צביעת דירה בראש העין

צביעת דירה בראש העין

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דירה מהווה אפשרות לשדרוג ולחידוש מראה הדירה וכל זאת בעלויות סבירות ומבלי לצאת משגרת החיים. צביעת דירה בראש העין יכולה להוות תחליף לשיפוץ כולל ויקר או לחילופין להשתלב בו ליצירת המראה סופי ותחושת התחדשות והתרעננות. צביעה מקצועית הינה מלאכה המאפשרת שינוי פני הדירה והמראה שלה באופן משמעותי וכל זאת במהירות יחסית וללא השקעת משאבים וכספים רבים. חברת סופר צבע מספקת שירותי צביעת דירה בראש העין בידי צבעי מומחה ובעל ניסיון בתחום. אנו מקפידים על איכות העבודה ותוצאות מעולות וכל זאת באחריות, אמינות ויחס אישי ואדיב.

תיאום ציפיות והתאמה אישית לצרכי הלקוח

צביעת דירה מספקת אפקט מיטבי וזול ביחס לכל מגוון עבודות השיפוץ. עבודה מקצועית ואיכותית תספק עבורכם תוצאות מצוינות הנשמרות לאורך שנים רבות. צביעת דירה בידי צבעי בראש העין מתבצעת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח וזאת לאחר קיום פגישת ייעוץ ותיאום ציפיות. עבודת צביעת דירה מתאימה למגוון מצבים וצרכים בהם: ריענון ושיפור מראה הדירה טרם כניסה אליה, שדרוג של דירה בשכירות וחידוש דירה קיימת על מנת לקבל תחושה נעימה של דירה חדשה.

צביעת דירה בראש העין על ידי סופר צבע כוללת את כל ההיבטים והדגשים המקצועיים החיוניים לשם קבלת תוצאות מעולות לשביעות רצון הלקוח. השירות כולל תיקונים בהתאם לצורך וכן אחריות לתוצאות העבודה והחלת שינויים במידה ונדרשים.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

היתרונות בצביעת דירה מקצועית בראש העין

צביעת דירה בידי צבעי מומחה של חברת סופר צבע תבטיח לכם שימוש בחומרי צביעה איכותיים ביותר שלחברת טמבור וכן רמת גימור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות העובדים המיומן שלנו יבצע את כל ההכנות לעבודת הצביעה הכוללות סידור הדירה לפני ובתום העבודה.

אנו נבצע את כל התיקונים הנדרשים לקבלת משטח עבודה נקי, חלק ונטול סדקים וחורים בטרם אנו מתחילים במלאכת צביעת הקירות. צביעת דירה בראש העין מספקת מענה לכל גודל של דירה ואתם המחליטים לגבי מספר החדרים הדורשים צביעה. עבודת הצביעה כוללת גם צביעת תקרה (הזקוקה לריענון בשל היווצרות גוון צהבהב לאורך הזמן), צביעת דלתות ומשקופים, צביעת הסלון ועוד… צביעת דירה בראש העין בידי חברת סופר צבע מספקת שילוב אידאלי בין שימוש בחומרי צביעה איכותיים ביותר בהם צבעים אקריליים של טמבור ובין צבעי מומחה ובעל כישורים וניסיון בתחום.

התחדשות וריענון הדירה במחירים הוגנים

צביעת דירה תורמת הן למראה הבית והן לתחושה של בני הבית. עבודת הצביעה תשתלב היטב בקו והסגנון העיצובי של הבית וכל זאת בהתאמה לטעמכם והעדפותיכם האישיים. עבודת הצביעה כוללת צביעה בשתי שכבות לפחות לשם קבלת מרקם חלק ומראה נעים לעין שיישמר לאורך זמן רב. אנו נסייע בידכם להתאים את סוג הצבע ואת הגוון המתאים לכם ונבצע את המלאכה במיומנות ובמהירות יחסית המאפשרת לכם לשמור על שגרת החיים. בטרם אתם בוחרים צבעי בראש העין, מומלץ ורצוי לבצע סקר שוק מקיף והשוואת מחירים. לא כל הצעה זולה הינה המשתלמת עבורכם, שכן עבודה לא מקצועית תביא לתוצאות לא איכותיות העלולות להוביל לעוגמת נפש ולהוצאות נוספות ומיותרות.

שימוש בחומרי צביעה איכותיים ועמידה בזמנים

צביעת דירה הינה מלאכה הדורשת מיומנות וניסיון ולכן מומלץ שלא לבצעה לבד, אלא להיעזר בשירותי חברה מקצועית בתחום. צבעי בראש העין של חברת סופר צבע מציע לכם עבודה איכותית, אמינות ואחריות. החברה שמה דגש רב על שימוש בחומרי צביעה איכותיים, עמידה בזמנים ומחירים אטרקטיביים. צוות העובדים המיומן שלנו מעודכן בכל החידושים והשיפורים בעולם הצבע ומספק לכם אפשרות לריענון וחידוש מראה הדירה בעלויות סבירות שיאפשרו לכם ליהנות ממראה דירה מחודשת מבלי לקרוע את הכיס. צביעת דירה בראש העין תשלב כל רעיון וחזון עיצובי ותממש עבורכם כל חלום בהתאמה לקו והסגנון העיצוביים לבחירתכם. העבודה מתבצעת תוך שימוש בחומרים, כלים וטכניקות צביעה יעילים ואיכותיים לקבלת תוצאות צביעה אחידות וחלקות.

צביעת דירה בראש העין בידי מומחים – איכות, אמינות ואחריות

צוות סופר צבע עומד לשירותכם וישמח לשתף פעולה בעל עבודת צביעה בהתאמה לצרכיכם והעדפותיכם. לכל שאלה, בקשה והזמנה, אנו נספק עבורכם מענה ופתרונות מקצועיים וכל זאת ביחס אישי, אמינות ואחריות.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!