צביעת דירה בהרצליה

צביעת דירה בהרצליה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דירה בהרצליה לפי הצרכים שלכם

מתכננים צביעת דירה בהרצליה? מחפשים צבעי בהרצליה בעל ניסיון, שירות אדיב, ובמחיר מצויין? סופר צבע מבצעת עבודות רבות של צביעת דירה בהרצליה. מעוניינים לצבוע רק קיר או שניים בדירה? צריכים לצבוע את חדר האמבטיה? יש לכם בית פרטי ואתם מחפשים צבעי בהרצליה שיכול לבצע את העבודה במקצועיות, במהירות, ובמחיר ללא תחרות? סופר צבע היא התשובה.

פתרון לכמות הרבה של הלקוחות המחפשים צבעי בהרצליה

הרצליה הממוקמת מצפון לתל אביב ורמת גן, היא עיר עם איכות חיים גבוהה, שכונות של בתי דירות, אזור מסחרי ותיק, מלונות ובתי וילות, וחוף ים יפהפה. בעיר קיים גם אזור משרדים ותעסוקה מפותח המשלב מסעדות ומקומות בילוי רבים. מסיבות אלו, האוכלוסייה בהרצליה היא כל כך מגוונת, וכך גם סוג הלקוחות של סופר צבע בעיר. התחלופה של הדיירים בדירות מושכרות היא גבוהה יחסית לערים אחרות, ולעתים קרובות מבקשים משכירי הדירות לצבוע את הדירה לפני כניסת דיירים חדשים. במקרים אחרים, מבקשים בעלי הדירה מהדיירים היוצאים, לעשות עבודת צבע ותיקונים לפני שהם יוצאים מהדירה.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

צחי דהן הבעלים של סופר צבע, משרת לקוחות רבים ומגוונים בהרצליה, ורואה ביקוש גדול לעבודות צבע, ובמיוחד לצביעת דירה בהרצליה. לעיתים רבות לקוחות המחפשים צבעי בהרצליה, מבקשים שהעבודה תעשה מהיום להיום, ולכן אנחנו בסופר צבע מעסיקים צוות מיומן של צבעים מקצועיים, הערוך לבצע את כל עבודות הצבע בהרצליה, תוך זמן מינימלי.

מדוע כל כך הרבה לקוחות בוחרים בסופר צבע לצביעת דירה בהרצליה?

סופר צבע ידועה בזכות איכות השירות:

  • אצלנו תקבלו שירות אמין, אוזן קשבת לכל סוג של עבודה, ייעוץ והכוונה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל עבודת צבע שתרצו. נעשה כל כדי שתצאו מרוצים, ותחזרו אלינו גם בפעמים הבאות שתזדקקו לצבעי בהרצליה.
  • כל עבודות הצבע במקום אחד. צביעת קיר, צביעת תקרה, צביעת סלון, צביעת דירה קומפלט, צביעת משקופים, חלונות ודלתות, צביעת רצפת פרקט, צביעת חדר אמבטיה, צביעת חדר מדרגות, ועוד.
  • מחיר צביעת דירה בהרצליה, ללא תחרות! המחיר גם הוא קומפלט. הוא כולל את היעוץ, את הצבע, את עלות המלאכה, ואת עבודת הניקיון בסוף העבודה.
  • אחריות מלאה על העבודה- מצאתם פגמים או תיקונים נחוצים לאחר הצביעה? אין בעיה! אנחנו נגיע לתקן הכל, ללא תוספת עלות, וגם כחודש לאחר תום העבודה.
  • עובדים עם צבע איכותי בלבד, של טמבור. תוכלו להזמין אצלנו את כל הגוונים והמרקמים, ולהגשים את החלום שלכם לעיצוב הדירה.
  • בסופר צבע מבצעים עבודה מקצועית, נקיה ומדויקת. אצלנו תקבלו שירות מאיש מקצוע אדיב ומנוסה.
  • זמינות- ניתן להזמין אצלנו עבודות צבע מהיום להיום. אנחנו מחזיקים צוות מיומן הערוך לעבודות צבע דחופות ומורכבות, כמו גם לעבודות קטנות אך מדויקות.

ההכנות שלכם לקראת צביעת דירה בהרצליה

צביעת דירה בהרצליה, ובעצם בכל מקום, מצריכה עבודת הכנה:

  • בחירת הזמן הנכון לצביעת הדירה. החלטה מתי נוח לנו להזמין צבעי בהרצליה, והאם אתם רוצים לפנות את הדירה או להישאר בה, תוך כדי עבודת הצביעה?
  • מציאת בעל מקצוע מיומן ובעל מוניטין, המסוגל לבצע את עבודות הצבע בדירה, בצורה נקיה, ובמחיר נוח. חשוב לפעמים לשמוע מצבעי בהרצליה על ממליצים, להתייעץ עם איש המקצוע לגבי החזון והבקשות המיוחדות שיש לכם, ולהבין מה מומלץ, ומה אפשרי. צריך להבין מה כוללת הצעת המחיר, האם היא כוללת הזזת רהיטים, את עלות הצבע ואת הניקיון? בנוסף, תרצו לדעת תוך כמה זמן ניתן לצבוע את הדירה.
  • לפני צביעת דירה בהרצליה, רכזו או פנו את הרהיטים, וכל מה שיכול הפריע לצבעים, בצביעת קירות ופינות רחוקות. במידה ולא ניתן לפנותם, חובה לכסות רהיטים שעלולים להתלכלך ביריעות ניילון, ולרכז את הרהיטים הניידים במרכז החדר או בחדר.

כיצד אנחנו מבצעים צביעת דירה?

לפני הצביעה

ראשית נעבור על כל הקירות והמקטעים הזקוקים לצבע. נדאג למלא גומחות וחורים בקיר, עם שפכטל וחומר מילוי.  נשייף וניישר בליטות בקירות, נקלף שכבת צבע ישנה, וננקה את צירי הדלתות והחלונות מחלודה ושאריות צבע מתקלף. גם משקופים, זקוקים לניקיון מאבק ומשאריות צבע או לכלוך.

ציפוי והגנה

לאחר מכן, ניגש לצפות את האזורים אשר אינם צריכים לקבל צבע- נשים סרט מסקינטייפ על המטבח, על משקופים ועל פינות שאמורים לקבל צבע שונה, או שאינם כלולים בעבודה, נצפה את המרצפות, את הדלתות, ובעצם על כל נקודה שאמורה להיות מוגנת או לקבל צבע בגוון שונה בהמשך העבודה.

צבע יסוד ובדיקת גוון הצבע

בכל עבודת צבע, אנחנו תמיד מתחילים בשכבת צבע יסוד המאפשר קליטה טובה יותר של הצבע הסופי. רק לאחר התייבשות צבע היסוד (פרימייר), ניתן להוסיף שכבה או שתיים של הצבע הראשי. גם את הגוון של הצבע אנחנו בודקים- וצובעים על מקטע קטן בקיר, או על משטח של קרטון, ומחכים לייבוש הצבע כדי לוודא שהגוון הוא זה שבחרתם.

סדר הצביעה

ברוב הפעמים, נחל את עבודת הצבע בתקרה. נצבע אותה בצבע עמיד של תקרות. נמשיך לצביעת מקטעים בעייתיים, פינות או "חיתוכים", כפי שהם נקראים בשפה המקצועית. נצבע את המשטחים המאתגרים, ואת הרצועה שבין התקרה לקיר, ובין הקיר לאבני הרצפה. לעיתים, עוד לפני צביעת הקיר, נטפל במשקופים, בדלתות ובחלונות. זאת במידה ותבקשו מאיתנו. רק לאחר צביעת כל החלקים המורכבים, נמשיך בצביעה של הקטעים השטוחים והגדולים של הקירות.

פינישים

בסוף העבודה, ולפני שהשכבה האחרונה מתייבשת לגמרי, אנחנו ניגשים לעשות פינישים אחרונים. נעבור על הקירות עם נורה חזקה, כדי לוודא שאין הבדלים או חוסרים בשכבות הצבע.  הצביעה של כל החלקים צריכה להיות אחידה, ונקייה.

ניקיון

בסוף המלאכה, נעבור איתכם על העבודה, כדי שתוכלו לראות במו עינכם אם יש פגמים או ריג'קטים. נוריד את המסקינטייפ, את הניילון ואת הקרטונים, וננקה את הרצפה ואת הפינות כדי להשאיר את החלל נקי. בסוף הצביעה, תוכלו לחזור לדירה נקייה ונעימה, צבועה ומסוידת כפי שציפיתם.

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בהרצליה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!