צביעת בית ברמת גן

צביעת בית ברמת גן

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

ברמת גן גרים היום (2020) למעלה מ-160 אלף תושבים. העיר היא אשר שוכנת ממזרח לתל אביב מאפשרת לגרים בה לחיות במיקום מרכזי, בעלות נמוכה מתל אביב, ולרוב בסביבה שקטה יותר.

הלקוחות שלנו המעוניינים בצביעת בית או צביעת דירה ברמת גן, מבקשים לעשות זאת, משום שזו דרך מעולה כדי לחדש את סביבת המגורים הפנימית, ולשדרג את עיצוב הפנים.

מבחינת צביעת בית ברמת גן, אנחנו בסופר צבע משרתים הרבה מאוד בעלי בתים, ושוכרי בתים בעיר. צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, משרת כבר שנים רבות לקוחות ברמת גן. אנחנו בחברה מקבלים כל השנה הזמנות לצביעת נכסים ברמת גן, כמו בתים, דירות, משרדים, בתי עסק, וגם משרדים ציבוריים.

מה צריך לדעת לפני שפונים לצבעי ברמת גן בנוגע לצביעת בית?

צביעת בית היא עבודה לאיש מקצוע. עבודת הצבע על בית פרטי היא נרחבת, ויכולה להימשך מספר ימים. ההכנות הדרושות הם רבות, ויש בה אתגרים אחרים מצביעת דירה.

לדוגמה:

  • בית פרטי, נבנה ברוב המקרים עם שתי קומות או יותר. התקרה של הקומה הראשונה בבית גבוהה יחסית, ומצריכה עבודה מעט שונה מתקרה רגילה.
  • אם כאמור יש בבית יותר מקומה אחת, יהיו בו מדרגות, או אפילו “חדר מדרגות” הזקוק לצביעה גם כן. חדר המדרגות מצריך עבודה מעט שונה מיתר הקירות בבית.
צבעי חדר מדרגות
  • גודלם של בתים פרטיים הוא רחב יותר מרוב הדירות. זה מצריך יותר חומרי צבע, וזמן רב יותר כדי לצבוע את כל הקירות בבית.
  • בבתים צמודי-קרקע, הרצפה של הקומה התחתונה, או המרתף, יושבים על האדמה. הם עלולים להיות חשופים למפגעים כמו הצפה ורטיבות. הצבעי צריך לבדוק זאת לפני תחילת העבודה.
  • חלק גדול מהלקוחות שלנו המעוניינים בצביעת בית ברמת גן, רוצים שנצבע עבורם גם את הקירות החיצוניים של הבית. עבודה זו מצריכה שימוש בצבעים אחרים, ובציוד שונה. היא צריכה להתבצע בתנאי מזג אויר מתאימים. לא כדאי לצבוע את חוץ הבית ביום סוער או גשום.

איך לבחור צבעי לצביעת בית ברמת גן?

אם אתם שוקלים איזה צבעי להזמין לצביעת בית ברמת גן, נאמר לכם שאנחנו מתמחים בצביעת בתים, ונוכל להסביר ולהכווין אתכם לפני תחילת עבודות הצבע.

הנה כמה טיפים לגבי בחירת איש מקצוע לצביעת בית ברמת גן:

מקצועיות ומוניטין- לפני שתשכירו את שירותיו של צבעי ברמת גן, כדאי לבדוק איזה סוג עבודות הוא מתמחה, ומה הלקוחות שלו אומרים עליו. אצלנו תוכלו לקבל רשימת ממליצים לצביעת בית ברמת גן. מרגע שתדברו איתם, תבינו שאתם בידיים טובות.

התייעצו עם הצבעי- הבהירו לצבעי את הצרכים שלכם, ואת החזון שלכם. שלחו תמונות מהנכס או בקשו פגישה בבית. אל תהססו להתייעץ עם הצבעי לגבי גוונים, סוגי צבע, ורעיונות שיש לכם.

אנחנו נשמח לתרום לכם מניסיוננו, להציע לכם רעיונות, ולעזור לכם להחליט כיצד לצבוע את הבית.

הצעת המחיר נעשית בהתאם לשטח הבית ומרוכבות הצביעה-  כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת, דרוש לחשב את גודל החלל הזקוק לצביעה בבית. יש לקוחות הרוצים שנצבע את כל הבית, כולל התקרות, הדלתות והחלונות, וגם הקירות החיצוניים. אחרים מעוניינים בצביעה חלקית של מספר קירות או חדרים בלבד. עלות העבודה מתומחרת בהתאם לגודלה.

מדוע לבחור בנו לצביעת בית ברמת גן?

במהלך השנים צברנו ניסיון, ידע, ולקוחות רבים, אשר מיקמו אותנו במקום גבוה ברשימה, אצל אלו המחפשים צביעת בית ברמת גן. הנה כמה מהסיבות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

סופר צבע היא החברה מקצועית ביותר בשוק

אנחנו משתמשים אך ורק בצבע איכותי של טמבור, ובאנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם. אנחנו תמיד מבצעים תיקוני טיח בקירות לפני הצביעה, ולא מוותרים על פינישים ותיקונים בסוף הצביעה.


אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק

אצלנו אין עלויות נסתרות!

כל הצעת מחיר שתקבלו, תכלול את ההכנה לצביעה, את עלות העבודה, את עלויות הצבע, ואת הניקיון. המחיר כולל גם תיקונים במידת הצורך.

מלבד זאת, המחיר שתקבלו מאיתנו הוא מחיר ללא תחרות

אייקון וי

אנחנו נותנים אחריות מלאה על העבודה

במידה וגיליתם תקלה או צבעים לא אחידים, לאחר תום הצביעה, אנחנו מתחייבים לחזור ולעשות תיקונים. גם חודש אחרי סיום הצביעה.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

אנחנו דואגים לניקיון

עבודת צביעת בית ברמת גן, דורשת הכנות חשובות לפני עבודת הצבע עצמה, כמו ציפוי והגנה על הרהיטים, על הרצפה והקירות, ועל הפריטים בבית. בסוף העבודה, חייבים להשאיר את הבית נקי ומצוחצח, ללא יריעות ניילון, מסקינטייפים או שאריות צבע. הניקיון בסוף העבודה, הוא אחת הסיבות המרכזיות שהלקוחות של סופר צבע, תמיד יוצאים מרוצים.

מחפשים צבעי לצביעת בית ברמת גן? רוצים להזמין איש מקצוע אמין, הנותן שירות במחיר הוגן? התקשרו אלינו עוד היום.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!