צביעת דירה בירושלים

צביעת דירה בירושלים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דירה בירושלים – רק אצל איש מקצוע

העיר ירושלים, בירת ישראל והעיר הגדולה בארץ, היא עיר יוצאת דופן. מעבר לעברה ההיסטורי, חשיבותה ליהדות ולציונות, ומרכזיותה בתרבות הישראלית, ירושלים היא גם עיר מגוונת המשתנה ללא הרף.

תושבי העיר המזמינים צבעי בירושלים, ידועים בתור לקוחות היודעים לעמוד על המקח ולדרוש שירות אמין וללא עלויות נסתרות. ירושלמים מצפים מאיש מקצוע המספק שירותי צביעת דירה בירושלים, לדבר איתם בגובה העיניים, ולבצע עבודה מקצועית במחיר זול.

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, מספר על המגוון הרב של הלקוחות המזמינים צבעי ומעוניינים בצביעת דירה בירושלים:

"ירושלים היא עיר מעניינת מבחינת הלקוחות של סופר צבע. אנחנו משרתים הרבה מאוד לקוחות מהשכונות שבמערב העיר, דוגמת בית הכרם, הר נוף וגם בתים עתכביקים בשכונת עין כרם. אנחנו עובדים גם בשכונת רמות, ובפסגת זאב, בגבעה הצרפתית, ואפילו בשכונת רוממה ולאורך ציר בר אילן. יש לנו לקוחות ותיקים בשכונות היפות במרכז העיר, כמו בטלביה ורחביה, וגם בשכונת בקעה ובמושבה הגרמנית. בשנים האחרונות אנחנו מקבלים פניות רבות מתושבים אשר עלו ארצה מצרפת ומארצות הברית, והפכו את ירושלים לביתם. למזלנו, יוצא לנו גם לעשות עבודות צביעת דירה בירושלים, בבתים מיוחדים ועתיקים, בעלי קשתות, ובניה היסטורית, כמו גם מבנים חדשים המאכלסים את מרכז העיר".

סופר צבע מספקת מגוון שירותים מקיפים בירושלים:

  • הזמנת עבודת צבעי בירושלים מהיום להיום/למחר – תוך מספר שעות אנחנו אצלכם בדירה.
  • צביעת דירה במגוון צבעים איכותיים (הצבע עלינו) לבחירתכם, למטרות שונות, ובגוונים שונים. כולל צבע נגד עובש לאמבטיה, צביעה המרקמים שונים, צביעה של צבעים מיוחדים, ועוד.
  • אנחנו מבצעים עבודות צביעת דירה בירושלים, קומפלט, ויחד עם זאת, משרתים גם לקוחות המעוניינים בצביעה חלקית של הבית, או אפילו של קיר בודד. אנחנו כמובן ערוכים לבצע צביעה של דירה מאוכלסת ומרוהטת.
  • סופר צבע מתמקצעת בתיקוני שפכטל, במילוי שקעים, וביישור בליטות. אנחנו תמיד משקיעים זמן בניקיון של קירות אמבטיה ושל מפגעים בקירות.
  • נוכל להציע לכם צביעת קירות גבס ומחיצות, תוכלו להזמין צביעת תקרה, צביעת חדרי אמבטיה, ואפילו רק צביעת משקופים ודלתות.
  • אנחנו מבצעים עבודות שליכט צבעוני, לקירות פנימיים בבית, וגם לקירות חיצוניים.
  • כל עבודה נעשית בצורה מקצועית ונקיה, ותמיד כוללת פינישים ותיקוני צבע.

רוצים להזמין צבעי? הצטרפו ללקוחות הרבים המזמינים מאיתנו צביעת דירה בירושלים

לסופר צבע לקוחות רבים בכל הארץ, ובמיוחד בירושלים. למטה תוכלו להבין מהן הסיבות שהלקוחות שלנו בירושלים תמיד מרוצים, וממליצים על השירות שלנו גם לקרוביהם:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות של סופר צבע

לקוחות מנוסים מבינים, שלצביעת דירה כדאי להזמין איש מקצוע אמיתי. אנחנו מתחייבים לעבודת הצבע האיכותית והמקצועית ביותר בארץ.

אצלנו עובדים רק צבעים מנוסים. אצלנו תמיד משתמשים בצבעים איכותיים בלבד של טמבור.

כאשר אתם מזמינים מאיתנו צבעי בירושלים, אנחנו שולחים אליכם איש מקצוע המקפיד על כל פרט. איש המקצוע יבצע תיקוני טיח לפני עבודת הצבע, ותמיד יתחיל את הצביעה בשכבת צבע יסוד, לפני הצבע העיקרי. סוג הצבע חייב להיות מותאם לקיר. לתקרה צבע ייעודיי משלה, נגד עובש באמבטיה נשתמש בצבע המתאים למניעת רטיבות. תוכלו להזמין צבעים נגד לכלוך או צבעים עם אפקט מיוחד, צבע עם מרקם ייחודי, שליכט, וגם עבודות מורכבות יותר. בכל עבודה, אנחנו תמיד מסיימים עם פינישים ותיקונים, עד לפס הצבע האחרון.

אתם יכולים להיות בטוחים שכל הקירות יצאו ללא פגמים, ושלא תמצאו מקטעי צביעה שאינם אחידים.

אייקון זמן

תמיד זמינים, לכל עבודה

אנחנו מסוגלים לבצע כל עבודת צבע, בכל טווח זמן. צריכים צבעי בדחיפות? אמורים לצבוע את הדירה ואין לכם זמן? צרו איתנו קשר, וכבר בשיחת הטלפון הראשונה נוכל לעזור לכם. נוכל להתחיל בעבודה ללא עיכובים.

לעבודות צבע דחופות, אנחנו מעמידים לרשותכם צוות של צבעים מקצועיים, שמבצע את צביעת הדירה במהירות רבה.

אייקון וי

אמינות, אמינות ועוד פעם אמינות

השקיפות מול הלקוח והאמינות שלנו, חשובות לנו מעל לכל עסקה או רווח. אצלנו לא תמצאו עלויות נסתרות!

הצעת המחיר שלנו, כוללת תמיד את הייעוץ, את הכנת הדירה לצביעה, את עלות הצבע, ואת עבודת הצבעי. היא תמיד תכלול את הפינישים והתיקונים הדרושים, ואת הניקיון בסוף המלאכה. אנחנו תמיד ישרים ישירים ומקצועיים. לאחר נראה את החלל המבוקש, נפרט עבורכם את פרטי העבודה הדרושה. נסביר לכם על האפשרויות, ונשתדל לייעץ לכם כיצד כדאי לבצע את הצביעה. והכל כמובן בהתאם לחלום ולבקשות שלכם.

אייקון וי

ניסיון רב שנים

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי מנוסה אשר כבר שנים רבות מבצע עבודות צביעת דירה, וצביעת בית בירושלים ובכל הארץ כמעט. אל תהססו להתייעץ עם צחי לגבי בקשה שיש לכם. הוא תמיד שמח לייעץ ללקוחות על צבע וגוון המתאים לדירתם, מקשיב לרעיונות של הלקוחות, ומסביר כיצד רצוי לבצע את עבודת הצבע. תוכלו לשאול את צחי על אפשרויות לעיצוב של החלל, ולבסוף תקבלו ממנו הצעת מחיר אטרקטיבית. כדאי שתדעו שבנוסף לבעלי דירות רבים בירושלים, אנחנו גם מספקים שירותי צבעי בירושלים עבור מוסדות ציבוריים, מלונות, בתי חולים, בתי ספר, בנייני משרדים, ועוד. אנחנו מסוגלים לבצע כל עבודת צבע אפשרית, מוכנים לייעץ לכם מניסיוננו הרב, ומתחייבים שהעבודה מבוצעת עלפי הסטנדרט הגבוה ביותר.

אייקון ארנק

ירושלמים יודעים לזהות עבודה מעולה במחיר מצוין

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בירושלים במחירים ללא תחרות? דברו איתנו ולא תתאכזבו. המחיר של סופר צבע הוא הזול בשוק! אצלנו המחיר לכל עבודות הצבע, לעולם לא בא על חשבון האיכות והמקצועיות של העבודה. אנחנו נשאל אתכם את כל השאלות הדרושות בכדי להבין מה כרוך בעבודת הצבע, ונייעץ לכם כיצד לשפר ולייעל את העבודה, וכיצד תוכלו להוזיל את צביעת הדירה או הנכס.

אייקון וי

אחריות על כל עבודה

כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת דירה בירושלים, או כל עבודת צבע אחרת, אתם מקבלים אחריות על כל העבודה. בתום מלאכת הצביעה, נעבור איתכם על הקירות, ונוודא שאין תקלות. נבדוק יחד איתכם גם את התקרות, החלונות, הדלתות והמשקופים, ואת כל המשטחים שנצבעו.

מעבר לכך-  אתם מקבלים מאיתנו אחריות, כך שגם אם גיליתם בעיה לאחר תום העבודה, אפילו חודש אחרי סיום הצביעה, אנחנו מחויבים להגיע חזרה אליכם לדירה, ולבצע תיקונים.

אייקון לייק

שירות ללא תחרות

בכל הכנסת עובדים לתוך הבית הפרטי שלנו יש רגישות ואי נוחות. אנחנו מבינים את הצורך שלכם לשמור על ביתכם. אתם גם רוצים מישהו שיקשיב לבקשותיכם, מישהו שינסה להגשים את התוכניות לשכם שלכם, ויצור עבורכם אוירה חדשה ונעימה בדירה. כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת דירה בירושלים, אתם מקבלים מענה אדיב ומקצועי. אנחנו עובדים כדי לעזור לכם, מלווים אתכם בכל תהליך הצביעה, מבחירת הקירות והצבע, דרך ההכנות והציפוי לפני עבודת הצבע, ועד הבדיקה של כל העבודה, והסיום של העבודות לשביעות רצונכם.

אייקון מטאטא

תושבי ירושלים היקרים, מחפשים צבעי מקצועי ואמין בירושלים לצביעת הדירה או לצביעת הבית? מעוניינים בהצעת מחיר מעולה לצביעת דירה בירושלים? אנחנו בסופר צבע כאן בשבילכם

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!