צביעת דירה ביבנה

צביעת דירה ביבנה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים צבעי ביבנה? מעוניינים להזמין עבודות צביעת דירה ביבנה, ומחפשים איש מקצוע אמין ואדיב, במחיר ללא תחרות?

סופר צבע משרתת לקוחות רבים ביבנה, ועובדת עם בעלי דירות, דיירים השוכרים דירה, בעלי בתים פרטיים, וגם עם מוסדות ציבוריים ומבנים מסחריים. מתכננים צביעת דירה ביבנה? סופר צבע מזמינה אתכם להתקשר ולקבל ייעוץ והצעת מחיר אטרקטיבית!

מחפשים צבעי ביבנה? מדוע לבחור בסופר צבע:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא
  • ליווי והתאמה אישית- כאשר אתם פונים אלינו, תקבלו תמיד מענה אדיב ומקצועי. אנחנו מייעצים לכם לפני תחילת העבודה, ופוגשים אתכם בנכס עצמו, כדי לראות את החלל. אנחנו משרתים ומתייחסים לכל בקשה לאורך העבודה.
  • מקצוענות- סופר צבע מחויבת לעבודה המקצועית ביותר. אנחנו משתמשים בצבעים האיכותיים של טמבור, מבצעים הכנות נחוצות לפני כל עבודת צבע, מקפידים על צביעת שכבת יסוד ומספר שכבות צבע עליון, ושמים לב לכל פרט ואתגר.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים, אשר מבצעים גם תיקוני טיח במידה וישנם כאלה, מקפידים על הפינישים הקטנים, ועושים עבודה נקיה ומדויקת.

  • אמינות- חשוב לנו לשמור על המוניטין שצברנו במשך שנים רבות. אנחנו פועלים בשקיפות ובפתיחות, לשביעות הרצון של לקוחותינו. אצלנו תקבלו הצעת מחיר הכוללת את הייעוץ, את ההכנות לעבודות הצבע, את עלות הצבע עצמו, וכמובן את הניקיון, והתיקונים, במידת הצורך.

בסופר צבע אין עלויות נסתרות!

  • אחריות על עבודות הצבע- קראתם לנו לצביעת הדירה? אתם מקבלים אחריות מלאה. זה אומר שבתום הצביעה נעבור איתכם על העבודה, כדי לוודא שאתם מרוצים. גיליתם בעיה לאחר הצביעה? אנחנו נגיע לבצע תיקונים, גם אם עבר חודש מתום העבודה.
  • ניסיון של שנים- צחי דהן והצוות של סופר צבע מכירים את כל עבודות הצבע, ומשרתים לקוחות רבים המחפשים צבעי ביבנה. סופר צבע נותנת שירות לבעלי דירות ובתים פרטיים, לחברות גדולות ומבני משרדים, לגופים ציבוריים, ולבעלי עסקים וחנויות.
  • זמינות לעבודות דחופות- אנחנו תמיד זמינים בטלפון, ומוכנים לכל עבודת צביעת דירה ביבנה. מחפשים צבעי מקצועי? התקשרו אלינו, וכבר בשיחה הראשונה נתאם פגישה אצלכם בדירה. מעוניינים בעבודה דחופה או עבודה מורכבת וגדולה? נוכל להתחיל את העבודה תוך מספר שעות, ולשלוח אליכם צוות שלם, כדי לסיים את העבודה בהקדם האפשרי.
  • ניקיון- אנחנו בסופר צבע תמיד מבצעים עבודת צביעה נקייה ומדויקת, מקפידים על תשומת לב רבה בפינות ובחיתוכים, ולא שוכחים להשאיר חלל נקי ומסודר בסוף המלאכה.
  • מחירים ללא תחרות- מחפשים צבעי ביבנה שיעשה עבודה מקצועית במחיר אטרקטיבי? נסו אותנו. אצלנו תקבלו הצעת מחיר מעולה, ומבלי להוריד באיכות העבודה ואיכותם של חומרי הצבע.
צביעת דירה במודיעין

סופר צבע מבצעת את כל סוגי עבודות הצבעות:

  • צביעת בתים פרטיים
  • צביעת חדרי מדרגות
  • צביעת קיר יחיד בדירה
  • צביעת סלון, או צביעה של הדירה כולה.
  • אנחנו מתמחים בצביעת תקרות
  • צביעת חלונות
  • צביעת משקופים ודלתות

ועוד…

צביעת דירה ביבנה – מי הם הלקוחות של סופר צבע?

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, מספר על הלקוחות המזמינים צביעת דירה ביבנה:

"בתור עיר שמתפתחת במהירות, יבנה מאופיינת בהרבה דירות חדשות, ובדיירים רבים הרוכשים דירה מקבלן. לקוחות אלה, מבקשים לשדרג את רמת הסטנדרט של תכולת הדירה, המוצעת להם על ידי הקבלן המבצע. בין היתר, אנחנו מקבלים הזמנות רבות לצביעת דירה ביבנה, כאשר מתחיל האיכלוס במבני מגורים חדשים. הדיירים מחפשים צבעי ביבנה, המסוגל לעשות עבודות צבע בהתאמה אישית. הם רוצים לדבר עם בעל מקצוע שיוכל לייעץ להם, ומעוניינים בצביעת הדירה במחיר שווה לכל נפש. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, ומספקים שירותים מגוונים ומקצועיים, תוך שמירה על אמינות, דיוק, ניקיון, ועמידה בלוחות זמנים".

חשוב להדגיש- סופר צבע משרתת את כל הלקוחות המעוניינים בצבעי ביבנה, לכל סוגי העבודות. אם אתם בעלי בתים פרטיים, משכירים משרד או חנות הזקוקים לצבע, או בעלי נכס שבו התחלפו השוכרים- אנחנו פה בשביל לתת לכם מענה.

אם אתם מעוניינים בצביעת דירה ביבנה, ומחפשים איש מקצוע אמין, קשוב ומקצועי- סופר צבע היא התשובה בשבילכם. צרו איתנו קשר, ותקבלו שירות ומחיר בדיוק כמו שחיפשתם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!