צביעת בית בחולון

צביעת בית בחולון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

חיים של כולנו, ישנם רגעים בהם אנחנו רוצים לעשות שינוי. במקרים רבים, שינוי בסביבה הקרובה אלינו, מוסיף לנו אנרגיה חדשה וצבע לחיים. צביעת הבית ועיצובו מחדש, יכול להיות עבורנו יציאה לדרך חדשה. עבודת צבע איכותית, יכולה להפוך את הסביבה המיידית שלנו, לרעננה ונעימה יותר, ולאפשר לנו תחושה של בית חדש, רק בתקציב נמוך.

אנחנו בסופר צבע, משרתים הרבה לקוחות המעוניינים בצביעת בית בחולון. ישנם כאלה הרוצים לצבוע את כל הבית, וכאלה המעוניינים בצביעה של מספר קירות או מספר חדרים בלבד.

מחפשים איש מקצוע אמין ואדיב לצביעת בית בחולון? אתם יכולים להפסיק לחפש. סופר צבע היא החברה המובילה לצביעת בית בחולון. אנחנו מבצעים עבודות צבע רבות בעיר, ויש לנו לקוחות כמעט בכל שכונה בחולון. אנחנו מספקים שירותי צביעת דירה בחולון, צביעת בית, צביעה חלקית של הנכס, צביעת חדרי אמבטיה, צביעת משרדים, צביעה של מוסדות ציבוריים ועוד.

יצירת קשר

צביעת בית בחולון – כמה פרטים חשובים

צביעת בית בחולון, כמו בכל מקום בארץ, כדאי להשאיר לאנשי המקצוע. לצביעת בית פרטי דרושות הכנות רבות, והאתגרים הם קצת שונים מצביעת דירה פשוטה:

  • בית צמוד קרקע היושב ישירות על האדמה, אינו מופרד על ידי עמודים מהקרקע. הרצפה בקומה התחתונה או במרתף, עלולה להיות חשופה להצפות, לרטיבות, ולמפגעים אחרים. לפני תחילת העבודה, נצטרך לבדוק אם יש רטיבות בקירות, ולפעול בהתאם.
  • לקוחות רבים המעוניינים בצביעת בית בחולון, רוצים שנצבע בצבע חדש גם את הקירות החיצוניים בבית. זוהי עבודה שונה לגמרי מצביעת פנים הבית. היא מצריכה שימוש בציוד שונה, בצבעים ספציפיים, ובעבודה במזג אויר מתאים.
  • ברוב הבתים הפרטיים יש “חדר מדרגות”, אשר העבודה על המשטחים הזוויתיים היא מורכבת יחסית.
  • שטח הקירות בבתים פרטיים הוא לרוב רחב יותר משל דירה ממוצעת. לצביעת קירות של בית פרטי, דרושים יותר חומרי צבע. אם בבית ישנן קומות נוספות, התקרה בקומה הראשונה תהיה לרוב גבוהה יחסית ליתר הקומות, והשטח הדרוש לצביעה יהיה גדול יותר. העבודה עצמה לוקחת זמן רב יותר, והמחיר בהתאם.

מדוע לקוחות רבים מזמינים מאיתנו צביעת בית בחולון?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא
  • שירות וליווי אישי. התקשרתם אלינו להזמין צביעת בית בחולון? אצלנו תקבלו שירות וליווי לאורך כל התהליך. מהשיחה הראשונה, ועד סיום העבודות- אנחנו מלווים אתכם. תוכלו להתייעץ, לבקש, ולספר לנו על כל רעיון או חלום שיש לכם, ואנחנו נדאג לביצוע.
  • אנחנו חברה בעלת ניסיון רב שנים בצביעת בתים בחולון. נוכל לבצע כל עבודת צבע שתבקשו, כולל צביעת חלקית של הבית, וכולל הזמנת עבודה מהיום להיום.
  • אמינות – אין עלויות נסתרות! המחיר שתקבלו מאיתנו כולל את הייעוץ, ההכנה של הבית וכיסוי הרהיטים. הוא כולל תיקוני קירות, כולל את העבודה וכולל את חומרי הצבע. בסוף העבודה, אנחנו מבצעים את הניקיון ללא עלות נוספת, ומחזירים לכם בית נקי ומצוחצח.
  • אחריות על כל עבודה שתזמינו– כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת בית בחולון, אתם מקבלים אחריות על עבודות הצבע. גיליתם בעיה לאחר תום הצביעה? אנו נשוב אליכם הביתה, ונבצע תיקונים ללא תשלום נוסף. גם אם יעבור חודש מסיום הצביעה.
  • אנחנו מעסיקים רק צבעים מנוסים ומשתמשים בצבעים האיכותיים של טמבור. זו הסיבה שאנחנו שומרים על איכות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר בארץ.
  • המחירים של סופר צבע הם הזולים בשוק! נסו אותנו ולא תצטערו.

מחפשים חברה מנוסה העובדת לפי כללים ברורים של מקצועיות, שירות מעולה, אמינות, ומחירים אטרקטיביים? סופר צבע היא התשובה בשבילכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!