צביעת דירה בזול

צביעת דירה בזול

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מתכננים צביעת דירה? מחפשים מידע על צביעת דירה בזול באזור מגוריכם? רוצים להזמין איש מקצוע לעבודת צבע במחיר ללא תחרות?

לקוחות רבים מעוניינים לעשות שינוי בדירתם, מבלי להיכנס להוצאות גבוהות. רבים מהם בוחרים להכניס צבע לבית, לצבוע את הדירה, או אפילו רק חלקים ממנה. צביעת דירה היא דרך חסכנית ויעילה, לשנות עיצוב ואוירה של החלל בו אנחנו גרים.

מחפשים צבעי אמין ומקצועי לצביעת דירה בזול? צריכים עצה מבעל מקצוע לגבי צבע, רעיון עיצובי, או אפשרויות של צביעה ושיפוץ הדירה? התקשרו אלינו לקבלת שירות אדיב, מקצועי וזול! צרו קשר.

צביעת דירה בזול- מגוון הלקוחות שאנחנו משרתים

בין הדירות והבתים שאנחנו צובעים, ישנם הבדלים. הלקוחות לעולם אינם זהים, ולכל לקוח צרכים משלו. הנה כמה דוגמאות לאפשרויות ולנכסים בהם אנחנו מבצעים עבודות צבע-

צביעת דירה שכורה: לצביעת דירה שכורה יש יתרון, והיא עשויה להיות זולה יותר מצביעת דירה חדשה. אם אתם בעלי הנכס המשכירים את הדירה, דעו שלצביעת דירה בזול, עדיף להזמין צבעי בין חילופי הדיירים. כאשר הדירה ריקה בעת עבודות הצבע, קל יותר לאנשי המקצוע לבצע את המלאכה. אם אתם הדיירים החדשים שצריכים להיכנס לדירה, והצביעה היא באחריותכם- תוכלו להזמין צביעת דירה בזול, ולחסוך עשרות אחוזים במחיר, אם תזמינו אותנו לפני הכנסת הרהיטים והמעבר לדירה. כאשר הדירה ריקה, אנחנו כמובן נבצע את הצביעה מהר יותר, וזה יוזיל את המחיר.

צביעת דירה שכורה

צביעת דירה חדשה מקבלן: צביעת דירה חדשה שונה במקצת, במחיר ובעבודה, מצביעת דירה קיימת שהייתה או שהינה מאוכלסת כבר. בביצוע עבודות הצבע דרוש לרוב להתחשב במספר גורמים ובהוראות מעצב הפנים או הדיירים. כדאי שנדע היכן אתם רוצים להכניס ארונות, מכשירי חשמל, או לקדוח ולשנות קירות. הקבלן המבצע מספק לעיתים צבע מסוים על הקירות- ולכן חשוב שתצרו איתנו קשר לגבי הפרטים של הדירה החדשה.

צביעת דירה מאוכלסת: צביעת דירה מאוכלסת היא מורכבת יותר מצביעת דירה ריקה. צריך להגן על הרהיטים הקיימים מלכלוך, ולתאם עם הדיירים באיזה סדר לצבוע את החדרים, במיוחד אם הם ממשיכים לגור בדירה. חשוב לנו לדעת מתי נוכל לבצע את העבודה, כדי לבצע את העבודות בזריזות וביעילות, מבלי לפגוע בחיי הדיירים יתר על המידה. חשוב שצביעת דירה מאוכלסת תסתיים במהירות, והדיירים יוכלו לשוב לחיות ללא הפרעות בבית.

צביעת דירה מאוכלסת

צביעת בית פרטי: צביעת בית פרטי היא ברוב המקרים עבודה גדולה ונרחבת יותר מצביעת דירה. צביעת בית צמוד קרקע כוללת לרוב גם צביעה של הקירות והמשטחים החיצוניים. אנחנו מנוסים בצביעת בתים, בצביעה חיצונית של בתים, ואצלנו תוכלו להזמין לא רק צביעת דירה בזול אלא גם צביעת בית פרטי בזול.

מדוע הלקוחות בוחרים בנו להזמנת צביעת דירה בזול?

לסופר צבע לקוחות רבים ומגוונים, כמעט בכל חלקי הארץ. ישנן מספר סיבות המביאות את הלקוחות שלנו להזמין מאיתנו שוב ושוב עבודות צבע, ולהמליץ על השירות שלנו גם לקרובים ולמכרים שלהם:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות של סופר צבע

לקוחות מנוסים יודעים, שצביעת דירה בזול, צריכה גם להיות מקצועית. תמיד מומלץ להזמין איש מקצוע מנוסה. אנחנו מתחייבים כלפי כל לקוח שלנו לעשות את עבודת הצבע בצורה האיכותית והמקצועית ביותר:

אנחנו מעסיקים אך רק צבעים עם ניסיון.

אנחנו משתמשים תמיד בצבעים איכותיים של טמבור.

כל צבעי שיגיע מטעמנו לדירתכם, יקפיד תמיד על כל פרט ופרט. תיקוני טיח לפני עבודת הצבע, שכבת צבע יסוד לפני הצבע העיקרי, והתאמת סוג הצבע לקיר. אצלנו תמיד עובדים בצורה מקצועית, מתאימים צבע ייעודיי לתקרה, משתמשים בצבע נגד עובש לאמבטיה, ויודעים להשתמש בצבעים נגד לכלוך או בצבעים עם אפקט מיוחד. אתם יכולים להזמין מאיתנו צבעים עם מרקם ייחודי, שליכט ועבודות מורכבות.

בסוף כל עבודה, נסיים עם פינישים ותיקונים עד לפס הצבע האחרון. אתם מקבלים קירות צבועים, ללא פגמים וללא חלקים לא אחידים

אייקון זמן

זמינות לעבודות צבע

אנחנו מסוגלים לבצע כל עבודת צבע שתזמינו, בדחיפות שתרצו. מחפשים צבעי זול ומקצועי בדחיפות? רוצים לצבוע את הדירה ואין לכם הרבה זמן? צרו איתנו קשר, וכבר בשיחת הטלפון הראשונה נוכל לעזור לכם, ולהתחיל בעבודה תוך זמן קצר.

במידה ועבודת הצבע היא דחופה במיוחד, נוכל להעמיד לרשותכם צוות של צבעים מקצועיים, מהיום להיום, שיבצע את עבודת הצבע במהירות וביעילות.

אייקון וי

אמינות

אמינות ושקיפות חשובות לנו יותר מהכל. אנחנו תמיד ישירים, ישרים ומקצועיים. אצלנו לא תמצאו עלויות נסתרות!

הצעת המחיר שלנו כוללת ייעוץ, הכנת הדירה לצביעה, עלות הצבעים, וניקיון בסוף המלאכה. המחיר תמיד כולל גם את הפינישים, ואת התיקונים, במידת הצורך.

כבר בטלפון הראשון או בפגישה בביתכם, כאשר נראה את החלל המבוקש לצביעה, נעריך את פרטי עבודת הצבע הדרושה. בפגישה, או בטלפון, נוכל לפרט בפניכם את הצעדים הדרושים לעבודת צביעת הדירה או הבית. נעבור איתכם על מספר אפשרויות צביעת דירה בזול, כדי שתוכלו לחשוב עליהן ולהחליט. נשתדל לייעץ לכם כדאי לבצע את הצביעה, בהתאם לחזון ולבקשות שלכם.

אייקון וי

הניסיון שלנו

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי מוכר המבצע כבר שנים רבות, עבודות של צביעת דירה בזול, בכל חלקי הארץ. אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהתייעץ עם צחי, לגבי כל שאלה או בקשה שיש לכם. צחי ישמח לייעץ לכם לגבי הצבע והגוון המתאים, וכיצד ניתן לבצע את עבודת הצבע. אתם יכולים לשאול את צחי על רעיונות שיש לכם לעיצוב של חלל הבית, ולקבל ממנו הצעת מחיר ללא עיכובים. צחי מספק שירות לבעלי דירות רבים, והניסיון שלו כולל גם עבודה עם מלונות, בתי ספר, בנייני משרדים ומוסדות ציבוריים.

אייקון ארנק

מחיר צביעת דירה

לא סתם השארנו את הטוב לסוף. מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בזול? אתם מקום הנכון. המחיר שלנו הוא הזול בשוק! ויחד עם זאת, המחיר לעולם לא בא על חשבון האיכות והמקצועיות של העבודה.

אייקון וי

אחריות על העבודה

כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת דירה בזול, או כל עבודת צבע אחרת, תמיד תקבלו אחריות על העבודה. בתום הצביעה, נעבור על הקירות יחד אתכם, ונוודא שאין תקלות. נבדוק איתכם גם את המשקופים, ואת התקרות, ובעצם את כל המשטחים שנצבעו.

במידה וגיליתם בעיה לאחר תום הצביעה, אנחנו נותנים לכם אחריות. גם אם הבעיה התגלתה כחודש אחרי סוף העבודה, אנחנו מתחייבים להגיע חזרה אליכם הביתה ולעשות תיקונים.

אייקון לייק

שירות אדיב

אנחנו מכירים את הרגישות של הכנסת עובדים לתוך הבית הפרטי שלכם. אתם רוצים מישהו שיקשיב לבקשותיכם, ינסה להגשים את החזון והחלום שלכם, וגם ישמור על הבית כמו שהוא. כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת דירה בזול, מיד תקבלו מענה אדיב, קשוב, ומקצועי. אנחנו פה כדי לתת לכם שירות, וללוות אתכם בכל התהליך, מבחירת הצבע על הקירות, ועד הסיום של העבודה, לשביעות רצונכם.

אייקון מטאטא

אז איך אנחנו עוזרים למי שמעוניין בצביעת דירה בזול?

סופר צבע היא חברה מוכרת וידועה לעבודות צבע, בבעלות צחי דהן. צחי הינו צבעי ותיק ומנוסה, המספק שירותי צבעות, בכל חלקי הארץ. אנחנו משרתים מגוון רחב של לקוחות, ומציעים ללקוחותינו שירותים רבים, במיוחד בתחום צביעת דירות ובתים פרטיים. הניסיון והמקצועיות שלנו, כמו גם המחיר שאנחנו מציעים ללקוחותינו, הם ללא תחרות.

מגוון השירותים שתוכלו להזמין אצלנו:

אנחנו מספקים מספר שירותים של צביעת דירה בזול, או צביעה של חלקי דירה.

צביעת דירה קומפלט: חלק גדול מהלקוחות מעוניינים שנבצע צביעה של הדירה כולה. רוב הדירות בארץ הדירות מכילות 3 עד 6 חדרים, אולם ישנן גם לא מעט דירות גדולות או קטנות יותר. מבחינת צביעת דירה בזול, אין הבדל אם זו דירה באחת הקומות העליונות או דירת קרקע. מה שכן חשוב לנו לדעת, גם בשביל המחיר-  זה האם אם ישנן בעיות של נזילות, רטיבות בקירות, או קילופים המגיעים בגלל לחות שמופיעה מהתקרה או מהקרקע. סביר להניח שנגלה זאת גם אם אתם אינכם מודעים לכך, ונעזור לכם בנושא.

צביעה חלקית של הדירה: יש לנו לקוחות רבים אשר אינם מעוניינים לצבוע את כל הדירה. כאשר אנחנו מדברים על לקוחות הפונים אלינו לצביעת דירה בזול, אנחנו מדברים גם על לקוחות המעוניינים לצבוע רק קיר אחד או מספר קירות בדירה. לקוחות רבים שלנו, הזמינו מאיתנו צביעה של התקרה, או צביעה של חדר האמבטיה בלבד. אם אתם מעוניינים בצביעת דירה בזול, אך אינכם זקוקים לצביעה של כל הדירה, אלא רק של חלק ממנה- אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.  אנחנו מבצעים כל סוג של עבודת צבע, קטנה כגדולה.

צביעת סלון: הסלון הוא אולי החלל החשוב והבולט ביותר בבית. אנחנו משקיעים בו מחשבה רבה ומעוניינים לעצב אותו בצורה המאפיינת אותנו. עיצוב הסלון משדר לנו, ולאורחים שלנו, על הסגנון ועל האופי שלנו. גודל הסלון, העיצוב של החלל בסלון, יחד עם סגנון הרהיטים והגוון שלהם, משפיעים מאוד על אווירה שאנחנו רוצים להשרות. גם התאמת צבע וגוון, חשובה כדי ליצור את האוירה הרצויה. כדאי תמיד לבחור צבע קירות, שיתאים לצבעם של הרהיטים.

דלי צבע

קבלו טיפ- אם אתם רוצים לצבוע את הסלון בצבע נועז ומיוחד, לעיתים מומלצת צביעת קיר סלון יחיד. קיר מרכזי שיתפוס את העין. במקרים רבים של צבע ייחודי, עדיפה צביעה של קיר דומיננטי אחד עם צבע נהדר ובולט, כדי לא ליצור אוירה מוגזמת או מעיקה.

טיפ נוסף- לאלו מכם המעוניינים בסלון מודרני ועדכני, מומלץ לצבוע בצבעים בהירים. אם אתם רוצים  שהסלון יהיה באווירה משפחתית, ואפילו קצת כפרית, אנחנו ממליצים להשתמש בצבעי קרם.

צביעת תקרה: התקרה היא החלק המאתגר ביותר בצביעת דירה. היא תמיד תהיה מושפעת מהדירה או מהגג שנמצא מעליה. לעיתים נמצא בתקרה עובש שמשאיר צבע כהה, או רטיבות לאחר גשם, בגלל ניקוז עליון שאינו מתפקד כראוי. ישנם מקרים דווקא של יובש בתקרה, דבר הגורם להתקלפות והתפוררות הצבע.

צביעת תקרה

לפני צביעת התקרה, נדרש מהצבעי לחשוף חורים וחלקים “רכים”, כאלה הזקוקים לניקוי ומילוי מחדש באמצעות שפכטל.

גם סוג הצבע של התקרה הוא חשוב. אנחנו כמעט תמיד מבצעים את צביעת התקרה בצבע סופרקריל. נוכל לייעץ לכם באיזה גוון להשתמש (לא רק בצבע לבן). צביעה של התקרה בגוון הקרוב  אך לא זהה לצבע הקירות, יכולה לעשות פלאים.

בכל מקרה של צביעת דירה בזול, אם מעורבת צביעת התקרה, חשוב להזמין אך ורק צבעי מיומן בעל ביטוח למקרה של תאונה. צביעת תקרה כרוכה בעבודה על סולם, ולכן אל תהססו לשאול את הצבעי האם הוא מבוטח. זאת כדי שהאחריות לא תיפול עליכם במקרה של נפילה.

צביעת משקופים ודלתות: משקופים ודלתות עלולים לסבול מבלאי גבוה. הצבעים המקוריים נפגמים עם השנים, משנים גוון או שקילופי צבע מופיעים בהם.

צביעת דלתות ומשקופים

צביעת משקוף או דלת, וגם חלונות ומסגרות, אינה עבודה יקרה במיוחד, ולרוב נעשית כחלק מצביעה כוללת של הדירה. חשוב שצביעה זו תיעשה על ידי בעל מקצוע מיומן, המכיר את האתגרים של צביעה מדויקת ועדינה, ואת החומרים המתאימים לצביעה ספציפית זו. הצביעה כאמור נעשית בדרך כלל כחלק מצביעת כל הבית, אך ישנם גם לקוחות, הפונים אלינו לצביעה של הדלת הקדמית, או של הדלתות והמשקופים הפנימיים בלבד.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!