צביעת דירה באשקלון

צביעת דירה באשקלון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דירה מקצועית מהווה פתרון נוח וחסכוני לצורך שדרוג מראה הדירה ושיפור איכות חיי בני הבית. עבודת צבע יכולה להתבצע גם באופן עצמאי, אולם לעתים תוצאות העבודה עלולות להיות מאכזבות ולכן מוטב לפנות לחברת שירותי צביעה המתמחה בתחום. עבודת צביעת דירה יכולה להתבצע כחלק משיפוץ כולל או לעמוד בזכות עצמה כריענון וחידוש הדירה. שירותי צביעת דירה באשקלון מספקים מענה כולל למגוון צרכי הצביעה בהם: תיקונים, החלקה ויישור של דלתות ומשקופים, ניקוי משקופים, טיפול במפגעים של רטיבות ועובש, איטום אפקטיבי וכמובן צביעה איכותית ומקצועית בכמה שכבות לקבלת תוצאות מיטביות הנשמרות לאורך זמן.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

תוצאות מעולות וחיסכון בעלויות

צביעת דירה באשקלון עשויה לחסוך לכם את הצורך בביצוע שיפוץ גדול ומקיף. עלות עבודת הצביעה הינה נמוכה משמעותית בהשוואה לעבודות השיפוץ האחרות והתוצאות המתקבלות יכולות להוות מענה מצוין למראה נעים עין ולאיכות חיים וכל זאת בעלויות לא גבוהות. צבעי באשקלון של סופר צבע מספק לכם שירות ומענה איכותי בתחום צביעת הדירה. המלאכה המקצועית משלבת בין שימוש בחומרי צביעה איכותיים של טמבור וכלים מקצועיים ובין ידע, כישורים, ניסיון ומומחיות של צוות עובדים מיומן. תהליך העבודה מתחיל בייעוץ ותיאום ציפיות מול הלקוח על מנת להתאים את סוג הצבע, הגוון וכל העבודות הנלוות הדרושות לקבלת התוצאה הרצויה מבחינת הלקוח. מהלך העבודה כולל טיפול בפגמים וביצוע תיקונים שנועדו לאפשר צביעה חלקה ואחידה של קירות הבית. גם לאחר סיום העבודה, אנו מספקת אחריות ושירות לכל שינויים הדרושים מבחינת הלקוח עד להגעה לתוצאה המושלמת.

עבודת צביעת דירה באשקלון כוללת:

  • פינוי רכוש, ריהוט וחפצים וכיסויים ביריעות פלסטיק ובניילון נצמד שלם הגנה עליהם ומניעת נזקים.
  • ניקוי לכלוך וכתמים מקירות הבית.
  • הסרה של מדפים, חפצים תלויים ומסמרים המצויים על גבי הקירות.
  • פירוק שקעים ותקעים במידת הצורך ובהתאם לבקשת הלקוח.
  • יישור והחלקה של הקיר במידה ונדרשים.
  • ניקוי הקירות כהכנה לעבודת הצביעה.
  • צביעת התקרה, צביעת הסלון וצביעת המשקופים והדלתות.

בחירה בצבע שונה מהצבע הקיים, מחייבת לעתים קילוף של שכבות צבע ישנות וזאת במטרה שלא לפגוע בגוון ובמרקם הצבע החדש הרצוי. לאחר הסרת הצבע הישן, ניתן לבצע תיקוני טיח ולאחר מריחת שכבה מקשרת, מתחילה מלאכת הצביעה עצמה.

השקעה משתלמת המחזירה את עצמה במהירות

צביעת דירה באשקלון כוללת צביעה פנימית של הבית וכן אפשרות לצביעה חיצונית של הנכס כאשר מדובר בבתים פרטיים, משותפים או וועדי בתים. עלות העבודה משתנה בהתאם לצרכי הלקוח ולפרמטרים הרלוונטיים בהם: גודל הדירה, סוג הצבע הנבחר, מספר החדרים, צורך בביצוע תיקונים וכו'. בכל מקרה, צביעת דירה הינה פעולה המספקת ערך מוסף רב ומחזירה את ההשקעה הן בטווח המיידי והן לאורך זמן. בבואכם לבחור חברת צביעה, הרי שמומלץ לערוך סקר שוק מקדים והשוואת מחירים. חשוב לדעת, כי ההצעה הזולה ביותר, אינה בהכרח המשתלמת ביותר וזאת משום שעבודה לא מקצועית עלולה להוביל להוצאות נוספות ומיותרות ולעוגמת נפש.

הגשמת כל חלום ורעיון עיצובי

חברת סופר צבע מציעה שירותי צביעת דירה באשקלון הכוללים גם: צביעת דירות קטנות, צביעת חדרי שירותים ואמבטיה, צביעת מטבחים, צביעת חדרי מדרגות או צביעת קיר בודד וכל זאת תוך שימוש בחומרי צביעה איכותיים וטכניקות מתקדמות שיחדיו מספקים תוצאות מעולות. צבעי באשקלון של חברת סופר צבע יכול להגשים בעבורכם של חלום ורעיון עיצובי וזאת בהתאם לטעמכם. עבודת הצבע יכולה לכלול אלמנטים דקורטיביים שונים ולהשתלב באופן הרמוני וקו והסגנון העיצוביים המועדפים והרצויים מבחינתכם. שירותי צבעי באשקלון בעל ניסיון ומומחיות יבטיחו לכם תוצאות איכותיות הנשמרות לאורך זמן ויעניקו לדירה שלכם מראה חדש ורענן נעים לעין וכזה שישדרג את הדירה כולה.

מענה כולל למגוון עבודות הצבע לבית

חברת סופר צבע הינה חברה מובילה ומקצועית בתחום צביעת דירות וצביעת בתים. אנו מספקים מענה כולל ומלא למגוון עבודות הצבע בבית וכל זאת תוך מתן דגש על אמינות, אחריות, איכות ושירות מצוין ביחס אישי לכל לקוח. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לספק לכם מענה לכל שאלה, בקשה והזמנה ולשתף פעולה במלאכת צביעה יסודית ואיכותית שתהפוך את הדירה שלכם למרשימה ונעימה לשהייה.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!