צביעת דירה בלוד

צביעת דירה בלוד

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בלוד? כמה סיבות מדוע לבחור בסופר צבע:

סופר צבע מבצעת את כל סוגי עבודות הצבעות: צביעת דירות, צביעת בתים פרטיים, צביעה של חדרי מדרגות, צביעת אמבטיה, צביעת קירות יחידים או צביעה של הדירה כולה. הצביעה כוללת גם את החלונות, המשקופים והדלתות, במידה ותרצו.

אנחנו תמיד שומרים על מספר עקרונות חשובים, בעבודה מול הלקוחות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

צביעת דירה בלוד, ובכל מקום בארץ, היא לרוב עניין לבעל מקצוע. בסופר צבע אנחנו מתחייבים לעבודת הצביעה המקצועית ביותר, ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו משתמשים אך ורק בצבעים איכותיים של טמבור, ומעסיקים אנשי מקצוע מנוסים. בכל עבודה, אנחנו מקפידים על תיקוני טיח בקירות לפני הצביעה ולא מוותרים על פינישים ותיקונים בסוף המלאכה. כל זאת כדי שאתם תקבלו דירה עם קירות הצבועים בצורה איכותית וללא דופי.

אייקון זמן

זמינות

סופר צבע עומדים לרשותכם לכל עבודת צביעת דירה בלוד, וזמינים בטלפון בכל עת. בשיחת הטלפון הראשונה שאתם עושים אלינו, נקבל פרטים על מצב הדירה, ונקבע זמן לתחילת מלאכת הצביעה, תוך יום יומיים.

אייקון וי

אמינות מעל לכל

אצלנו השקיפות בעבודה ובהצעת המחיר, היא ללא פשרות. אנחנו מחויבים לשביעות הרצון של הלקוחות, וליושר ושקט נפשי של הלקוח. בכל הצעת מחיר שתקבלו, נכלול תמיד את הייעוץ, את ההכנה לצביעה, את עלויות הצבע, וכמובן גם את הניקיון והתיקונים במידת הצורך. אצלנו אין עלויות נסתרות!

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי בעל מוניטין וניסיון של שנים רבות. צחי מבצע צביעת דירות בלוד, ובכל גוש דן. סופר צבע שבבעלותו של צחי, מעסיקה אך ורק צבעים מקצועיים, ומספקת שירות לבעלי דירות, בעלי בתים פרטיים רבים, למשרדים ציבוריים, לבעלי עסקים קטנים, ולחברות גדולות במשק.

אייקון ארנק

מחיר

המחירים שלנו הם ללא תחרות, נקודה!

אייקון וי

אחריות מלאה

אנחנו בסופר צבע נותנים אחריות על כל עבודות הצבע שעשינו. בסיום הצביעה נעבור יחד אתכם על העבודה שנעשתה, ונוודא שאין פגמים בצביעה. במידה וגיליתם בעיה, אנחנו מתחייבים לעשות תיקונים ולפתור את הבעיה מיד. אם גיליתם תקלות בצביעה, גם חודש אחרי סיומה, נשוב לדירתכם כדי לבצע תיקונים, ללא עלות.

אייקון לייק

ליווי אישי

התקשרו אלינו וקבלו מענה מקצועי ואדיב. אנחנו מייעצים לכם לגבי כל סוג של עבודות הצבע, ומשרתים אתכם בכל בקשה ושאלה.

אייקון מטאטא

ניקיון

עבודת צביעת דירה בלוד, צריכה להיעשות תוך הכנות מוקדמות, ציפוי והגנה של הריהוט, פרישת ניילון או משטח הגנה על הרצפה ועל הקירות. בכל עבודת צבע, אנחנו מקפידים על עבודה מדויקת, שמים דגש על צביעה עדינה בפינות ובחיתוכים, ולא מוותרים על עבודת ניקיון מושלמת בסוף העבודה.

מה חשוב לדעת לפני שיוצרים קשר עם צבעי בלוד?

מוניטין ומקצועיות – לפני שתפנו להשכרת שירותיו של צבעי בלוד, כדאי לבדוק אילו עבודות הוא ביצע, ומה הניסיון שלו. סופר צבע תוכל לתת לכם רשימת לקוחות וממליצים, שביצענו עבורם צביעת דירה בלוד ושישמחו לספר עלינו.

התייעצו עם איש מקצוע-  התייעצו עם הצבעי לגבי האפשרויות שעומדות לפניכם, לגבי סוגי צבע ומרקמים, ולגבי הגוון המתאים לדירה או לחדר ספציפי. צבעי מקצועי ישמח לשתף אתכם בניסיון שלו, לתת לכם רעיונות, ולסייע לכם בהחלטה בין מספר אפשרויות צביעה.

מחיר- חשוב שתדעו שהמחיר נקבע ביחס לשטח הדירה, ובהתאם למרוכבות עבודות הצבע. נסו ללמוד את פרטי העבודה הדרושה, ולחשב את גודל החלל. העריכו והתייעצו עם הצבעי, האם דרושה צביעה של התקרה, של דלתות וחלונות, או רק שיש צורך רק צביעת קירות. חשוב שתהיו פתוחים עם הצבעי לגבי כל הפרטים והאתגרים של צביעת הדירה, וקיבעו יחד איתו, מי אחראי על פינוי/הזזה, והחזרה של הרהיטים, בסוף העבודה.

מי הם הלקוחות של סופר צבע בלוד?

כעיר הממוקמת בצמוד לשדה התעופה בן גוריון, בין ראשון לציון ליער בן שמן, ובצמוד לעיר רמלה שמדרום לה, לוד היא בעצם מרכז הארץ. בעיר המונה כיום מעל ל-80 אלף תושבים (2020), מתגוררים מגוון רחב של עדות ואוכלוסיות, והיא מתאפיינת באוכלוסייה ערבית נרחבת, עולים רבים מחבר העמים, שכונות חרדיות, ואוכלוסייה יהודית חילונית.

לקוחות רבים של סופר צבע המעוניינים בצביעת דירה בלוד, פונים אלינו לגבי דירות ותיקות יחסית, מבנים אשר זקוקים לצבע ושיפוצים, וגם לא מעט בעלי דירות המשכירים את דירתם לדיירים צעירים.  סופר צבע, מספקת לרוב שירותים של צביעת דירה בלוד עבור דירות מאוכלסות, אשר גרות בהן משפחות באופן קבוע.

אנחנו משרתים גם בעלי בתים המשכירים את דירתם, ומחפשים צבעי בלוד כאשר הדיירים מתחלפים ויש צורך לצבוע את הדירה לפני כניסתם של דיירים חדשים. כמו בכל מקום בארץ, גם כאן, כאשר לקוחות פונים אלינו בנוגע לצביעת דירה בלוד, הם מצפים ליחס אדיב, לאמינות ולשקיפות, ולעבודה מקצועית ונקיה, וכמובן למחיר נוח ותחרותי. בזכות השירות המקצועי והמחירים הנמוכים, סופר צבע בהנהלת צחי דהן, התבססה, וממשיכה להגדיל את קהל הלקוחות הגדול שלה בלוד.

צביעת דירה היא דרך נהדרת לשדרג את החלל הפנימי של הבית, לעדכן את עיצוב הפנים, ולהכניס רוח חדשה, מבלי להיכנס להוצאות גבוהות. בעלי דירות רבים, מתקשרים לסופר צבע כאשר הם זקוקים ליעוץ בנוגע לצביעת דירה בלוד והסביבה.

מתעניינים בצביעת דירה בלוד? מחפשים צבעי בלוד? צרו איתנו קשר!

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!