צביעת בית באשדוד

צביעת בית באשדוד

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אשדוד היא העיר השישית בגודלה בישראל, ובעצם הגדולה בערי דרום ישראל. כיום חיים בה מעל 250 אלף איש, רובם במבני דירות, אך ישנם גם רבים המתגוררים בקוטג’ים ובתים פרטיים.

לקוחות רבים המעוניינים בצביעת בית באשדוד, פונים אלינו לגבי עבודות צבע ושיפוצים, לפנים הבית ולמעטפת החיצונית. אנחנו בסופר צבע, מספקים שירותים של צביעת בית באשדוד עבור בתים ריקים ובתים מאוכלסים.

מתעניינים בצביעת בית באשדוד? רוצים לקבל יעוץ מקצועי, שירות אדיב, מבעל מקצוע העושה עבודה מדויקת ומהירה? מעוניינים במחיר ללא מתחרים לצביעת בית באשדוד? הגעתם למקום הנכון.

יצירת קשר

מה חשוב לדעת לפני שמחליטים על צבעי לצביעת בית באשדוד?

מוניטין ומקצועיות – בדקתם בגוגל תחת המונח “צביעת בית באשדוד”? בוודאי קיבלתם תוצאות רבות. כשאתם מתקשרים לצבעי, כדאי לבדוק אילו עבודות הוא ביצע, ומה הניסיון שלו. בתים פרטיים דורשים לעיתים צביעה של הקירות החיצוניים. בעל המקצוע ידע כיצד להתמודד עם צביעה חיצונית אשר שונה מצביעת קיר פנימי. בנוסף, הרצפה בקומה התחתונה או במרתף, עלולה להיות חשופה לרטיבות, ולמפגעים. אנחנו בסופר צבע מתמחים בצביעת בתים ונוכל לעזור לכם עם כל אתגר. תוכלו גם לדבר עם לקוחות אשר הזמינו מאיתנו צביעת בית באשדוד, וישמחו להמליץ עלינו.

התייעצו עם בעל מקצוע- צביעת בית היא עניין למקצוענים. לפני הצביעה, התייעצו עם צבעי אמין ומנוסה לגבי האפשרויות שעומדות בפניכם. צבעי מקצועי ישמח לשתף אתכם בניסיון שלו, ולתת לכם רעיונות ופתרונות. כשאתם יוצרים איתנו קשר, אנחנו מקשיבים לבקשותיכם ולרצונותיכם, מסבירים לכם על סוגי צבע ומרקמים, ומייעצים לכם לגבי הגוון המתאים לבית או לחדרים ספציפיים.

מחירים- חשוב לדעת, שהמחיר נקבע ביחס לשטח הבית, ובהתאם למורכבות עבודות הצבע. שטח הקירות בבית פרטי הוא לרוב גדול יותר משל דירה ממוצעת ודורש זמן וחומרי צבע, רבים יותר מאשר בצביעת דירה רגילה. בנוסף, ברוב הבתים הפרטיים ישנו “חדר מדרגות”, המחבר בין הקומות. העבודה על אזור המדרגות ועל המשטחים הזוויתיים, היא מורכבת יחסית, ודורשת ניסיון.

כאשר אנחנו מתמחרים צביעת בית, נצטרך לחשב את גודל החלל. נראה יחד איתכם האם דרושה צביעה של התקרה, של הדלתות ובחלונות, והאם צריך לצבוע מחדש את חדר האמבטיה.

מחפשים איש מקצוע לצביעת בית באשדוד? היתרונות של סופר צבע:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מנוסים, ומתחייבים לעבודת הצביעה המקצועית ביותר, באיכות הגבוהה ביותר בארץ. אנחנו משתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים של טמבור, מקפידים על תיקוני טיח בקירות לפני הצביעה, ואף פעם לא מוותרים על פינישים ותיקונים בסוף המלאכה. מקצוענים!

אייקון זמן

זמינות

בסופר צבע אנחנו עומדים לרשותכם לכל עבודת צביעת בית באשדוד, וזמינים בטלפון בכל עת. ניתן להזמין עבודה גם תוך מספר שעות, בהתאם לבקשתכם.

אייקון וי

האמינות של סופר צבע

הצעת המחיר שלנו היא ללא עלויות נסתרות. בכל הצעת מחיר שתקבלו לצביעת בית באשדוד, נכלול תמיד את הייעוץ, את ההזזה והכיסוי של הרהיטים, ההכנה של הקירות לצביעה, את עלויות הצבע והעבודה, וכמובן גם את הניקיון בסוף העבודה. אנחנו מחויבים ליושרה, ולשקט הנפשי של הלקוחות.

אייקון וי

ניסיון

הבעלים של סופר צבע, צחי דהן, הוא צבעי בעל מוניטין וניסיון של שנים רבות. אנחנו מבצעים עבודות צבע רבות באשדוד, ומספקים שירות לבעלי בתים פרטיים, בעלי דירות, משרדים, ועסקים קטנים.

אייקון ארנק

מחיר

המחירים של סופר צבע הם ללא תחרות, נקודה!

אייקון וי

אחריות מלאה על עבודת הצבע

כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת בית באשדוד, תקבלו אחריות על כל עבודות הצבע שעשינו. בסיום הצביעה נעבור יחד אתכם על הקירות, ונוודא שאין פגמים בצביעה. במידה וגיליתם תקלות בצביעה, גם חודש אחרי סיומה, נחזור לביתכם כדי לבצע תיקונים, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי אישי

התקשרו אלינו לקבלת מקצועי ואדיב. אנחנו מייעצים לכם, ומשרתים אתכם בכל בקשה ושאלה.

אייקון מטאטא

ניקיון

בכל צביעת בית באשדוד, אנחנו מקפידים על כיסוי והגנה של רהיטים וחלקים שאינם אמורים להיצבע. אנחנו שמים דגש על עבודה מדויקת, על צביעה עדינה בפינות ובחיתוכים, ותמיד משקיעים מאמץ רב בעבודת ניקיון מושלמת בסוף העבודה.

מחפשים צבעי באשדוד? מעוניינים לדבר עם איש מקצוע אדיב, הנותן שירות מקצועי ואמין? צרו איתנו קשר ונעזור לכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!