צביעת בית בפתח תקווה

צביעת בית בפתח תקווה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

“אם המושבות”, הנמצאת בליבה של ישראל, מוקפת במספר ערים, ובישובים קטנים עם בניה צמודת קרקע. בפתח תקווה עצמה, ומסביב לה, ישנם רבים החיים בבתים פרטיים. כמות האנשים המעוניינים בצביעת בית בפתח תקווה וביישובים הסמוכים לה, רק עולה עם השנים. אנחנו בסופר צבע, רואים עליה במספר הלקוחות המגיעים מאזור זה.

קצת מידע על צביעת בית בפתח תקווה:

צביעת בית היא עניין לאנשי מקצוע. סופר צבע, בבעלותו של צחי דהן, משרתת בעלי בתים פרטיים רבים, הזקוקים לעבודת צבע מקצועית.

העבודה על בתים פרטיים היא נרחבת, ועשויה גם להימשך מספר ימים. ההכנות הדרושות והאתגרים שבעבודה, הם רבים, בוודאי לעומת צביעת דירה.

המאפיינים של צביעת בית:

  • הגודל של בתים פרטיים הוא בדרך כלל רחב יותר מדירות. לשם כך צריך יותר חומרי צבע, ודרוש זמן רב יותר כדי לצבוע אותם.
  • בתים פרטיים, נבנים לרוב עם מעל לקומה אחת בודדת. כמעט בכל בית פרטי, התקרה של הקומה הראשונה היא גבוהה יחסית, ומצריכה עבודה מעט שונה.
  • בנוסף, כאשר בבית פרטי יותר מקומה אחת, דרושות מדרגות כדי לחבר בין הקומות. חדר המדרגות מצריך עבודה מעט שונה מיתר הקירות, כשמדובר בצביעה.
  • הרצפה של הקומה התחתונה, או המרתף, יושבים על הקרקע, ולכן עלולים להיות חשופים לרטיבות ולמפגעים אחרים המגיעים מן האדמה.
  • חלק גדול מהלקוחות שלנו המעוניינים בצביעת בית בפתח תקווה, מבקשים מאיתנו לצבוע גם את הקירות החיצוניים. עבודה זו היא שונה מצביעה פנימית, ומצריכה שימוש בצבעים שונים, בציוד שונה, ובוודאי שחייבת להיערך בתנאי מזג אויר מתאימים.

אם אתם שוקלים איזה צבעי להזמין לצביעת בית בפתח תקווה, אנחנו כאן לספר לכם, שסופר צבע מתמחה בצביעת בתים, ונוכל להסביר ולהכווין אתכם לפני תחילת עבודות הצבע.

לקוחות בוחרים בנו לצביעת בית בפתח תקווה, ממספר סיבות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

עבודה מקצועית

אנחנו מעסיקים אך ורק צבעים מקצועיים ומנוסים, ושמים דגש על עבודה איכותית, והשארת החלל נקי בתום העבודה. אנחנו עובדים רק עם צבע איכותי של טמבור, וצובעים כל משטח לפי סוג הצבע המתאים לו.

אייקון זמן

הזמנות דחופות

ניתן להזמין מאיתנו צביעת בית בפתח תקווה, גם מהיום להיום. אנחנו מחזיקים צוות צבעים הערוך לעבודות צבע דחופות ומורכבות, ומסוגל לסיים את הצביעה במהירות המרבית.

אייקון וי
אייקון וי

ניסיון

במשך השנים צברנו מוניטין ולקוחות רבים רב. אנחנו ידועים בזכות הנסיון בצביעת בתים פרטיים. בנוסף, אנחנו מבצעים מגוון רחב של עבודות צבע, הכוללות צביעת מוסדות ציבוריים, צביעת משרדים ובתי עסק, צביעת דירות, וגם צביעה חלקית של דירות או נכסים.

אייקון ארנק

מחיר מצוין

מעוניינים בצביעת בית בפתח תקווה במחיר ללא תחרות? אתם במקום הנכון. אצלנו אין עלויות נסתרות! כל הצעת מחיר כוללת את ההזזה והכיסוי של חפצים ורהיטים, את עלות העבודה של אנשי המקצוע, את כל עלויות הצבע, וגם את עבודת הניקיון בסוף המלאכה.

אייקון וי

אחריות על העבודה

אצלנו תקבלו אחריות מלאה על כל עבודה. במידה ומצאתם פגם בצביעה, אנחנו מבטיחים לשוב ולעשות תיקונים, גם כחודש לאחר תום העבודה. כמובן ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

שירות ללא דופי

מחפשים צבעי אדיב ומקצועי לצביעת בית בפתח תקווה? אצלנו תקבלו, אוזן קשבת, שירות אדיב ומקצועי, וסבלנות לייעץ לכם ולהכווין אתכם.

אייקון מטאטא

כל עבודות הצבע

ניתן להזמין את כל עבודות הצבע האפשריות. אנחנו מבצעים צביעת בית פרטי קומפלט, וגם צביעת חלקים מהבית. תוכלו להזמין צביעת קיר או קירות בודדים, צביעת תקרות, צביעה של חדר המדרגות הפנימי, צביעה של הסלון, צביעה חיצונית של הבית, ואפילו צביעת משקופים ודלתות.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!