צביעת דירה בגבעת שמואל

צביעת דירה בגבעת שמואל

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

רכשתם דירה חדשה בגבעת שמואל, או עברתם לגור בדירה שכורה בעיר? אתם מעוניינים לקרוא לצבעי בגבעת שמואל שיהיה אחראי על כל עבודות הצביעה בדירה עוד לפני שאתם נכנסים אליה?

יש לכם דירה מושכרת שהדיירים בה מתחלפים, ואתם מעוניינים בצביעת דירה לפני כניסת הדיירים החדשים?

התפתח עובש באמבטיה שלכם, ואתם רוצים איש מקצוע אמין שילבין את הקירות, יתקן את הקילופים, ויעשה עבודת צבע מקצועית, כדי שהאמבטיה תיראה שוב כמו חדשה?

אם עניתם כן על אחת מהשאלות למעלה, או אם הצרכים שלכם שונים ואתם עדיין מעוניינים בעבודת צבע מקצועית- אנחנו כאן כדי לעזור לכם. סופר צבע היא התשובה לכל עבודות צביעת דירה בגבעת שמואל.

מדוע התושבים בוחרים להזמין את סופר צבע לצביעת דירה בגבעת שמואל?

לנו בסופר צבע, יש כאמור לקוחות רבים בגבעת שמואל. הם מזמינים אותנו וממליצים עלינו כאשר הם מחפשים צבעי בגבעת שמואל, מכמה סיבות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות שלנו

לצביעת דירה בכל מקום בארץ מומלץ להזמין איש מקצוע. אנחנו בסופר צבע מחויבים לעבודות הצבע המקצועיות והאיכותיות ביותר בארץ. אצלנו בסופר צבע אנחנו משתמשים בצבעים איכותיים בלבד של טמבור. אנחנו מעסיקים רק צבעים מנוסים. בכל הזמנה דרכינו של צבעי בגבעת שמואל, אנחנו מקפידים על כל פרט ופרט: אנחנו מבצעים את כל תיקוני הטיח הדרושים בקירות לפני עבודת הצבע. אנחנו תמיד מתחילים בשכבת צבע יסוד ומשתמשים בצבעים ייעודיים לתקרה. אצלנו תוכל להזמין כל צבע כמעט- צבע עם מרקם ייחודי לפי דרישתכם, צבע מגנטי, צבעים מבריקים ועוד. אנחנו אף פעם לא מסיימים עבודה מבלי לבצע פינישים ותיקונים, עד לפס הצבע האחרון. בכל פעם שאתם מזמינים שירות מסופר צבע, אתם יכולים להיות שקטים שצביעת הדירה נעשית בידיים המקצועיות ביותר

אייקון זמן
אייקון וי

האמינות שלנו

האמינות והשקיפות של סופר צבע חשובות לנו מעל לכל. אנחנו ישירים, ישרים ומקצועיים. לפני עבודת הצביעה בפניכם את כל הפרטים הדרושים לעבודת הצבע, את האפשרויות שניתן לחשוב עליהן, ונשתדל לתת לכם עצה טובה לגבי מה ניתן וכדאי לעשות, ואיך רצוי לבצע את הצביעה. והכל בהתאם לחזון ולבקשות שלכם. אצלנו אין עלויות נסתרות! הצעת המחיר שלנו, כוללת תמיד את הייעוץ, את הכנת הדירה לצביעה, את כל עלויות הצבע, ואת העבודה והניקיון בסוף המלאכה. היא כוללת כמובן גם את הפינישים, והתיקונים, במידת הצורך.

אייקון וי

הניסיון שלנו

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, מבצע כבר שנים רבות עבודות של צביעת דירה בגבעת שמואל, ובכל גוש דן. תוכלו להתייעץ עם צחי לגבי כל שאלה או בקשה שיש לכם. צחי יוכל לייעץ לכם לגבי הצבע והגוון המתאים, ואילו קירות בדירה כדאי לצבוע. תוכלו לשאול את צחי לגבי רעיונות שיש לכם לעיצוב החדש של הבית, וכמובן תקבלו הצעת מחיר במקום. סופר צבע מספקת שירות לבעלי דירות רבים בגבעת שמואל והסביבה, ועובדת גם עם מוסדות ציבוריים, מלונות, בתי ספר, בנייני משרדים, ובעלי עסקים קטנים. אנחנו מבטיחים לכם שהעבודה המקצועית תבוצע על ידי צבעי מיומן ומנוסה, ועלפי הסטנדרט הגבוה ביותר.

אייקון ארנק

המחירים שלנו

מחפשים צבעי בגבעת שמואל במחירים ללא תחרות? אתם במקום הנכון. המחיר של סופר צבע הוא הזול בשוק! אצלנו המחיר לעבודת צביעת דירה בגבעת שמואל, אינו על חשבון האיכות והמקצועיות של העבודה.

אייקון וי

האחריות שלנו

סופר צבע נותנת אחריות על כל עבודת צבע שאתם מזמינים מאיתנו. בסיום הצביעה, נעבור על הקירות ביחד איתכם, כדי לוודא שהכל תקין ושאתם מרוצים. נבדוק איתכם גם את המשקופים, התקרות ואת כל המשטחים שנצבעו. אנחנו בטוחים שתהיו מרוצים, אבל גם במידה וגיליתם בעיה לאחר תום הצביעה, אפילו חודש אחרי סיום העבודה, נבוא חזרה אליכם הביתה לעשות תיקונים.

אייקון לייק

השירות שלנו

אנחנו מסוגלים לבצע את כל עבודות הצבע. מחפשים בדחיפות צבעי גבעת שמואל? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת. כבר בשיחת הטלפון הראשונה נקבל ממכם פרטים, ותוך זמן קצר נחל בעבודה. במידה ועבודת הצבע דחופה, עומד לרשותכם צוות של צבעים מקצועיים, המסוגל לבצע את עבודות הצבע במהירות אך כמובן תוך שמירה על מקצועיות.

אייקון מטאטא

הלקוחות של סופר צבע בגבעת שמואל

הנה כמה מילים של צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, על הלקוחות של סופר צבע המזמינים צביעת דירה בגבעת שמואל:

"גבעת שמואל מספקת לנו לקוחות רבים, אשר מחפשים צבעי מקצועי ואמין. אנחנו משרתים לקוחות חילוניים רבים, לקוחות דתיים לאומיים אשר גרים בעיר, ועובדים גם עם מוסדות ציבוריים. בגלל מיקומה של גבעת שמואל בלב הארץ, אך מעט מחוץ לפקקים של תל אביב, ניתן להגיע אליה בקלות כדי לבצע את עבודות הצביעה. אנחנו משרתים בעיר בעיקר בעלי דירות, ומבצעים את כל עבודות הצבע האפשריות, כולל צביעת קירות, צביעת סלון, צביעת אמבטיה, צביעת בתי מדרגות, וצביעת דירה קומפלט".
צביעת דלתות ומשקופים

כמה נקודות לסיום-

אם החלטתם לצבוע את כל הדירה, אנא עדכנו אותנו האם תרצו שנדאג גם לעבודות הפינוי והכיסוי של החפצים בבית. החליטו אם ברצונכם שאנחנו נבצע גם הזזה והחזרה של הרהיטים בבית. ככל שנדע יותר על פרטי העבודה המבוקשת, כך נוכל לתאם איתכם ציפיות, והצעת המחיר תהיה תואמת, מלאה ואטרקטיבית יותר.

סופר צבע משרתת את כל הלקוחות, בכל עבודת צבע שהיא. גם אם אתם רוצים לצבוע רק קיר אחד או שני קירות, וגם אם דרושה לכם רק צביעת התקרה. לפני הפגישה איתנו, נסו להעריך אילו קירות, משקופים, דלתות וחלונות, תרצו לצבוע. גם אם בחרתם לעשות זאת  לאחר הפגישה הראשונית, ובעצה אחת איתנו- אין בעיה. אנחנו נשמח לשמוע כל התלבטות שיש לכם.

ודבר אחרון- גם אינכם משוכנעים אם לצבוע את הדירה בעצמכם, או להזמין צבעי מקצועי, הרימו אלינו טלפון בכל זאת. זה לא עולה כסף לשאול. אנחנו מתחייבים לעזור לכם, ולאחר שתשמעו את ההצעה שלנו, רוב הסיכויים שתשמחו שאיש מקצוע יגיע לביתכם ויעשה את העבודה עבורכם.

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בגבעת שמואל? צרו איתנו קשר

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!