הרי שהגעתם למקום הנכון! אנו נגשים עבורכם כל חלום עיצובי לביתכם וזאת תוך שימוש בחומרי צביעה איכותיים, עמידה בזמנים, ביצוע תיקונים ומתן אחריות מלאה לכל עבודה. החברה שמה דגש על מתן שירות איכותי באמינות ואדיבות וכל זאת במחירים אטרקטיביים. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולשתף פעולה בשדרוג וחידוש מראה הדירה שלכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!